Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je wijs en middelvinger over je duim houden helpt ook, dat heet de hook-grip ofzo? vrijwel iedere powerlifter en olympische lifter gebruikt deze grip omdat dan je vingers minder makkelijk van de stang losglijden. het is wel ff wennen in het begin, maar zodra je er aan gewend bent zal je zien dat je veel meer grip hebt.
Deze grip lukt mij dus niet omdat mijn handen te klein zijn. Met deads hangt het hele gewicht bij mij als ware aan mijn vingers Want ik kan mijn duim niet goed sluiten
Deze grip lukt mij dus niet omdat mijn handen te klein zijn. Met deads hangt het hele gewicht bij mij als ware aan mijn vingers Want ik kan mijn duim niet goed sluiten
Damn dan moet je echt minihanden hebben!
Of een megadikke stang gebruiken
Dan blijft er denk ik niks anders over dan te zorgen dat je grip nog sterker wordt dan van iemand met normale handen...
Ik heb zelf nooit problemen gehad met mn grip maar met heel warm weer begint ie bij 130 kilo al haast te glijden
Nouja als ik geen magnesium heb dan he.
Betekent dat nou dat mn grip echt slecht is en ik er wat aan moet doen of is het nog wel te overzien?
Die hookgrip heb ik ook geprobeerd met rompbuigen maar na 5 x 100 gaat de boel alsnog aan het glijden als alles nat is enzo
Dus ja het lijkt me duidelijk,mijn grip zuigt
Wanneer kun je je grip eigenlijk het beste trainen?
Buiten de normale training om,voor de training,na de training,samen met andere spiergroepen? ? ?