XXL Nutrition

Grotere Arm spieren 13 jaar

Stickies lezen.
Goed gaan eten, bereken wat je verbruikt, ga daar 20% boven zitten. Eet dus veel & goed. Dan ga je trainen met bijv. een fullbody/split-schema waar je 8-12 reps (herhalingen) in 4 setjes aanhoud per oefening. Lees meer stickies als je meer wilt weten.

Idd Stickies lezen en trouwens

Ik was ook altijd de kleinste en slapste maar dat was gewoon omdat ik laat in de pubertijd kwam en 1 jaar jonger was dan de rest.

En zonder goed te eten kan je nog zo hard trainen maar kom je niet veel aan qua massa. Dus eten zal je en die stickies lezen.

Mwah... opzich vind ik het onderwerp wel interessant hoor.
door het plaatje biceps-triceps-schouders compleet te maken, oogt de bovenarm groter en wordt het een mooi geheel. Voorkant schouders liepen behoorlijk achter bij mij. Nu ik daar meer prioriteit leg, wordt het een mooie overloop.
Ook triceps gaat mooier overlopen in de achterste schouderkop.
hierdoor oogt het iig wat netter. Groter kan altijd!
Mooi he body-building.

Ik zou het allemaal niet voor de klas doen,hoewel het ook wel aansluit op het topic "waarom ben jij begonnen?"

Ik was op men 13 ook maar iets van die grote.
Nu 1m71 nog steeds niet groot maar heb de laatste jaren toch nog een groei spurt gemaakt.

Verder heel je lichaam trainen, als je alleen armen traint en ze worden dik ga je wel zien waarom.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Dat is veel te licht. Ga naar Fitness-Seller en koop verstelbaar tot 15-20 kg ofzo.

Mwah... opzich vind ik het onderwerp wel interessant hoor.
door het plaatje biceps-triceps-schouders compleet te maken, oogt de bovenarm groter en wordt het een mooi geheel. Voorkant schouders liepen behoorlijk achter bij mij. Nu ik daar meer prioriteit leg, wordt het een mooie overloop.
Ook triceps gaat mooier overlopen in de achterste schouderkop.
hierdoor oogt het iig wat netter. Groter kan altijd!
Mooi he body-building.

Ik zou het allemaal niet voor de klas doen,hoewel het ook wel aansluit op het topic "waarom ben jij begonnen?"

-

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Dat is veel te licht. Ga naar Fitness-Seller en koop verstelbaar tot 15-20 kg ofzo.

-

Laatst bewerkt:
Ik hoop voor jou dat je vriendjes je niet vinden hierzo, dan sta je wel mooi voor lul.
http://www.fitness-seller.nl/index.php?cat=c10_30-mm.html
Kies maar welk materiaal, en haal dan tot 18,5kg of iets dergelijks. Je kan de schijven erafhalen hé dus je kan hem zo laag maken als je wilt.

Laatst bewerkt:
Dat je er 1tje neerklapt of dat je het voor de meisjes doet daar doelde ik op.
En door BB wordt je geen vechtmachine.

Ik ga dumbbells kopen 2 van 2kg per stuk is dat niet te licht ?

Ja, is te licht.

En je moet ook verschillende oefeningen doen en voor elke oefening heb je andere gewichten nodig.

Koop gewoon losse halters en losse schijfjes zodat je zelf het gewicht kan samenstellen.

heb je 4 x 1kg, 4 x 2kg 4x 3 kg en 4 x 5kg nodig.
Als je op het internet verkoopsite's in het oog houd kun je dat mss wel eens goedkoop kopen.

Met deze gewichten kun je op jou leeftijd al wel een tijdje verder.

Maar hoeveelste beter je wilt kunnen trainen hoeveelste meer materiaal heb je natuurlijk nodig.
Maar met dumbbells kun je al veel, zeker voor je armen.

Dat je er 1tje neerklapt of dat je het voor de meisjes doet daar doelde ik op.

-COLOR="Silver"]

---------- Toegevoegd om 15:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:21 ----------

[/COLOR]
Ja, is te licht.

En je moet ook verschillende oefeningen doen en voor elke oefening heb je andere gewichten nodig.

Koop gewoon losse halters en losse schijfjes zodat je zelf het gewicht kan samenstellen.

heb je 4 x 1kg, 4 x 2kg 4x 3 kg en 4 x 5kg nodig.
Als je op het internet verkoopsite's in het oog houd kun je dat mss wel eens goedkoop kopen.

Met deze gewichten kun je op jou leeftijd al wel een tijdje verder.

Maar hoeveelste beter je wilt kunnen trainen hoeveelste meer materiaal heb je natuurlijk nodig.
Maar met dumbbells kun je al veel, zeker voor je armen.

-

Laatst bewerkt:
Melkzuur. Als je met warm worden branden bedoelt.
Wat heb je te verliezen? Je praat alsof je bij de landmacht gaat :p

Laatst bewerkt:
Dankje voor alle info
ik heb eens 2 x 5kg gedaan van mijn broer
heb ik tijdje door gedaan en na een tijdje begonnen mijn armen opeens heeeel warm te worden geen pijn maar warmte hoe kan dat >?

Als je een spier traint voelt die altijd wel wat warmer aan, maar als je dat echt hard voelt is wel raar, dat weet ik ook niet.

Verder kun je best ook wel wat oefeningetjes doen met die gewichten voor andere spiergroepen dan heb je al wat zwaardere gewichten nodig.

zoals voor rug bv.
Rug en schouders kun je ook best trainen, daardoor ga je net breder lijken.
En borst, die spieren vinden alle meiden net mooi.

Gewoon lekker wat aanklooien met dumbbells. Niet te zwaar.
Aldoende leert men.

Haha nee ook voor de meisjes, en uhm niet echt voor de klas
maar gewoon om ze te waarschuwen niet van hij is klein en kan toch niets.
het loopt een x uit de hand en dan klap ik er een neer , dat zeg ik je wel.

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Hoeveel kg per stuk dan ?

Kun jy me een link geven die ong goed voor mij is ?
Ik hoef er maar 2 he en niet al te duur.

haha, wat een baas ben je.
goeie instelling zo, als ik wat spieren kweek, dan ga ik de andere KEIhard op hun b**kes slaan , O YEA

Mag je in die sportschool wel onder de 16? :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven