- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Indd, jammer dat de capaciteit een stuk hoger ligt dan die van een DVD, anders had je er niks aan gehad!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indd, jammer dat de capaciteit een stuk hoger ligt dan die van een DVD, anders had je er niks aan gehad!
wat boeit het als alle goede games sowieso ook op de xbox komen?
aww **** dit, heb echt geen zin in een discussie met een onwijs grote fanboy. im out.
wat boeit het als alle goede games sowieso ook op de xbox komen?
aww **** dit, heb echt geen zin in een discussie met een onwijs grote fanboy. im out.
Goeie argumentatie.
Ik persoonlijk vind de xbox overbodig nu het prijsverschil dusdanig zo klein is vergeleken met de PS3, belachelijk dat de Xbox nog maar een paar tientjes goedkoper is, welke debiel kiest er dan nog voor om een Xbox te kopen.
Sowieso is ondanks het grote prijsverschil met de PS3, de PS3 altijd gewoon meer waard geweest. Je kan er gewoon zoveel meer mee. De enige reden waarom je een Xbox zou kopen is omdat ie simpelweg goedkoper was, een andere reden is er niet.
Over de PS4, ze hoeven niets nieuws te verzinnen qua discs, blu-ray blijft voorlopig, maar een nieuw online systeem ofzo zou wel vet zijn, verder zou ik met de technologie van tegenwoordig nog geen idee hebben wat de PS4 nou zo extreem vooruit zou moeten gaan in vergelijking met PS2>3.
En de SNES was indd cool, mijn eerste game was natuurlijk Super Mario, daarna ook spellen als Mario Kart en Zelda A Link To The Past gespeeld, toen de N64 er was met Zelda OoT er was ging ik helemaal stuk, zulk plezier van spellen zul je nu nooit meer beleven.
Helaas is die stuk gegaan en heb ik nu een PS3 Slim. 100% eens met nieuw online systeem op de PS4, online gamen mag dan wel gratis zijn maar het mag van mij wel allemaal sneller/beter werken. Je merkt dat Sony geen software bedrijf is. Hier moeten ze echt aan werken. 
In Vice City voelde ik me net Scarface met mijn biggie ass huizen en dikke waggie's in mijn garages.. Bij San Andreas was ik de breedste mother****er van de wereld i.g. enwel naturel (zonder cheats). Bij VI brandt het huis waar je tijdelijk in verblijft af en eindig je in een of andere hotelkamer met slechts een parkeerplaats langs de straat waar mijn lambo tot op heden nog elk moment beschadigd kan raken![]()

Ik heb een Xbox 360 al vanaf de launch in 2005 alweer, de eerste next-gen console van deze generatie en dat was destijds mindblowing, zeker aangesloten op een HD-TV. Twee keer stuk gegaan en beide keren netjes gratis gerepareerd, top service. PS3 heb ik ook vanaf 't begin in 2006, die mooie glimmende 600 euro 60GB versie die nog backwards compatable was met PS2 games...Helaas is die stuk gegaan en heb ik nu een PS3 Slim. 100% eens met nieuw online systeem op de PS4, online gamen mag dan wel gratis zijn maar het mag van mij wel allemaal sneller/beter werken. Je merkt dat Sony geen software bedrijf is. Hier moeten ze echt aan werken.
Vergeet niet dat 90% van al die games multiplatform zijn, die werken dus ook prima op een Xbox 360. Veel gamers staan niet stil bij de multimedia mogelijkheden van de PS3, die willen alleen gamen. Dan kunnen die paar tientjes goedkoper net de doorslag geven om een 360 te kopen. De PS3 is nu zeker aantrekkelijk geprijsd, persoonlijk zou ik 'm nu ook aanraden als iemand mij advies zou vragen. Reden dat ik beide consoles bezit is omdat ik altijd "the best of both worlds" wil. En mocht er een bepaalde game beter draaien op de PS3 of 360 dan kan ik die versie gewoon kopen (scheelt een hoop gescheld op de ontwikkelaar). Maar iedereen moet zelf weten wat die koopt natuurlijk, zolang je maar fun hebt!
Die gouden tijden gaan we niet meer opnieuw beleven helaas, alles wordt nu mooier op grafisch gebied maar ontwikkelaars moeten de fun niet weghalen. Als dit nog minder wordt op de PS4 en de volgende Xbox dan zou dat jammer zijn. Maar ik ga ze denk ik toch weer beide kopen. Heel misschien de Wii U ook als Nintendo met goede games komt.
Je geeft aan dat het hier stinkt naar fanboy om vervolgens met zo'n kinderachtige opmerking te komen...
Ik heb de hele franchise in huis (3 net gekocht en ben halverwege). Het zijn mooie games maar mensen moeten niet overdrijven. Uncharted is zo lineair als 't maar zijn kan en absoluut niet uniek/origineel. Daarom kijk ik erg uit naar de open wereld game waar dit topic voor is gemaakt, Grand Theft Auto V. Lekker doen en laten wat je wil, heerlijk. Ik heb dat gemist. Game on jongens maar vergeet niet te trainen!![]()
Dit topic gaat over GTA IV, het is geen fan-boy topic over welke console beter is.

![]()
Dan heb je daar twee killercars voor je gigantische paleis, reed ik die wagens kapot even de garage in en hup splinternieuw![]()

Kan me niet meer herinneren dat die wagens er zo slecht uitzagen
Tuurlijk wel goed voor die tijd maar als je het vergelijkt met GTAIV en straks GTAV xD
Heel die graphics zien er nog veel slechter uit dan op het plaatje, vooral de gebouwen zien er echt triest uit, alles is zo wazig.
Ik heb het dan uiteraard over Vice City hé.

Bij gta 4 vind ik het gewoon jammer dat je met je geld echt niks kan. Geen huizen kopen, niet gokken, klein aantal lelijke kleren.