XXL Nutrition

Grip tijdens deadlift

Lauw zei:
je wijs en middelvinger over je duim houden helpt ook, dat heet de hook-grip ofzo? vrijwel iedere powerlifter en olympische lifter gebruikt deze grip omdat dan je vingers minder makkelijk van de stang losglijden. het is wel ff wennen in het begin, maar zodra je er aan gewend bent zal je zien dat je veel meer grip hebt.
hook1.gif

Deze grip lukt mij dus niet omdat mijn handen te klein zijn. Met deads hangt het hele gewicht bij mij als ware aan mijn vingers Want ik kan mijn duim niet goed sluiten :(

Iemand daar nog tips voor?

bouwens62 zei:
Deze grip lukt mij dus niet omdat mijn handen te klein zijn. Met deads hangt het hele gewicht bij mij als ware aan mijn vingers Want ik kan mijn duim niet goed sluiten :(

Iemand daar nog tips voor?

Damn dan moet je echt minihanden hebben!
Of een megadikke stang gebruiken:D

Dan blijft er denk ik niks anders over dan te zorgen dat je grip nog sterker wordt dan van iemand met normale handen...

Ik heb zelf nooit problemen gehad met mn grip maar met heel warm weer begint ie bij 130 kilo al haast te glijden:eek:
Nouja als ik geen magnesium heb dan he.

Betekent dat nou dat mn grip echt slecht is en ik er wat aan moet doen of is het nog wel te overzien?

Die hookgrip heb ik ook geprobeerd met rompbuigen maar na 5 x 100 gaat de boel alsnog aan het glijden als alles nat is enzo:mad:

Dus ja het lijkt me duidelijk,mijn grip zuigt:rolleyes:

Wanneer kun je je grip eigenlijk het beste trainen?
Buiten de normale training om,voor de training,na de training,samen met andere spiergroepen? ? ?

Miss Deadlift zei:
Wanneer kun je je grip eigenlijk het beste trainen?
Buiten de normale training om,voor de training,na de training,samen met andere spiergroepen? ? ?

Als je supporting grip bedoeld, dus enkel diegene die je nodig hebt om te deadliften, dan doe je dat gewoon best op je deadlift dag :)

Terug
Naar boven