MuscleMeat

Groeien in de lengte?

Trainen heeft geen negatieve invloed op je groei , integendeel zelfs.

TS: Ik snap je 'probleem' wel , want ik ben ook niet de langste. Weet je waarom lengte begeerd is bij vrouwen? Omdat het afstamt van oer oude subconcious denkwijze dat vrouwen in de oertijd hadden. Namelijk lengte = betere bescherming voor haar een haar kinderen. Als je dit weet kun je mss je onzekerheid als je dat al hebt opbergen. Want zelfvertrouwen is veel belangrijker dan je lengte of je uiterlijk of wat dan ook.

Niks te oertijd, is puur cultuur. Hollywoord, disney... Er zijn stammen in Afrika, die dichter bij de "oertijd" aansluiten waar lengte geen drol belang heeft. In de oertijd waren de lange mannen wsl de eerste om te sneuvelen => meer energie nodig voor de zelfde inspanning. En wat betreft bescherming, kijk maar eens naar Mike Tyson, ook niet echte een lange man. Gevechtsporten zijn ingedeeld in gewichtsklasses en niet in lengteklasses. Het is alleszins een nature/nurture-debat, ik neig naar nurture.

Laatst bewerkt:
t0kdgn.jpg

Problem solved

Nike Airmax, JUNGE, 2 cm groter, bam

Beste mensen,

Ik ben een jongen / man, van 18 jaar oud en heb een lengte van 1.65m
Toen ik mijn identiteitskaart moest laten maken (14 jaar) had ik een lengte van 1.55m

Ik vroeg me dus af of het nog mogelijk voor mij is om te groeien? of heb ik mijn groeispurt al gehad? voel me nu dus echt **** omdat ik zo klein ben, ivm alle dames dan mij groter zijn -___-" oké, dit lijkt dus kinderachtig maar het is gewoon zeer ****..

Geef me zelfvertrouwen pls... kan ik nog groeien? tot 1.72m ?

Ik verwijs je graag door naar de Misc
>>http://forum.bodybuilding.com/forumdisplay.php?f=19

Stel daar je vraag ;)

• Topic Starter Topic Starter
Beste mensen,

Ik ben een jongen / man, van 18 jaar oud en heb een lengte van 1.65m
Toen ik mijn identiteitskaart moest laten maken (14 jaar) had ik een lengte van 1.55m

Ik vroeg me dus af of het nog mogelijk voor mij is om te groeien? of heb ik mijn groeispurt al gehad? voel me nu dus echt **** omdat ik zo klein ben, ivm alle dames dan mij groter zijn -___-" oké, dit lijkt dus kinderachtig maar het is gewoon zeer ****..

Geef me zelfvertrouwen pls... kan ik nog groeien? tot 1.72m ?

Helaas zal ik ook niet meer groeien in de lengte.

Trollface is overrated, eveneens 9fag. En ja, mijn pa is 1.80 en mijn moeder 1.67, dus sucks :(

Vreemd, mijn pa is 1.78 en moeder 1.68 en toch ben jij kleiner?

Btw t kan altijd erger, mijn 14 (bijna 15) jaar oude broertje is al 1.76/1.77 :p
Mijn vaders broer is ook 1.86 geworden en dat terwijl mn familie over t algemeen niet groot is aan mn vaders kan (1.75 allemaal zoiets), vreemd...

Weet iemand trouwenshoe ik t voor elkaar kan krijgen om te laten testen of ik nog groei?

Vreemd, mijn pa is 1.78 en moeder 1.68 en toch ben jij kleiner?

Btw t kan altijd erger, mijn 14 (bijna 15) jaar oude broertje is al 1.76/1.77 :p
Mijn vaders broer is ook 1.86 geworden en dat terwijl mn familie over t algemeen niet groot is aan mn vaders kan (1.75 allemaal zoiets), vreemd...

Weet iemand trouwenshoe ik t voor elkaar kan krijgen om te laten testen of ik nog groei?

ze maken een soort van foto van je pols.. met een foto van de linker pols is het namelijk mogelijk de biologische rijping van het skelet te bepalen. vaak kunnen ze dan een inschatting maken :)

only @ dbb :rolleyes::D achja man je moet het gewoon nemen zoals het komt & niet te veel dromen, anders ga je je achterof eens zo k*t voelen. wees realistisch of ga gewoon naar de dokter en richt je daar op

---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 01:04 ----------

Ik was ook graag langer geweest, maar je moet het accepteren. :(

:trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 23:19 ----------

http://www.bugarrishoes.com/index.p...ryCode=&showSearchList=&listFilter=&listSort=
obvious je pik dan, want wie wil er nu 3 meter worden :roflol: (no homo)

ze maken een soort van foto van je pols.. met een foto van de linker pols is het namelijk mogelijk de biologische rijping van het skelet te bepalen. vaak kunnen ze dan een inschatting maken :)

Ja maar hoe krijg ik dat voor elkaar, geen zin om mijn pols te breken :D

Kan je niet naar de dokter ofso hiermee?

Single digit bodyfat, dan valt je lengte al veel minder op omdat je niet zo'n propje bent. Verder is je frame zo opgevuld. Ook kun je heel weinig wegen met een redelijke spiermassa, hoef je niet je hele leven zo'n zwaar lichaam mee te slepen en scheelt het weer wat met chin-ups...etc...etc...etc...

Ik zou ook willen dat ik langer was....:o

Gelukkig heb ik het niet zo slecht getroffen als jij!:devil:

Terug
Naar boven