MuscleMeat

grote honger savonds tijdens het cutten

AntoineVaillant

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
ik heb een grot probleem, ik ben namelijk aan het cutten en door de dag gaat het prima met mn voedings schema.. ik eet na de training savond alleen wat tillapia met wat salade..
nu krijg ik savonds altijd zo een enorme honger!
wat kan ik doen om dit tegen te gaan of toch iets in mijn mond te steken zonder dat het mijn dieet schaad?

alvast bedankt

Tanden poetsen
als je echt wat wil eten:
Hele komkommer

• Topic Starter Topic Starter
tanden poetsen helpt niet... komkommer mag je zoveel eten ?

thanks

Waarom eet je geen koolhydraten na je training? Kan je dan juist goed gebruiken.

ik dacht om droge te worden na de training(savonds) geen koolhydraten meer als laatste maaltijd

Eet in de avond een bak kwark. Stilt je honger en je hebt 50 gram eiwt erbij

ik dacht om droge te worden na de training(savonds) geen koolhydraten meer als laatste maaltijd

Eet je helemaal geen carbs meer in de cut? Anders is juist na de training het uitgelezen tijdstip, dan schrap je maar wat bij de rest van je maaltijden.

Probeer het eens, merk je vanzelf of het helpt tegen de honger en of het je cut in de weg zit.

jawel vooral smorgens bij het ontbijt(havermout, muesli, etc) en smiddags nog wat, kwart wil ik vermijden omdat je vocht van vasthoud of heb ik da verkeerd begrepen ?

Het is toch niet verstandig om voordat je gaat slapen veel carbs tot je te nemen? Zodra je lichaam insuline gaat aanmaken wordt de secretie van HGH in de eerste uren van je slaap toch tegengegaan?

Als je te weinig drinkt bij het eten van veel eiwitten ga je vocht vast houden. Dus kwark eten en water drinken. Dan heb je echt geen honger meer. Toch wel? Dan is je cut misschien veel te laag berekend en moet je gedurende de dag iets meer eten.

Gewoon op je tanden bijten en niet toegeven aan de honger.

Na je training heb je juist een volwaardige maaltijd nodig om te herstellen.
Dus gewoon carbs na je training eten en dan eerder op de dag de carbs schrappen.

of eerder gaan trainen nog beter :P

verdiep je eens in intermittent fasting (leangains)
Kun je, zeker als je later op de dag eet, een shitload aan voeding naar binnen werken in de avonduren.

ontbijt, voor en na je training carbmomenten maken.
de rest van je maaltijden lowcarb doen.
werkt voor mij en heb het van iemand die het kan weten.
al zegt dat laatste misschien ook wel weer helemaal niks :D

Thx jongens!

Ik vindt een bakje (500ml) magere kwark 's avonds inderdaad ook ideaal.

Heb ook al eens iets gehoord van BCAA's te nemen tegen het hongergevoel. Daar zit ook leucine in wat spierafbraak tegengaat heb ik gelezen in een spierboekje (Musclemag), dus winwin.

grtz

Terug
Naar boven