GANGSTERKILLER
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 83
Ghehe nee is niet erg hoor, vind dat zelf ook altijd wel bijzonder, zijn toch altijd behoorlijke sprongen in technologie/graphics en game ervaring! Van ps1 naar 2, en naar 3 was al helemaal verbluffend. Ik ben zelf begonnen met gamen op nintendo 64
Hehe, ben je nog wakker ook of je komt net je nest uit.

Ja jongen, die vooruitgang in gaming is absurd. Ik heb vanaf de PSX (PS1) alle consoles gekocht. En dus ook de Nintendo 64! Goldeneye is legendarisch! Wat een game was dat zeg, die animaties, je kon ze gewoon in de ballen schieten! En dan die alarm die afgaat... Damn. Geweldig.
Rare (de makers) zijn gekocht door Microsoft, maar ze zitten daar stront te maken. Erg jammer, ze hadden bij Nintendo moeten blijven. Dan hadden we misschien nog wel een echte opvolger gehad van Goldeneye of Killer Instint.

nachten lang doorgehaald met die game, overigens ook met The World is not enough

Mijn voorkeur blijft een verhaallijn als Vice City en zou helemaal af zijn als de volgende trailers Las Venturas en Vice City zouden bevatten, gewoon een killergame met nooit geziene speeloppervlak