Fitness Seller

grote biceps?

Goddamn, wesking...
Je maakt van je tak, post hier van alle nonsens, gestaafd bij zulke domme foto's van je, met stats die niemand geloofd...

Ga je ergens anders amuseren, ga wat niveau kopen ofzo.
Eens je dat hebt en erover denkt serieus te trainen, en serieze posts te maken, kom dan terug.

Ik stem ervoor om dit soort blagen die topics maken met onzin, meteen te bannen.

Bestaat er geen systeem op het forum ofzo waar je kan stemmen om iemand te bannen? (wesking obviously...)

Het kan toch best dat dat jongetje zo groot is, hij lift immers wel 55 kg aan boeken iedere dag in die brugklas :)

in het begin dat je traint en dan ook op je voeding let kan het best wel dat je in enkele maanden een pak killos bij komt "als je mager was voor je begon" maar dat blijft niet duren je gaat heus geen 2 kg blijven bij komen iedere maand anders ben je zo groot als marcus tegen je 20ste klinkt best haalbaar he lol

hahaha wesking, wie denk je dat je ben ofzo? zeker the incredible hulk ofzo, kom maar is een keertje trainen zou ik zeggen, en geloof je je breekt je benen armen en rug in 1 keer ;), zo zwak ben je en zo'n ecto ben je, maar het ergste is nog dat je denkt dat je groot bent :o

:wl::windup:

Wesking rot op potverdomme op man, ga weg van dit forum iedereen kotst je uit en je vind jezelf helemaal geweldig maar je bent niks man! echt helemaal niks! je bent nog maar een ventje en je loopt al te roepen hoe groot je wel niet bent, er klopt geen kanker van je stats iedereen ziet dat.

wat heeft iederen tegen wesking, als hij zegt dat hij 55 drukt en 85 deadlift dan kan dat toch? zo veel is dat nou ook weer niet? mijn broertje van net 15 165 cm 65 kg
drukt 80 1x
maar jah, dat gelooft zeker ook niemand:rolleyes:

wat heeft iederen tegen wesking, als hij zegt dat hij 55 drukt en 85 deadlift dan kan dat toch? zo veel is dat nou ook weer niet? mijn broertje van net 15 165 cm 65 kg
drukt 80 1x
maar jah, dat gelooft zeker ook niemand:rolleyes:

Wesking is gewoon grote bullshit.

Zijn biceps zijn wel een keer 41CM geweest! En 38, en 32.

hahaha wesking, wie denk je dat je ben ofzo? zeker the incredible hulk ofzo, kom maar is een keertje trainen zou ik zeggen, en geloof je je breekt je benen armen en rug in 1 keer ;), zo zwak ben je en zo'n ecto ben je, maar het ergste is nog dat je denkt dat je groot bent :o

:wl::windup:

Beetje jammer dat dit wel overkomt alsof je net 12 bent geworden met je geweldige spelling skills.

He micheal train jij eigenlijk nog ofnie? Heb een poos niks meer van je gehoord. Maar wesking heeft een 9mm dus kijk wel uit wat je tegen hem zegt.

Zijn arm is 9mm he.... dat je geen rare dingen gaat denken

:roflol: wat een topic zeg...

WOW..wat is dit topic uitgelopen tot een boel bullshot???:p!!!!
even terug op je vraag.....je bent 14jaar?en 29,5 en 30cm bicpes en 2jaar trainen?eeeeh ik train 3maanden echt goed!daarvoor thuis een jaartja ofzo)en zit nu op 37cm en 36cm links.....dus weet niet hoe je het doet?dnek wel normaal

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven