XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

• Topic Starter Topic Starter
Ben erveigenlijk niet zo'n fan meer van :)
Elke keer opnieuw blijft je het gevoel hebben dat er niets veranderd is tozv de vorige versie

Dit gaat weer lachen worden, hoop ik iig. GTA IV was zeker een toffe game, maar nadat 't verhaal was uitgespeeld, was 't ook wel klaar. Er moet meer te doen zijn naast 't verhaal iig. Denk verder dat 't in Vegas zal afspelen aan 't logo te zien.

Vegas helemaal namaken zou wel mooi zijn, en dan de hele sfeer van de stad in de game... Maar van de GTA games vond ik Vice City wel de beste.

• Topic Starter Topic Starter
Dan heb je wel lekker veel h**ren die je kan oppikken en nken in je gepikte auto :D

Untitled-10.jpg
Zijn al veel geruchten over dat Logo, en teaser die in het boekje zit van de vorige GTA:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Daar zie je namelijk bergen, boslijn. In het V logo zie je een soort velg motief dus het zou ook Detroit (motorcity) kunnen zijn, of sowieso iets aan de grens noord VS canada, Toronto.

Maar ook mensen die meer het idee Texas/Nevada hebben bij dat V logo, zou ook niet raar zijn omdat Rockstar al die cowboy games gemaakt heeft..

Ben benieuwd wat het wordt op 2 nov, hoop persoonlijk Vice City zoniet San Andreas

HOLY SHIT! WERD TIJD! YES! KAN NIET WACHTEN! Altijd al enorme fan geweest van de GTA series.
Hopelijk is het geen Liberty City shit meer maar zoiets als San Andreas, het liefst hoop ik dat het meer Vice City kant uit gaat.

Heb er weer zin in, zoals altijd met GTA.........

Geloof er niks van dat ze nog ooit weer wat gaan doen met vice city. Ze hebben daar 2 games met uitgebracht.
San andreas heb ik nooit gespeeld, maar van alle gta games vind ik GTA4 toch wel de beste. Zoveel kansloze kritiek heeft dat spel gekregen, totaal niet verdient. Ik speel het spel nog steeds en geen enkele game is ook maar in de buurt gekomen van de uitgelikte omgeving. ****, soms doe ik niks en ben ik gebouwen aan het beklimmen. Ik hoeveel games kan je nou gewoon overal zijn waar je wilt zijn? En die politie achtervolgingen. Fuarck.

het beste aan deel 4 vind ik die engine en de manier hoe iemand beweegt, valt, opstaat etc. Zo ****ing realistisch. En elke keer zijn die botsingen anders, en gebeurt er iets anders. Dat vind ik echt prachtig.

Hoop echt dat ze het zo lekker kil en realistisch houden.

Hier kijk ik wel naar uit.

kan echt niet wachten eerlijk gezegd. pff lange tijd niet meer zo geweest om een game.

ben benieuwd hoe ze deel 4 gaat toppen. lijkt me echt lastig.

Damn, kan eigenlijk niet wachten op de trailer. Had tussen al het gamegeweld BF3, MW3 eigenlijk helemaal geen rekening gehouden met een nieuwe GTA, terwijl ik eigenlijk mn hele jeugd GTA gespeeld heb vanaf GTA 2. Hoop echt dat deze de teleurstelling van IV ongedaan maakt :D

Damn, kan eigenlijk niet wachten op de trailer. Had tussen al het gamegeweld BF3, MW3 eigenlijk helemaal geen rekening gehouden met een nieuwe GTA, terwijl ik eigenlijk mn hele jeugd GTA gespeeld heb vanaf GTA 2. Hoop echt dat deze de teleurstelling van IV ongedaan maakt :D

:rolleyes: teleurstelling? gta4 was een f*cking masterpiece.

door euphoria alleen al

Hopelijk wordt Vice City teruggebracht. Die nostalgie, hmmm! Heerlijk!

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 11:03 ----------

:rolleyes: teleurstelling? gta4 was een f*cking masterpiece.

door euphoria alleen al

Ik snap hem wel. GTAIV was beetje standaard dingen, alhoewel het grafisch er fantastisch uitzag! TLAD vond ik ook geniaal met dat hele verhaallijn. Alleen trekt Liberty City mij niet zo.

Ik hoop gewoon dat het zoals san andreas word met betere graphics en meer dingen. :D

wat ook wel tof zou zijn als ze dat vechtsysteem een beetje beter maken, betere moves. En als je een counter uitvoert, dat het niet random is.

Pff..voor de rest weet ik echt niet hoeze het beter kunnen doen. Standaard zooi opnoemen zoals meer wapens, voertuigen is ook saai.

Hmm, misschien dat gebouwen nu echt kapot kunnen. Met je voertuig door een gebouw heen raggen lijkt mij wel wat.

Vegas helemaal namaken zou wel mooi zijn, en dan de hele sfeer van de stad in de game... Maar van de GTA games vond ik Vice City wel de beste.

Idd, ik zou ook graag een GTA hebben dat ze bijvoorbeeld LA helemaal namaken. De huizen etc. dat zou wel sick zijn.

Terug
Naar boven