AndroidHealthClinic

grote biceps?

wat is je doel dan?
biceps van 60cm te krijgen over 1 maand ofzo, je lult namelijk alleen over je O ZO GROTE BICEPS :o
neej dat wil niet natuurlijk he!!....hey dude voordat je comentaar geeft, en voordat ik me ga bewijsen met een foto.....wil ik eerst een fotootje van jou!wat?.....jaja van jou!is namelijk erg makkelijk achter de pc gemeen doen....eeeeh ik heb foto's geplaats wrm zo ik dan gaan liegen?en waarom neem ik steeds de focking moeite om er op in te gaan, nawja dat is mijn fout!

Kinderachtig om mij op de negeerlijst te zetten. Aangezien ik gewoon een discussie met je voer. Ik ben het met je eens dat ik mijn gedrag moet veranderen. Ook weet ik dat het merendeel van DBB mij niet mag, maar daar zit ik niet mee.

Hier is een oude foto, in januari/februari post ik nieuwe.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind het lang geen slecht fysiek voor een 15 jarige. O eilering, als je het niet met elkaar kunt vinden NEGEER elkaar dan gewoon i.p.v. steeds ruzie te zoeken. Dan ben je het slimst bezig ;).

Vind het lang geen slecht fysiek voor een 15 jarige. O eilering, als je het niet met elkaar kunt vinden NEGEER elkaar dan gewoon i.p.v. steeds ruzie te zoeken. Dan ben je het slimst bezig ;).
dat is zeker een goed idee;).......het is niks persoonlijks hij doet geon de hele tijd k*t....bijna elk comentaar van mij,regeert hij weer negatief op.

dat is zeker waar, ik bekijk het nu zo:mensen met k*t comentaar zonder foto moet je gewoon niet seriuus nemen.

Alsjeblieft, kalm aan. Het is een FORUM, dus zijn er altijd mensen die commentaar geven, wat in jouw optiek niet terecht is. Het enigste wat je hiermee kunt is niet op reageren, en het ene oor in het ander oor uit laten gaan!

neej dat wil niet natuurlijk he!!....hey dude voordat je comentaar geeft, en voordat ik me ga bewijsen met een foto.....wil ik eerst een fotootje van jou!wat?.....jaja van jou!is namelijk erg makkelijk achter de pc gemeen doen....eeeeh ik heb foto's geplaats wrm zo ik dan gaan liegen?en waarom neem ik steeds de focking moeite om er op in te gaan, nawja dat is mijn fout!

:rolleyes:

Stats nu:
leeftijd: 16jaar lengte: 1,91m gewicht: 105kg

bench press: 1x85kg
squat:4x190kg
deadlift:1x140kg
totaal: 415kg

dat is zeker een goed idee;).......het is niks persoonlijks hij doet geon de hele tijd k*t....bijna elk comentaar van mij,regeert hij weer negatief op.

Kerel ga janken of zo. Je kraamt zulke onzin uit, dan kan je niks anders verwachten.

:rolleyes:

Kerel ga janken of zo. Je kraamt zulke onzin uit, dan kan je niks anders verwachten.

Michael, doe jij ook eens even rustig. Ik probeer hier absoluut niet als politie agentje over te komen maar wat schiet je er mee op om ruzie te maken op een forum. Wees verstandig, en negeer elkaar als je niet met elkaar kunt opschieten, dat is voor iedereen het beste, en zo is er niet om de 10 minuten weer een hatelijk bericht.

Mocht het echt niet anders gaan, dan is er altijd nog een negeerlijst, special voor dit soort zaken.

Hey gast k vind je er wel een beetje uitzien als een kabouter zo......

daardoor kunnen je armen dikker lijken, maar fysiek is netjes man.

puber-fight

:popcorn:

en in de blauwe hoek, michaelsmink, met zijn 600mm
in de rode hoek o eilering met zijn 601 mm
en in extremis nog een hoek bijgemaakt voor wesking met zijn 6mm
:shoot:

en in de blauwe hoek, michaelsmink, met zijn 600mm
in de rode hoek o eilering met zijn 601 mm
en in extremis nog een hoek bijgemaakt voor wesking met zijn 6mm
:shoot:

kan je nagaan allemaal dikker dan jouw armen. want jij post niet een foto wss zie je er zo uit

zie twee pg terug...

even trg toegevoegd,
nog iets op aan te merken jij?

Abs and Thight.jpg

Back Lat Spread.jpg

Front Lat Spread.jpg

Biceps.jpg

Most Muscular.jpg

zie twee pg terug...

even trg toegevoegd,
nog iets op aan te merken jij?

Ja, ik weet niet hoelang je traint.... maare om met zo'n fysiek iemand anders aftekraken.....:P als je het fyziek heb van GFG (ofzo) dan mag je mensen afkraken maar met jouw fyziek zekers niet :mad:

zoals ook al eeerder gezegt die komen als ik 6 maanden train :P

Gruwelijk man...
lekker doortrainen!
en dan ben je op je 21e een mega beest :D

Stop nu is met dat irritante geruzie hier, echt onnodig.

Terug
Naar boven