Broekie101
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja je bent echt de beste man, zagen we wel aan je fotosals je al 3 jaar traint is het niet echt dik!
zonder trainen had ik het 1 maandje terug... ben wel 14.. dus...

als je al 3 jaar traint is het niet echt dik!
zonder trainen had ik het 1 maandje terug... ben wel 14.. dus...
55 kg en 30 cm biceps nja kan wel denk
ik ben 64 en heb 34 cm.
Mja boeie **** je armen, train alles.
als je dan toch voor de chickies traint zorg dan minstens dat je je b*ch curlen kan!
Succes![Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey hoi volgens mij is 30,5cm zeer netjes voor 13 of 14jaar
en je traint al 2jaar?hoe vaak per week?wat is je max met bijvoorbeeld bankdrukken?mijn top is 77kilo...ik ben zelf ook 14 ben 1,77m 75kilo bf weet ik niet niet zo heel hoog.. zit nu met biceps op 37cm...maar ben nog langer niet tevreden
groetjes
neej geen hoog bf en ik train nog maar 3maanden alleen heb goede aanleg ofzo ben in die 3maand al paar cm aangekomen..jij dan?dan is bf waarschijnlijk best wel hoog. of je traint al een aantal jaar
ja klopt mijn bf is denk ik wel hoger dan jou bf....ik heb net geen six pack hellaas mijn biceps triceps is ook mijn beste samen met borst spiergroep...wat weeg jij?weet niet train pas een maand, begon met 31 cm.... zal over 1 maandje ff meten, maar ik denk dat je bf wel hoger ligt dan de mijne want 37 is wel dik...
maar hopelijk kom ik elke maand 2 kg aan (spieren) dat mag wel met 4x per week krachttraining en 3x andere sport.
goede redenering! Ik denk dat ik maar 10x in de week ga trainen met ook nog 3x andere sport.
Hopen dat ik dan 5kg spieren per maand aankom
goede redenering! ik denk dat ik maar 10x in de week ga trainen met ook nog 3x andere sport.
hopen dat ik dan 5kg spieren per maand aankom

weet niet train pas een maand, begon met 31 cm.... zal over 1 maandje ff meten, maar ik denk dat je bf wel hoger ligt dan de mijne want 37 is wel dik...
Gewoon hard trainen en blijven eten, dan komt het goed.Ja best wel groot voor 14 jaar... ik zou niet zoveel je armen minder trainen anders heb je zometeen op je 21e 40 + armen
Nee niet bepaald. Toen ik 14 was en totaal niks aan krachttraining deed was mijn arm al 31cm, en dan ben ik nog een ecto.