- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja vanaf 14 jaar maar ben bijna 14 dus /
---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------
word jy ook niet gek als je elke dag : kleintje hoort ?
ja kan je stoerdoenderij vinden.

Wat heeft een sixpack daarmee te maken.
Iedereen heeft een six pack als je maar droog genoeg staat. En als jij super skinny wanker bent met alleen een six pack dan vind echt niemand je lekker hoor. Ik waarschuw je maar alvast

met die oefening train je voornamelijk triceps dan vorenste schouderspieren en natuurlijk ook je borstspieren, als je je borst meerwilt vermoeien zet dan je handen op schouderbreedte, maarja dan train je alweer je triceps minder. Ga op ontdekking man...
Wat heeft een sixpack daarmee te maken.
Iedereen heeft een six pack als je maar droog genoeg staat. En als jij super skinny wanker bent met alleen een six pack dan vind echt niemand je lekker hoor. Ik waarschuw je maar alvast
Je zit op het verkeerde forum. Punt.mijn moeder is 1,58m
vader 1,75m
mijn broer was tot zijn 15de kleinste en slaptste van de school
na een jaar trainen en puberteit is hij nu 1,75m + bijna six pack.
Ja ik groei nog volgens mij begin ik in de puberteit te komen ( Kijkt naar zijn schaamhaar. )
Iedereen heeft een six pack als je maar droog genoeg staat. E
). Six pack heeft niks met droogte en vochtigheid te maken. Buikspieren zijn gewoon spieren, bij sommige zijn ze al voller dan bij de anderen. Als je ze niet voldoende traint en je bent zo droog als de hell dan zie je alleen een ingetrokken buik. Train je ze wel en je lijkt op een Fat Buddha dan zie je ook niks. Geen six pack, nada. Anderen die wel wat geluk hebben hoeven maar weinig te doen en here ya go, een six pack om je kleding op te wassen.Hier zit je fout.Hij wilt groeien in spiermassa en zit op een BB forum.
Zoek de fout...
Sorry bro, maar dat is b-u-l-l-shit (voor de helft dan). Six pack heeft niks met droogte en vochtigheid te maken. Buikspieren zijn gewoon spieren, bij sommige zijn ze al voller dan bij de anderen. Als je ze niet voldoende traint en je bent zo droog als de hell dan zie je alleen een ingetrokken buik. Train je ze wel en je lijkt op een Fat Buddha dan zie je ook niks. Geen six pack, nada. Anderen die wel wat geluk hebben hoeven maar weinig te doen en here ya go, een six pack om je kleding op te wassen.
jezus, dat is wel erg kort door de bocht..Denk dat hij wel iets krommer op de plank staat als hij zijn buikspieren niet had dus hij heeft ze wel degelijk nodig.![]()