XXL Nutrition

Groeien op dezelfde dosages? (Test Enanthate)

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
Stel dat je een basic cycle doet van 8 weken test (500 mg/pw) met gewoon nolvadex als nakuur. Als je daarna minimaal 2 jaar naturel hard blijft trainen, geen tegenslagen kent en veel overblijfsel behoud. Kun je dan nogmaals met deze zelfde kuur er weer een slinger aan geven? Hoe lang duurt het voordat de 'tolerantie' is afgebouwd? Zoals de eerste keer zal het dan wel niet zijn, maar denk toch wel dat je de 2de keer alsnog een flink eind kunt komen?

Ik DENK dat dat zeer zeker zou kunnen, ligt er maar net aan hoeveel zwaarder je bent geworden. Verder kan ik er helaas vrij weinig over zeggen.

Ik ken ec deelnemers, als ze 7 maanden niets nemen groeien ze zelfs op 1 sust + 1 deca :); en die zijn 100k +

Is toch eigelijk ook wel logisch ofniet SexB? Na 7 maanden zijn je receptoren weer helemaal open, wat jou dus ook wel laat groeien op kleinere hoeveelheden. Ok, wanneer je het driedubbele zou doseren zou je ws nog harder groeien, maar groeien zal je.

Is toch eigelijk ook wel logisch ofniet SexB? Na 7 maanden zijn je receptoren weer helemaal open, wat jou dus ook wel laat groeien op kleinere hoeveelheden. Ok, wanneer je het driedubbele zou doseren zou je ws nog harder groeien, maar groeien zal je.

na harder groeien is een fabeltje, anders spoot ik 3 flesjes test per keer. Het moet gewoon in verhouding zijn. Verschillende as doen verschillende dingen, je hebt kwaliteitsproducten massaproducten etc etc. Meer middellen voor meer doelen, niet om harder bijtekomen.

Nja ik weet niet of dat helemaal waar is, voor groot deel uiteraard wel. Maar stel; als jij nu 1ml test + 1ml deca neemt, weet ik zeker dat jij minder groeit dan wanneer je 3ml test + 3ml deca neemt. Of ben je dat niet met me eens?

dat misschien wel, maar toch hoef je niet telkens te verhogen. vooral cutcycles hoef je niet zo hoog te doseren, maar zeker als je het bij 1x per 2 jaar houd hoef je imo amper te verhogen.

Nja ik weet niet of dat helemaal waar is, voor groot deel uiteraard wel. Maar stel; als jij nu 1ml test + 1ml deca neemt, weet ik zeker dat jij minder groeit dan wanneer je 3ml test + 3ml deca neemt. Of ben je dat niet met me eens?

Wat is groeien ? kg op de schaal ? of je effectieve spierwinst, als je alles in verhouding neemt, dus vb voor iemand 1.80 90kilo 10%, 400mg deca 500mg test dan zal die bij 1 gram test ongeveer dezelfde resultaten hale, als je de sides dan vergelijkt met de gains, die extra zouden zijn zal je tot de conclusie komen tot meer niet altijd beter is.

als je je receptoren genoeg rust gun kan je idd wel wat groeien

dat misschien wel, maar toch hoef je niet telkens te verhogen. vooral cutcycles hoef je niet zo hoog te doseren, maar zeker als je het bij 1x per 2 jaar houd hoef je imo amper te verhogen.

Klopt alleen mensen vergeten vaak dat een cuttingscycle eigenlijk enkel word gebruikt om de middelen die het spierverlies tegen gaan van het cutten.

Terug
Naar boven