Fitness Seller

Nieuws Grote bosbranden LA 'Palisades fire'

Wat nog niet wegneemt dat ik ergens diep van binnen denk dat de mogelijkheid bestaat dat deze branden niet per ongeluk zijn ontstaan en zij dus niet voorkomen hadden kunnen worden.
Helemaal voorkomen niet, mogelijk wel hoe erg het uit de hand loopt.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Had, naar jouw mening, een brandweer bestaande uit enkel de beste brandweerlui dit kunnen voorkomen?
Het probleem is hier niet de brandweermannen, maar de leidinggevende die verkeerd beleid hebben gevoerd.

1000 DEI brandweervrouwen of de 1000 beste beste brandweermannen uit het hele land, het maakt geen drol uit als er geen bluswater is omdat dit is wegbezuinigd door wanbeleid.

Onderhoud plegen wanneer je brand kan verwachten, in Californië kan het.

Gg0OEDYaMAUPBGD.jpeg

Micheal Jackson was een visionair :D.

Laatst bewerkt:
Kun jij dan misschien helpen om dit alles in veroordelende woorden te duiden?

Ik kan het zelf namelijk niet meer verzinnen, kom niet verder dan het zwakke "ultieme stupiditeit" en "het wordt tijd dat we uitsterven".
"You get what you deserve" is meer gepast in dit geval. Al gaat dat natuurlijk niet voor iedereen op.

kijk: https://x.com/CollinRugg/status/1877766434815726006
Defund the police! Defund the fire department! Welcome refugees!
:roflol:

Het succes van de DNC op het niveau van steden en staten.

Het commentaar van de NOS op Elon Musk (kan niets goed doen) lijkt op het tegen de plinten klotsende antisemitisme in dit topic.

En toch geeft het gebrek aan overheid en verzorgingsstaat de Amerikanen iets krachtigs. Ik heb daar intense bewondering voor.

Van jou mogen mensen nooit ingrijpen, iemand die met een large blowtorch en brandbaar materiaal rondloopt bedreigt toch niets en niemand...
:p
Ga jij ff een cursus begrijpend lezen en zinvol discussiëren volgen, dan praten we verder.

Goedemiddag.

Terug
Naar boven