MuscleMeat

Grote dumbbells!

dus? wat de neuk heeft dit met deze topic te maken???[/QUOTE]

Ik ben het de neuk met je eens

Ik snap niet dat de schijven zo klein qua diameter zijn, als het gewicht zeg maar rond de 80kilo zou zijn dan kan het over veel minder schijven verdeeld worden. Is ook in dat geval handiger qua gebruik. Misschien is de dummbel veel kleiner, en zijn er aan weerszijden schijven tegenaan gedrukt om te vervoeren.

Thebeast zei:
Ik snap niet dat de schijven zo klein qua diameter zijn, als het gewicht zeg maar rond de 80kilo zou zijn dan kan het over veel minder schijven verdeeld worden. Is ook in dat geval handiger qua gebruik. Misschien is de dummbel veel kleiner, en zijn er aan weerszijden schijven tegenaan gedrukt om te vervoeren.

tuurlijk joh.................droom lekker verder !

;)

deze zijn voor skull crushers, letterlijk..

Er van uit gaande dat elke schijf 5 kilo weegt zou dit uitkomen op zo'n 140/150 kilo. Een geschikte dumbbell voor "Dumbbell Wrist Curl" :D

Perfecte size om je rotator cuffs mee te trainen.

omg, dat is niet best als je die laat vallen wanneer je Triceps extantions doet :D

Omni20 zei:
Volgens mij is het een 80kg dumbbell. Shrugs moet te doen zijn.

jep denk et ook, 24 schijfen van 3kg. Die laatste aan elke kant is 2 kg denk ik plus die stang die ongeveer 4kg is

zal eens vragen of ze die bij ons op de gym willen bestellen, :p , ze halen nu al de 30kg dumbbells weg met open dagen

JAXX zei:
zal eens vragen of ze die bij ons op de gym willen bestellen, :p , ze halen nu al de 30kg dumbbells weg met open dagen

Bij ons zagen ze de barbells af zodat er minder gewicht op kan :scratch: :headbang:

(Gelukkig heb ik ook nog een squatrek in mijn schuur :D)

Terug
Naar boven