XXL Nutrition

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

Lijp in Enschede :D, Als ik de posts bekijk zijn er genoeg die enschede kennen of zelfs wonen :D BTW woon ook in enschede

Toch vind ik dat als je bv Greg ziet, dat het er beter gevormd uitziet. Sommige hebben vierkante biceps enzo. Hoe zou dat komen?

Zeggen degene die 1gr test, 1gr Trenbolone, 20iu hgh per dag, 20 units slin en andere preparaten als myostatin blockers gebruiken per dag.

Zeg je nu maar wat, of worden er echt al myostatin blockers gebruikt in het bodybuilding??

Dat is gewoon van je af praten...kerel begeleidt met succes een hoop mensen en is bullshit dat hij je synthol aanbeveelt. Maar goed, mensen hier hebben een afkeer van mensen die vreemder zijn dan hunzelf. Doe je schijnbaar niks aan. Neemt niet weg dat het geen godszonde is om mensen gewoon te respecteren totdat ze jou wat hebben aangedaan.
Dat is niet de reden voor mij in elk geval. Ik vind dat hij bodybuilding een slechte naam geeft. Het imago van de sport ondervindt schade door figuren precies zoals hem. Spuit maar genoeg olie in je spieren en je hebt de grootste armen. Nou proficiat hoor, wees er maar fier op. Wat anderen 10/20/30 jaar bloed, zweet en tranen heeft gekost kan meneer zogenaamd bereiken zonder een vinger uit te steken, nou ja buiten dan die om de spuit erin te duwen. Het ergste is nog dat sommige mensen zo dom zijn om dat michelin-lijf van hem echt aan te zien voor massieve spiermassa. Hij krijgt dus ook nog eens respect die hij eigenlijk niet verdient. Want elke gestoorde randdebiel kan 'groot' worden als ie zich volspuit met poseerolie. Als je daar respect voor hebt ben je niet helemaal in orde in je bovenkamer vrees ik.

Zeg je nu maar wat, of worden er echt al myostatin blockers gebruikt in het bodybuilding??
De enige "myostatin blockers" die te koop zijn, zijn scam supplementen die niet werken en gekocht worden door noobs die er niets van kennen. Er bestaat geen myostatine blocker medicijn, men is wel bezig met tests voor een medicijn dat bestaat uit antilichamen die myostatine moeten neutraliseren maar dit is nog lang niet te verkrijgen.

dat is niet de reden voor mij in elk geval. Ik vind dat hij bodybuilding een slechte naam geeft. Het imago van de sport ondervindt schade door figuren precies zoals hem. Spuit maar genoeg olie in je spieren en je hebt de grootste armen. Nou proficiat hoor, wees er maar fier op. Wat anderen 10/20/30 jaar bloed, zweet en tranen heeft gekost kan meneer zogenaamd bereiken zonder een vinger uit te steken, nou ja buiten dan die om de spuit erin te duwen. Het ergste is nog dat sommige mensen zo dom zijn om dat michelin-lijf van hem echt aan te zien voor massieve spiermassa. Hij krijgt dus ook nog eens respect die hij eigenlijk niet verdient. Want elke gestoorde randdebiel kan 'groot' worden als ie zich volspuit met poseerolie. Als je daar respect voor hebt ben je niet helemaal in orde in je bovenkamer vrees ik.

+1

Echt gaaf, die enorme gezwellen op z'n armen. ik wil nog eens reservoirs met een ventieltje in mijn biceps laten maken, zodat ik ze ook buiten de gym kan oppompen. Voor het stappen bijvoorbeeld:D

Geen respect voor olie hoor haha. Tis niks meer dan een junk in mijn ogen.

Tja, en dat gebeurt dan weer in enschede hé. Hahaha

De enige "myostatin blockers" die te koop zijn, zijn scam supplementen die niet werken en gekocht worden door noobs die er niets van kennen. Er bestaat geen myostatine blocker medicijn, men is wel bezig met tests voor een medicijn dat bestaat uit antilichamen die myostatine moeten blocken maar dit is nog lang niet te verkrijgen.

:roflol: kerel toch, niet zo naif zeg. Myostatin blockers zijn gewoon te koop. De enige reden dat het nog niet openbaar "te koop" is is omdat men de juiste dosering er niet van weet. Maar dat het te koop is, is 1 ding wat ik zeker weet.

Laatst bewerkt:
Zeggen degene die 1gr test, 1gr Trenbolone, 20iu hgh per dag, 20 units slin en andere preparaten als myostatin blockers gebruiken per dag.

:roflol: natuurlijk man. Zijn gewoon vrij te koop hoor.

:rolleyes: Ja, enkele fake supplementjes door de supplementfirmaatjes inmekaar gestoken om vlug veel geld mee te verdienen, misschien wel.

Maar ik heb het over echte pharmaceutical grade myostatin blockers door een echt pharmaceutisch bedrijf gemaakt, en waarvoor het dmv klinische studies is bewezen dat ze echt myostatin inhiberen, en de spiermassa bij de mens doen toenemen.

De enige "myostatin blockers" die te koop zijn, zijn scam supplementen die niet werken en gekocht worden door noobs die er niets van kennen. Er bestaat geen myostatine blocker medicijn, men is wel bezig met tests voor een medicijn dat bestaat uit antilichamen die myostatine moeten neutraliseren maar dit is nog lang niet te verkrijgen.

Zo dacht ik het ook.
We zullen het ongetwijfeld wel merken op de Olympia eens de echt pharmaceutical grade myostatin inhibitors door de BB-ers gebruikt worden.

Laatst bewerkt:
Zegt een andere junk. Of was je je eigen spuitjes vergeten vol met olie??

Je verdedigd hem wel lekker he :rolleyes:

Kerel, één kuurtje is wat anders dan je lichaam verpesten door verschrikkelijk veel synthol in je lichaam te spuiten (niet dat kuren goed is natuurlijk).

Hij moet lekker doen wat hij wil en ik ben blij dat iedereen anders is, maar ik heb er geen respect voor, meer niet.

Dus voel je niet zo aangevallen.

Je verdedigd hem wel lekker he :rolleyes:

Kerel, één kuurtje is wat anders dan je lichaam verpesten door verschrikkelijk veel synthol in je lichaam te spuiten (niet dat kuren goed is natuurlijk).

Hij moet lekker doen wat hij wil en ik ben blij dat iedereen anders is, maar ik heb er geen respect voor, meer niet.

Dus voel je niet zo aangevallen.

Jij voelt je aangevallen omdat ik je een junk noem :roflol:

En ja ik verdedig deze man ja...kerel doet geen vlieg kwaad en ondertussen lijkt het wel of deze man gelynched moet worden. Das pas triest. Jij hebt het over olie en junk, terwijl de grootste oliejunken hier zitten :roflol: of dacht je echt dat je 10ml testo in je reet schoot? LOL.

Afijn ik ga weer werken....vergeet niet...een betere wereld begint bij jezelf. En veroordeel anderen eens niet zo...iedereen heeft een plekje op aarde en mag deze vervullen zoals hij/zij dat wilt.

:roflol: kerel toch, niet zo naif zeg. Myostatin blockers zijn gewoon te koop. De enige reden dat het nog niet openbaar "te koop" is is omdat men de juiste dosering er niet van weet. Maar dat het te koop is, is 1 ding wat ik zeker weet.
De enige 'human grade' drug waarover je het kan hebben, als je het hebt over een myostatine inhibitor, is de drug genaamd MYO-029. De drug is getest in een fase 1 & 2 trial. Men heeft in 2006 en 2007 de resultaten geanaliseerd en dit jaar volgde er een eerste publicatie. Dus natuurlijk is deze nog niet 'gewoon te koop'. Dat het via illegale handel te krijgen zou zijn is speculatie en dus nooit bewezen.

Afijn ik ga weer werken....vergeet niet...een betere wereld begint bij jezelf. En veroordeel anderen eens niet zo...iedereen heeft een plekje op aarde en mag deze vervullen zoals hij/zij dat wilt.
Zonder anderen te schaden. Hij schaadt het imago van bodybuilding en dus hebben wij het recht hem wél te veroordelen.

Terug
Naar boven