XXL Nutrition

groter armen binnen 4 maanden

werner1982

Cool Novice
Waardering
0
mijn biceps zijn nu 28cm cm mijn doel is binnen 4 maanden armen rond 40cm te laten groeien is dat haal baar of niet en wie kan mij tips geven om mijn hele lichaam maxumum te laten groeien op 4maanden tijd

mijn biceps zijn nu 28cm cm mijn doel is binnen 4 maanden armen rond 40cm te laten groeien is dat haal baar of niet en wie kan mij tips geven om mijn hele lichaam maxumum te laten groeien op 4maanden tijd

:roflol: ben je nu serieus ?
28->40 is 3cm per maand.

van 28->30 zal een schoner doel zijn.

5x daags je armen insmeren met paardenstront en 2x per dag je armen trainen met je maatjuuhs in de gym en je hebt monsterarmuuh tegen de zomer!

compounds doen en goed eten.

• Topic Starter Topic Starter
ik nu op 1 week 1cm groter arm omtrek gekregen van 27cm naar 28cm

LoL waarom alleen armen? Wat is dit voor log? Het armen log?
En de rest van je lichaam?:D:D:D:D

Van 28 cm in 4 maanden naar 40 cm is imo onmogelijk.
Wellicht met een lekkere anabolenkuur?

Een beetje belachelijke benaming van een trainingslog ik vind dat je je hele lichaam moet trainen dan worden je armen vanzelf groter.Ik denk dat je de admin moet vragen om deze post te verhuizen naar een ander gedeelte van deze site!

• Topic Starter Topic Starter
nee ik train nu ongzeveer 2 maanden en 1 jaar geleden ben ik gestopt na 1 jaar trainen om dat ik geen vordering zag nu ben ik meer gaan etten en zie al verschiel op 1 week ik ik kom per maan nu ongeveer 5kg bij om dat ik meer eet

Synthol for the win.

Ga je hele lichaam eens trainen. En armen van 28 cm? Op 26 jarige leeftijd? Last van anorexia o.i.d.?

train nu bijna 2 jaar en zit nu pas op 41cm :roflol:
van 35 -40 in 2 jaar en jij wilt 28-40 in 4 maanden :eek:
naturel is het onmogelijk

Ga je hele lichaam eens trainen. En armen van 28 cm? Op 26 jarige leeftijd? Last van anorexia o.i.d.?

Die jongen heeft een nierziekte gehad.

TS: Ik zou niet teveel focussen alleen op je armen ook de rest mag wel een 'onsje' bij.

2ih4ah3.jpg

Die jongen heeft een nierziekte gehad.

TS: Ik zou niet teveel focussen alleen op je armen ook de rest mag wel een 'onsje' bij.

2ih4ah3.jpg

Whoo, t*ring dat is wel klote zeg!

Ts ga alsjeblieft je hele lichaam trainen icm een goed voedingschema.
Begin met een rippetoe of billstar programma er zijn genoeg mensen die je daarbij kunnen helpen.

dit is een grap ofzo?

WTF is dit hier :D

Elke dag een keer of 5 zwaar aan je fluit trekken man is mss ook nog een optie die je kan proberen :D

Realistisch blijven naturel = onmogelijk

Ik denk niet dat hij al zijn slechte progressie kan wijden aan zen ziekte.

Met zulke vragen heb je toch totaal niets inzicht in de sport.

Ik denk niet dat hij al zijn slechte progressie kan wijden aan zen ziekte.

Met zulke vragen heb je toch totaal niets inzicht in de sport.

Ik heb net in zijn profiel gekeken en alle topics gelezen die gestart zijn door hem. Komt idd een beetje vreemd over allemaal.

Terug
Naar boven