AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

zin hier in! gta 4 was mega.... sterke verhaal lijn imo! mogen hier van mij zeker weer flink werk van maken.... die mini games zoals San adreas doen mij niet zo veel (chicks versieren en die bullshit!) als t verhaal klaar is, speel ik t toch een tijdje niet meer behalve om ff flink huis te houden met een mega gun!

zin hier in! gta 4 was mega.... sterke verhaal lijn imo! mogen hier van mij zeker weer flink werk van maken.... die mini games zoals San adreas doen mij niet zo veel (chicks versieren en die bullshit!) als t verhaal klaar is, speel ik t toch een tijdje niet meer behalve om ff flink huis te houden met een mega gun!

idd, het verhaal mag wel leuk en aardig zijn. maar uiteindelijk draait het toch om het zoveel mogelijk veroorzaken van chaos.
heeerlijk als je terug bent van werk of als je een k*tdag hebt.

Eindelijk!

Hoop dat het deze keer zeker een beetje gta sa stijl opgaat.
De grote wereld en de enorme keuzes. Wat zal ik doen? even de berg oprijden en eraf jumpen met een fiets of gokken in las vegas, misschien daarna wel een stuk bos pakken met mijn monstertruck. Krijg je politie achter je aan dan rij je ff je hood in waar minimaal 20 man staan te wachten met uzi's en blaffers. even met de staaljager boven area 51 vliegen was ook altijd leuk om die raketten te ontwijken, wordt je geraakt dan land je met je parachute in het water en ga je onder water duiken om de kogels te ontwijken. Je kon echt doen wat je wilde.

En dan krijg je gta 4... wat er allemaal heel mooi uitziet (inmiddels niet meer natuurlijk) maar het is alleen maar stad en gebouwen. Waar zijn de vliegtuigen en voertuigen zoals quads fietsen en vrachtwagens met aanhangers en zo? Je kan nergens ff over het landschap scheuren en een paar bergen pakken maakt ook niet uit als je tenminste een paar leuke jumps hebt maar zelfs dat niet. Online zat iedereen ook altijd op het vliegveld omdat de rest gewoon geen reed aan is.
Gta 4 is gewoon een veel mooiere, iets uitgerbeider gta vice city met een rotverhaal.
Je moest zelf een extra deel kopen van 30 euro zodat je eindelijk een helikopter had met raketten en je had een parachute en een paar auto's.

Hopen dat dit weer een echt gta spel wordt:D

Eindelijk!

Hoop dat het deze keer zeker een beetje gta sa stijl opgaat.
De grote wereld en de enorme keuzes. Wat zal ik doen? even de berg oprijden en eraf jumpen met een fiets of gokken in las vegas, misschien daarna wel een stuk bos pakken met mijn monstertruck. Krijg je politie achter je aan dan rij je ff je hood in waar minimaal 20 man staan te wachten met uzi's en blaffers. even met de staaljager boven area 51 vliegen was ook altijd leuk om die raketten te ontwijken, wordt je geraakt dan land je met je parachute in het water en ga je onder water duiken om de kogels te ontwijken. Je kon echt doen wat je wilde.

En dan krijg je gta 4... wat er allemaal heel mooi uitziet (inmiddels niet meer natuurlijk) maar het is alleen maar stad en gebouwen. Waar zijn de vliegtuigen en voertuigen zoals quads fietsen en vrachtwagens met aanhangers en zo? Je kan nergens ff over het landschap scheuren en een paar bergen pakken maakt ook niet uit als je tenminste een paar leuke jumps hebt maar zelfs dat niet. Online zat iedereen ook altijd op het vliegveld omdat de rest gewoon geen reed aan is.
Gta 4 is gewoon een veel mooiere, iets uitgerbeider gta vice city met een rotverhaal.
Je moest zelf een extra deel kopen van 30 euro zodat je eindelijk een helikopter had met raketten en je had een parachute en een paar auto's.

Hopen dat dit weer een echt gta spel wordt:D

Ik geef je wel gelijk over dat beperkte landschap. Ik wilde ook meer vlaktes of bergjes om overheen te schuren. Maarja, het is toch gebaseerd op new york..en daar heb je dat soort gebieden gewoon niet.

Over die downloadable content, ik denk dat de meeste mensen het vooral kochten over de bindende verhalen (alles wat er gebeurde met de gestolen diamanten bijvoorbeeld, daar kon je echt niet achter komen in het eerste spel). Ik vond de views van de biker en de bodyguard ook interessant omdat deze erg verschillend waren.
Tot slot waren de DLC niet 30, maar 20 euro. Meer dan verdient, voor het verhaal alleen al en de tientallen andere missies.

Weet het nog goed met de marketing voor GTA4: "OP ELKE HOEK IS ER IETS TE DOEN!!!"
Op elke hoek staat een hotdog stand -_-'

Saints Row blijft voor mij de absolute topper. Lekker over de top en zichzelf totaal niet serieus nemen. GTA4 probeerde gewoon té realistisch te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte game was, maar hoe die game de hemel in werd geprezen was toch lachwekkend.

Weet het nog goed met de marketing voor GTA4: "OP ELKE HOEK IS ER IETS TE DOEN!!!"
Op elke hoek staat een hotdog stand -_-'

Saints Row blijft voor mij de absolute topper. Lekker over de top en zichzelf totaal niet serieus nemen. GTA4 probeerde gewoon té realistisch te zijn. Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slechte game was, maar hoe die game de hemel in werd geprezen was toch lachwekkend.

saints row met gta4 vergelijken.
LOL!
saints row 3 ziet er nu pas uit als gta 4. wbahahha.

idd, het verhaal mag wel leuk en aardig zijn. maar uiteindelijk draait het toch om het zoveel mogelijk veroorzaken van chaos.
heeerlijk als je terug bent van werk of als je een k*tdag hebt.

saints row met gta4 vergelijken.
LOL!
saints row 3 ziet er nu pas uit als gta 4. wbahahha.
Beetje conflicterend dit. Eerst zeggen dat het draait om zoveel mogelijk chaos veroorzaken, een van de hoofdpunten in Saints Row, maar deze game dan wel in de grond boren qua graphics?

Krijg je zulke comments weer. :roflol:
Gameplay > graphics overigens.

ik zei niet dat graphics > gameplay zijn.
ik zeg gewoon dat saints row ****ing ver achterloopt.

Wat een homo spel is dat toch ook, ze maken 3 trailers over een auto dat mensen afschiet. Alsof dat niet gaat vervelen.
+ die A.I. is ****ing dom.

ik zei niet dat graphics > gameplay zijn.
ik zeg gewoon dat saints row ****ing ver achterloopt.

Wat een homo spel is dat toch ook, ze maken 3 trailers over een auto dat mensen afschiet. Alsof dat niet gaat vervelen.
+ die A.I. is ****ing dom.

Volgens mij was er in Saints Row toch veruit veel meer te doen kwa 'chaos veroorzaken' met veel meer uiteenlopende wapens. Nu in deel 3 zal het helemaal over de top gaan worden. Mensen kopen voornamelijk deze games om chaos te veroorzaken en dat kan het beste met Saints Row.

Kwa gameplay loopt SR in mijn ogen mijlen voor GTA, GTA was goed, maar ze wilden gewoon een realistischere stad laten zien. SR had daar schijt aan en ging met deel2 gewoon een nog hardere wij-hebben-schijt-aan-realisme kant in.

http://www.youtube.com/watch?v=JcHkfLgsqZo

Is Gta aan te raden om op PC te spelen? Vroeger wel Vice City en San Andreas gehad op PS2.

In saints row ben je veel te overpowered, dan is er sowieso geen ruk aan of je chaos kan veroorzaken.
Het moet wel een beetje uitdaging hebben.

In saints row ben je veel te overpowered, dan is er sowieso geen ruk aan of je chaos kan veroorzaken.
Het moet wel een beetje uitdaging hebben.

En het volgende is zeker dat je een tranny kunt maken bij create-a-character. Al je argumenten slaan een beetje op poep imho.

En het volgende is zeker dat je een tranny kunt maken bij create-a-character. Al je argumenten slaan een beetje op poep imho.

saints row is een grote cheat spel waar geen ruk aan is.
gta 4 is hard, koud en eist skills (ik hoop niet dat jullie het met auto-lock speelden). Ben er echt zeker van dat ze die realisme gewoon gaan houden. Nog slimmere A.I. Yeeeeee-

Ik vond Saints Row echt geen **** aan en GTA4 geniaal.

Idd, ik zou ook graag een GTA hebben dat ze bijvoorbeeld LA helemaal namaken. De huizen etc. dat zou wel sick zijn.

Dat lijkt mij het leukste. Vond dat de mooiste stad in gta sa en van de hele serie eigenlijk. Vond de humor van die black gangs ook erg lollig. Die vrije natuur hoeft van mij niet zo, ik was altijd het liefste in de stad, wanneer ik voor het eerst die missies in het bos moest doen vond ik het gelijk k*t.

Als ze nou de volgende gta game puur in LA doen, en geen andere stad. Beetje net zoals gta 4 dus. Maar dan die mooie stijl van gta sa, met ook die humor. En dat je lekker naar de gym kan gaan en buff worden.

Toen ik gta sa speelde en de gym beschikbaar was was dus het eerste wat ik deed zorgen dat ik max muscle kreeg :D Was teleurgesteld dat dit in gta 4 niet kon.

Moet wel zeggen dat de gameplay in gta 4 beter is. Die missies waren gewoon akelig spannend en gelikt ontworpen. Alleen miste ik die humor en die sfeer uit gta sa. Als die 2 gecombineerd worden... :wanker:

Het idee van Saints Row 2 is vet en het is ook leuk dat je een eigen poppetje kan maken, maar de besturing van de auto's was gewoon echt k*t. Hopelijk is Saints Row 3 beter qua besturing.

GTA blijft natuurlijk gewoon top, Saints Row 3 komt over 2 weken uit en je hoort er weinig over. Rockstar zet op de site een logo van GTA V met de mededeling dat er een week later een trailer komt en iedereen wordt gek. Dan doe je toch iets goed.

Moet wel zeggen dat de gameplay in gta 4 beter is. Die missies waren gewoon akelig spannend en gelikt ontworpen. Alleen miste ik die humor en die sfeer uit gta sa. Als die 2 gecombineerd worden... :wanker:

Inderdaad, GTA III was echt een revolutie op gaming gebied, free roaming.
En had ook echt een lekkere donkere sfeer. Vice City was al helemaal geweldig met die cartoon achtige 80's sfeer, bijbehorende muziek, humor en characters, alles klopte gewoon aan die game, ook die venue's die je kreeg en die geld opbrachten, toen je het had uitgespeeld had je ook echt het gevoeld dat je die stad ownde.
Bij GTA San Andreas net zo, geweldige muziek op die radiostations, de 90's werden een beetje gespoofed ook met OG Loc, die reclames op de radio waren ook altijd hilarisch, net als die talkshows, in San Fransisco van die hippies en homo's, aziatische bendes. door de woestijn rijden was heerlijk met Toto op de radio. Area 51, dat verlaten vliegveld. Las Vegas ook goed neergezet. Die vechtscholen vond ik ook gewoon grappig. En gewoon een epic storyline die helemaal klopte met de setting van de game, gewoon totale vrijheid.
Bij GTA IV vond ik dit helemaal ontbreken, en voel me ook totaal niet verbonden met die game, erg jammer dat er zo werd gefocusd op die graphics en een exacte kopie maken van NY..
Hoop echt dat ze terug gaan naar de basics, en kijken wat GTA nou echt groot heeft gemaakt :)

Als je dit leest dan is er wel stof tot denken dat het in LA zou kunnen plaatsvinden:

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven