XXL Nutrition

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

Vies gezicht!

Niets mis met synthol (meen ik serieus!). Alleen die achterlijke overdoseringen zonder bodybuilding raken kant noch wal en zijn totaal misvormt.

Sommige pro's gebruiken het heel secure en gedoseerd om rondingen op de delts te krijgen zonder dat deze buiten proportie vallen. Dat, in combinatie met striations en strepen erop maken monster schouders die er gewoon esthetisch goed uitzien.

Niets mis met synthol (meen ik serieus!). Alleen die achterlijke overdoseringen zonder bodybuilding raken kant noch wal en zijn totaal misvormt.

Sommige pro's gebruiken het heel secure en gedoseerd om rondingen op de delts te krijgen zonder dat deze buiten proportie vallen. Dat, in combinatie met striations en strepen erop maken monster schouders die er gewoon esthetisch goed uitzien.

Geef eens een voorbeeld foto;)

Stop de haat, iedereen hier is gewoon jaloers op de omvang van zijn armen. Post eerst zelf maar is een foto.

Geef eens een voorbeeld foto;)

Pak die van een willekeurige gemiddelde pro!!!

Synthol rules the world:D

Allemaal grote mond over Klaus, maar ondertussen weet hij meer van BB af dan de meeste hier in dit topic. Trouwens, laat die kerel toch, de een loopt met een tattoo op zijn onderarm, de ander met een mega gat in zijn oor of met figuurtjes in zijn haar geschoren...waarom zou hij dit niet kunnen doen? Omdat jullie pubers er niet mee om kunnen gaan?

Juist respect voor deze man. Hij heeft bout aan alles en iedereen.

Nou Yzord als dat je voorbeelden zijn. Bij dat soort mensen die bout hebben aan iedereen moet je eens een maandje de aanvoer van sociale zekerheid dichtdraaien.

Kijk dan eens wat er overblijft van dat soort lui die zo graag de directe en onafhankelijke vlotte jongen willen uit hangen.

allemaal grote mond over klaus, maar ondertussen weet hij meer van bb af dan de meeste hier in dit topic. Trouwens, laat die kerel toch, de een loopt met een tattoo op zijn onderarm, de ander met een mega gat in zijn oor of met figuurtjes in zijn haar geschoren...waarom zou hij dit niet kunnen doen? Omdat jullie pubers er niet mee om kunnen gaan?

+1

Allemaal grote mond over Klaus, maar ondertussen weet hij meer van BB af dan de meeste hier in dit topic. Trouwens, laat die kerel toch, de een loopt met een tattoo op zijn onderarm, de ander met een mega gat in zijn oor of met figuurtjes in zijn haar geschoren...waarom zou hij dit niet kunnen doen? Omdat jullie pubers er niet mee om kunnen gaan?

Wat een hoop flauwekul man. Hij kent juist geen reet van bodybuilding, anders doe je dat jezelf niet eens aan.

Verder respect? hahahaha ok dan weet ik wat jou idealen zijn.

Wat een hoop flauwekul man. Hij kent juist geen ret van bodybuilding, anders doe je dat je zelf niet aan.

Verder respect? hahahaha ok dan weet ik wat jou idealen zijn.

Flauwekul? Weet je hoeveel mensen hij begeleidt? Dacht dat je wel bekend was in dit wereldje, maar schijnbaar weet je er ook niks vanaf. Hij heeft een eigen sportschool in Duitsland en begeleidt bodybuilders. Ielja heeft zelfs nog onder begeleiding van hem gestaan :rolleyes:

En met respect bedoel ik dat hij zich niet laten leiden door andere mensen. Hij doet wat hij wilt en daar respecteer ik hem om.

Nou Yzord als dat je voorbeelden zijn. Bij dat soort mensen die bout hebben aan iedereen moet je eens een maandje de aanvoer van sociale zekerheid dichtdraaien.

Kijk dan eens wat er overblijft van dat soort lui die zo graag de directe en onafhankelijke vlotte jongen willen uit hangen.

Allereerst zou ik graag een post willen zien waarin ik zeg dat het een voorbeeld voor mij is. Want onzin uitkramen is een ding, maar onzin verzinnen en het vervolgens uitkramen komt bij mij toch over als een missend chromosoom.

En hoezo sociale zekerheid? Waar heb je het eigenlijk over? Deze kerel is in duitsland een gerespecteerde man en nu denken een groepje tieners hier wel even te beslissen wat deze man is en verdient.

Is dat niet een beetje triest? Gejank om Synthol gebruik, maar uiteindelijk gebruikt elke bber het die het podium op gaat. Degene die wij het meest respecteren en op het podium staan van de Mr.O zijn de grootste gebruikers en daar hoor ik jullie niet huilie over doen.

Flauwekul? Weet je hoeveel mensen hij begeleidt? Dacht dat je wel bekend was in dit wereldje, maar schijnbaar weet je er ook niks vanaf. Hij heeft een eigen sportschool in Duitsland en begeleidt bodybuilders. Ielja heeft zelfs nog onder begeleiding van hem gestaan :rolleyes:

En met respect bedoel ik dat hij zich niet laten leiden door andere mensen. Hij doet wat hij wilt en daar respecteer ik hem om.
Nou nou je moet wel gek zijn om je door die idioot te laten begeleiden, op een dag raad hij je synthol aan en eindig je net zoals hem.

Begeleider voor bodybuilders zijn , daar hoef je ook geen professor voor te zijn hoor. Beetje kennis van voeding en AAS en je komt een heel eind.

Ik weet er genoeg vanaf om te weten dat geen enkele serieuze bodybuilder (met name pro) zich door zo'n mafkees zal laten begeleiden. Dat een amateur dat doet verbaast me niets, die maken wel meer fouten.

Hij doet wat hij wilt en daar respecteer ik hem om.

Jihaddisten doen ook wat ze willen.

Voor de rest akkoord, zolang je jezelf er maar niet mee identificeerd.

Net zoals er door naieve leden hier vaak kuurtjes worden overgenomen, zou elke tiener die deze meneer Kaak achterna gaat er al 1 teveel zijn.

Ik weet er genoeg vanaf om te weten dat geen enkele serieuze bodybuilder (met name pro) zich door zo'n mafkees zal laten begeleiden. Dat een amateur dat doet verbaast me niets, die maken wel meer fouten.

Ook akkoord. Shawn Ray heeft al eens heel fors uitgehaald naar Gregg en dat soort figuren.

Chad Nichols, die Ronnie en 10 andere Olympia atleten heeft begeleid, had zelf geen afkeer van het spul, maar was keihard in z'n oordeel over misbruik en zei dat vorm nooit ten koste mag gaan van omvang wat betreft synthol gebruik.

Nou nou je moet wel gek zijn om je door die idioot te laten begeleiden, op een dag raad hij je synthol aan en eindig je net zoals hem.

Begeleider voor bodybuilders zijn , daar hoef je ook geen professor voor te zijn hoor. Beetje kennis van voeding en AAS en je komt een heel eind.

Dat is gewoon van je af praten...kerel begeleidt met succes een hoop mensen en is bullshit dat hij je synthol aanbeveelt. Maar goed, mensen hier hebben een afkeer van mensen die vreemder zijn dan hunzelf. Doe je schijnbaar niks aan. Neemt niet weg dat het geen godszonde is om mensen gewoon te respecteren totdat ze jou wat hebben aangedaan.

Ziet er toch niet uit die Klaus wat een malloot.

Ook akkoord. Shawn Ray heeft al eens heel fors uitgehaald naar Gregg en dat soort figuren.

Chad Nichols, die Ronnie en 10 andere Olympia atleten heeft begeleid, had zelf geen afkeer van het spul, maar was keihard in z'n oordeel over misbruik en zei dat vorm nooit ten koste mag gaan van omvang wat betreft synthol gebruik.

Zeggen degene die 1gr test, 1gr tren, 20iu hgh per dag, 20 units slin en andere preparaten als myostatin blockers gebruiken per dag :rolleyes:

Komop zeg. Doet die man iemand kwaad? Verpest hij andere mensen? Laat hem toch zeg....tis een hardstikke vriendelijke man.

Dit is een van de grootste freaks op de planeet. Geen respect voor een man als deze, hoe kan je jezelf zoiets aandoen en dan nog in het bodybuilding wereldje mensen begeleiden? :roflol:

Terug
Naar boven