ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal voorkomen niet, mogelijk wel hoe erg het uit de hand loopt.Wat nog niet wegneemt dat ik ergens diep van binnen denk dat de mogelijkheid bestaat dat deze branden niet per ongeluk zijn ontstaan en zij dus niet voorkomen hadden kunnen worden.
Het probleem is hier niet de brandweermannen, maar de leidinggevende die verkeerd beleid hebben gevoerd.Had, naar jouw mening, een brandweer bestaande uit enkel de beste brandweerlui dit kunnen voorkomen?
Wat nog niet wegneemt dat ik ergens diep van binnen denk dat de mogelijkheid bestaat dat deze branden niet per ongeluk zijn ontstaan
Helemaal vooekomen niet, mogelijk wel hoe erg het uit de hand loopt.
Onderhoud plegen wanneer je brand kan verwachten, in Californië kan het.

"You get what you deserve" is meer gepast in dit geval. Al gaat dat natuurlijk niet voor iedereen op.Kun jij dan misschien helpen om dit alles in veroordelende woorden te duiden?
Ik kan het zelf namelijk niet meer verzinnen, kom niet verder dan het zwakke "ultieme stupiditeit" en "het wordt tijd dat we uitsterven".

Please explainAllemaal Daniel Penny's die @Steks voor de rechtbank wil hebben, stel je voor deze hobbykok was iets overkomen.
Van jou mogen mensen nooit ingrijpen, iemand die met een large blowtorch en brandbaar materiaal rondloopt bedreigt toch niets en niemand...

Ga jij ff een cursus begrijpend lezen en zinvol discussiëren volgen, dan praten we verder.Van jou mogen mensen nooit ingrijpen, iemand die met een large blowtorch en brandbaar materiaal rondloopt bedreigt toch niets en niemand...
![]()