MuscleMeat

Grote dumbbells!

Dit soort dumbbells zouden eigenlijk van hol ijzer met een loodvulling gemaakt moeten worden. Of een kwikvulling. Dat zal ze wat hanteerbaarder maken.

• Topic Starter Topic Starter
boerenkool zei:
Dit soort dumbbells zouden eigenlijk van hol ijzer met een loodvulling gemaakt moeten worden. Of een kwikvulling. Dat zal ze wat hanteerbaarder maken.

:D Hol ijzer met een loodvulling? Gast, waar haal je het vandaan?:D

boerenkool zei:
Voor zover je het nog hanteerbaar kan noemen :o

Denk dat deze dumbbells gebruikt worden in area 51, daar waar de nieuwe King Kong aan het trainen is :D

400 lbs was deze dacht ik, 180 kg dus

is het niet gewoon dat ze zo vervoerd worden omdat het minder ruimte inneemt en dat ze die er gewoon af kunnen halen.

Ja,ik gebruik dat exemplaar voor mijn biceps:cool: :rolleyes: ;)

Ik denk dat ik eens een foto van jay cutler heb gezien die zo'n dinge gebruikt,weet niet of ze evenveel wogen???

Volgens mij is die dumbbell 305 lbs. 28 schijven van 10 lbs, 2 van 5 lbs, en een barretje van ca. 15 lbs. Sergio Oliva hing zo'n dumbbell om zijn middel en ging dan talloze pompsetjes dips verrichten. Ja dat kon-ie wel!

Hoe kom je ten eerste aan deze foto man, bron:rolleyes: :D?!
En waar blijft de 2e dumbbell?¿

lol ja...x2. maar zal wel lbs zijn idd....:eyebrow:

haha ruig ding:D

leuk om curls mee te doen.. :D

Ik schat ze op zo'n 150 kg. Misschien heeft Ronnie nieuwe besteld.

Ik heb die dumbbells besteld voor onze sportschool ... zodat ik eindelijk fatsoenlijk wrist curls kan doen...

De enige oefening die ik met dit gewicht dumbbells zou kunnen doen is Dumbbell T-bar rows.

Terug
Naar boven