XXL Nutrition

grote biceps?

Wat een biceps stakkers hierzo.

WOW..wat is dit topic uitgelopen tot een boel bullshot???:p!!!!
even terug op je vraag.....je bent 14jaar?en 29,5 en 30cm bicpes en 2jaar trainen?eeeeh ik train 3maanden echt goed!daarvoor thuis een jaartja ofzo)en zit nu op 37cm en 36cm links(opgepomt natuurlijk nog hoger)ben ook 14jaar 2februari 1994......mijn max met bankdrukken is 77kg......dus volgens mij zijn je biceps niet extreem groot voor je leeftijd..of wel dan zijn die van mij extreem groot:p.maar ben 1,77m 75kilo.....kijk maar naar me foto's als je me niet geloofd!groetjes
p.s zijn er nog andere 14jarige ter vergelijking?:D

Gr0te O eilering heb je miss. nog tips om superrrbiceps te kwekken:p:p, W4NT ik zit nu al een tijdjuh vast op 29 cm:D:D:D. Ik snp dt juh miss. niet veel tijd heb omda t iedureen vast tips hebben wilt. Alvast budankt!:p

Okeh:p, Gulukkig ma:D! Wnt ik ga nu triannen, wheet juh nog een goeduh oef. voor de Biceps?:p:p
eeeh ja dit is een heel oud afrikaans geheim, van de sterkste krijgers, let goed op!
je pakt 1baksteen en legt ontspannen je arm op een tafel, je doet je ogen dicht en ademt in........je ontspant, en dann.....sla je met die steen keihard! op je bicep je zult voelen dat het gaat prikken dit is goed want dan zijn de spierweefesel draatjes beschadigt!dan moet het zich weer herstellen in een lekker bad vol met oude mannelijke hormonen in zweet..
succses!

eeeh ja dit is een heel oud afrikaans geheim, van de sterkste krijgers, let goed op!
je pakt 1baksteen en legt ontspannen je arm op een tafel, je doet je ogen dicht en ademt in........je ontspant, en dann.....sla je met die steen keihard! op je bicep je zult voelen dat het gaat prikken dit is goed want dan zijn de spierweefesel draatjes beschadigt!dan moet het zich weer herstellen in een lekker bad vol met oude mannelijke hormonen in zweet..
succses!

Ohke:D! Ik sal ut probern, is dut echt wahr?:p:p Lijk me wel pijn te doen hoor:p, mja juh bent ook groote biceps van geworde dus khan probere altijd:D. Thnx!

oke geen probleem, jep zit op 37cm!heb hetzelfde gedaan als jij!(het zou ook kunnen dat het zo dik is door de ontsteking)van het baksteen slaan

WOW..wat is dit topic uitgelopen tot een boel bullshot???:p!!!!
even terug op je vraag.....je bent 14jaar?en 29,5 en 30cm bicpes en 2jaar trainen?eeeeh ik train 3maanden echt goed!daarvoor thuis een jaartja ofzo)en zit nu op 37cm en 36cm links(opgepomt natuurlijk nog hoger)ben ook 14jaar 2februari 1994......mijn max met bankdrukken is 77kg......dus volgens mij zijn je biceps niet extreem groot voor je leeftijd..of wel dan zijn die van mij extreem groot:p.maar ben 1,77m 75kilo.....kijk maar naar me foto's als je me niet geloofd!groetjes
p.s zijn er nog andere 14jarige ter vergelijking?:D

Ik ben ook 14, ben helaas nog maar 1,72 ofzo, en zit op 64.5 -> 67 is het doel tegen februari. Ben in februari 08 begonnen op 52kg (en enkele blessures gehad-> scheur in de rechterquadricep (aanhechting op het bekken ofzo), aanhechting van de onderarmspier (kken de preciese naam niet, xxx brachii zeker...),...)
Totaal zon 7-8 trainingsmaanden.

Mijn bench: 1x70kg
Mijn squat: 3x5x78kg
Mijn dl: 5x102kg

daarbij, wat hebben jouw biceps met je benchpress te maken

mijn biceps zijn overigens tegen de 33cm (klein, maar zit wel een piek in, zie foto, zie ook andere foto (waar ik overigens **** slecht poseer, ik maak zeker in de loop van de week een nieuwe front lat spread))
heb nogal dunne botten, daarmee ook dat ik op mijn skinniest met beetje vet maar 52 woog...

qsdf.jpg

qsdfqs.jpg

tuurlijk kwam je de eerste maand twee kg aan...
wat is daar moeilijk aan?

**Nu gaat ie nog vertellen 2 kg aan biceps**

hey gats zeker niet slecht man!heb hellaas maar 1foto van mijn rug niet een goede van biceps en borst(ja eentje van 2maand gelden is inmiddels al anders)netjes!
ik weet deadlift niet nog nooit gedaan!

echt waar wesking

trap het hier af

ga een jaar serieus trainen
gain je dan een pak kg's, post dan en beetje fototjes, en misschien mag je dan van mijn part terug het forum op...

hey gats zeker niet slecht man!heb hellaas maar 1foto van mijn rug niet een goede van biceps en borst(ja eentje van 2maand gelden is inmiddels al anders)netjes!
ik weet deadlift niet nog nooit gedaan!
met héél veel eten geraak ik tegen februari misschien nog wel aan de 68.5-69 kg.
Dan gewoon verder gaan tot eind april ofzo, maandje cutten, en dan clean bulk.

echt waar wesking

trap het hier af

ga een jaar serieus trainen
gain je dan een pak kg's, post dan en beetje fototjes, en misschien mag je dan van mijn part terug het forum op...

over 4 maanden krijg je pics te zien, en het boeit mij geen reet wat jij ervan vind, want ik kom hier vooral om info te halen, en anders ff jullie irriterene.

Terug
Naar boven