XXL Nutrition

Grotere Arm spieren 13 jaar

Dat los je niet op met grotere biceps.

Ja vanaf 14 jaar maar ben bijna 14 dus /

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

word jy ook niet gek als je elke dag : kleintje hoort ?
ja kan je stoerdoenderij vinden.

Gevaarlijker eruit zien = Squaten + deadliften + 3 potten pindakaas, chocomel+ 30 eieren. 20 stukken kip. en 3 bakken kwark.

Squaten 8 x 6 + Deadliften 3 x 8

Dan wordt je 'gevaarlijk' zodat je ze kan klappen....:o:o

vette proteine shakes nemen jonge.. word je een beer van:yarly:

Wat heeft een sixpack daarmee te maken.

Iedereen heeft een six pack als je maar droog genoeg staat. En als jij super skinny wanker bent met alleen een six pack dan vind echt niemand je lekker hoor. Ik waarschuw je maar alvast

ik zou em wel lekker vinden

Heh, ik begrijp je volkomen man, ben zelf ook niet zo groot:D
Ik ben ook begonnen met alleen armen trainen, daarna merk je dat het eigl uit proportie is en als je op 13 jaar al interesse hebt in armspieren, zoals ik had
geloof me dat bodybuilding dan wel je passie zal worden en je kan maar al beter alles trainen dan.
Maar als je toch persé alleen die armen wilt, pompen met je handen zo dicht mogelijk bij elkaar zo traag mogelijk(daarmee bedoel ik echt traag dat je je zelfs begint te vervele, 3 seconden laten zakken en snel opdrukken... ).
als je voelt dat je er geen last meer van hebt (met ongeveer 10 tot 12 herhalingen)
dan moet je je voeten op een verhoog zetten en je handen nog steeds op de grond...
Nu kan je wel een paar weken verder...:) met die oefening train je voornamelijk triceps dan vorenste schouderspieren en natuurlijk ook je borstspieren, als je je borst meerwilt vermoeien zet dan je handen op schouderbreedte, maarja dan train je alweer je triceps minder. Ga op ontdekking man...
Zie dat je bij die trainingen water of nog liever een suikerrijk drankje drinkt(beste van al is druivensap). en eet 20 minuten na je training visjes ofwel kip. Alle andere vlees(inclusies vus en kip) is goed om voor het slapen gaan of op een andere moment van de dag te eten.
En zie dat je elke dag wel een echt stuk vlees binnen hebt en voor slapengaan ook nog een eiwitrijk maaltijdje...
Biceps trainen moet ik geen tekening bij maken zeker? je kan je optrekken, dan train je direct ook je rug, hoe wijder je je handen houdt hoe moeilijker het wordt en beter voor spiergroei dus, maar als je niet gewoon bent van je op te trekken, zie dat jeje dan eerst met handen dicht bij elkaar kan op trekken, en verwijd ze elke training een beetje...
Wat altijd leuk is om je progressie op te volgen is je armen meten, op schrijven en om de week eens zien of je al iets van extra omtrek hebt geboekt.

Veel succes jonge. Laat die lange slungels met hun dunne armen maar wat zien op school:D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
mijn moeder is 1,58m
vader 1,75m
mijn broer was tot zijn 15de kleinste en slaptste van de school
na een jaar trainen en puberteit is hij nu 1,75m + bijna six pack.
Ja ik groei nog volgens mij begin ik in de puberteit te komen ( Kijkt naar zijn schaamhaar. )
Je zit op het verkeerde forum. Punt.

Iedereen heeft een six pack als je maar droog genoeg staat. E

Sorry bro, maar dat is b-u-l-l-shit (voor de helft dan ;)). Six pack heeft niks met droogte en vochtigheid te maken. Buikspieren zijn gewoon spieren, bij sommige zijn ze al voller dan bij de anderen. Als je ze niet voldoende traint en je bent zo droog als de hell dan zie je alleen een ingetrokken buik. Train je ze wel en je lijkt op een Fat Buddha dan zie je ook niks. Geen six pack, nada. Anderen die wel wat geluk hebben hoeven maar weinig te doen en here ya go, een six pack om je kleding op te wassen.

Hij wilt groeien in spiermassa en zit op een BB forum.
Zoek de fout...
Hier zit je fout.
Hij wil grotere biceps en 'iets breder worden'.. meer niet.
oftewel ga naar een fitness forum of zoek even wat oefeningen op.
Hij vraagt alleen maar wat oefeningen meer niet.
Dus mijn conclusie: hij zit hier fout.

Sorry bro, maar dat is b-u-l-l-shit (voor de helft dan ;)). Six pack heeft niks met droogte en vochtigheid te maken. Buikspieren zijn gewoon spieren, bij sommige zijn ze al voller dan bij de anderen. Als je ze niet voldoende traint en je bent zo droog als de hell dan zie je alleen een ingetrokken buik. Train je ze wel en je lijkt op een Fat Buddha dan zie je ook niks. Geen six pack, nada. Anderen die wel wat geluk hebben hoeven maar weinig te doen en here ya go, een six pack om je kleding op te wassen.

Wat zit je nou slim te doen je weet heus wel wat ik bedoel. Dat ventje wil dat zijn six pack zichtbaar wordt. Als jij droog genoeg staat zie je gewoon je buikspieren punt uit dat is gewoon zo. Ja dan heb je een verschil tussen "je buikspieren zien" en dat je buikspieren er echt ****ing hard uit komen.

nou, ik zal je eerlijk vertellen..
Een vriend van mij surft, erg brede schouders en borst je weet wel typisch surfers lichaam.
Gort droog, aderen staan overal en nergens vet te bekennne.
En hij heeft geen buikspieren.. ja heeft ze wel, maar geen zichtbare, blijkbaar heeft hij die niet nodig met surfen..

Denk dat hij wel iets krommer op de plank staat als hij zijn buikspieren niet had dus hij heeft ze wel degelijk nodig.???

Denk dat hij wel iets krommer op de plank staat als hij zijn buikspieren niet had dus hij heeft ze wel degelijk nodig.???
jezus, dat is wel erg kort door de bocht..
tuurlijk heb je ze nodig, maar het is de mate waarin je ze gebruikt..
ik ga geen foto van hem posten, maar het is ook wel erg dom om te denken dat elk mens hetzelfe is qua bouw.

Begin met een rippetoe schema het komende half jaar.
Squat, deadlift, bench press zijn belangrijke oefeningen om groot en sterk te worden.

Suc6

dat jochie is 13, ik zou hem nog lekker laten gamen en buiten spelen met zn vrienden..

Je bent nog maar 13, is het dan wel verstandig om al zwaar te gaan trainen ! Lijkt mij een beetje tte veel van het goede

Ik wou dat ik op m'n 13e was begonnen.

Terug
Naar boven