MuscleMeat

Breaking News Grootste armen in de wereld!!?? (oordeel zelf)

snap het niet dat de mensen dit niet mooi vinden ???
ik vind hem super armen hebben

Hij heeft gewoon 2 meloenen in z'n mouw gestopt dat zie je toch wel.deed ik vroegah ook altijd alleen dan met een komkommer en 2 appels.

Ja het is Klaus Doring aka wakkie aka frank

De enige 'human grade' drug waarover je het kan hebben, als je het hebt over een myostatine inhibitor, is de drug genaamd MYO-029. De drug is getest in een fase 1 & 2 trial. Men heeft in 2006 en 2007 de resultaten geanaliseerd en dit jaar volgde er een eerste publicatie. Dus natuurlijk is deze nog niet 'gewoon te koop'. Dat het via illegale handel te krijgen zou zijn is speculatie en nooit bewezen.

Lach maar met jezelf.

Zonder anderen te schaden. Hij schaadt het imago van bodybuilding en dus hebben wij het recht hem wél te veroordelen.

Leg het begrip "het imago van bodybuilding" is uit en vertel me hoe je dat kan schaden? En wanneer word jij benadeeld als 'het imago van bodybuilding' geschaadt wordt?

Ja het is Klaus Doring aka wakkie aka frank

Valt me toch een beetje tegen van de Syntherolkenner bij uitstek, dit is Klaus Kaak en dus niet Klaus Doring :

kaak.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

haha, oke "EricR";)

TS heeft 1 post. hij is het gewoon zelf. attention wh*re.

Leg het begrip "het imago van bodybuilding" is uit en vertel me hoe je dat kan schaden? En wanneer word jij benadeeld als 'het imago van bodybuilding' geschaadt wordt?
Als je dit niet begrijpt ga ik me de moeite besparen om het uit te leggen. De meesten hier begrijpen goed waarover ik het heb.

jesus man hou eens op met dat gekenker hier , mensen die hem als een voorbeeld voor bb zien zijn van zichzelf al gestoord en van karakter ik blehr wat ik wil maar informeer me eerst niet.

hij vind het blijkbaar mooi , nou ben blij voor hem

Afijn ik ga weer werken....vergeet niet...een betere wereld begint bij jezelf. En veroordeel anderen eens niet zo...iedereen heeft een plekje op aarde en mag deze vervullen zoals hij/zij dat wilt.

Je bent weer aan je aaibaarheidsfactor aan het werken zie ik? :o:D

Waarom maken jullie je zo druk ? Hij heeft gewoon zijn zwembandjes vergeten uit te doen, overkomt iedereen wel eens

zwem_zwemband.gif

Terug
Naar boven