Riina
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 12%
Een nieuwe GTA is echt vet nieuws! Alhoewel we er nog een hele tijd om moeten gaan wachten. Release zal wel voor begin 2013 zijn, alhoewel men spreekt over de zomer van 2012. Het besturen van auto's mag inderdaad wel beter. Ik vond dat in GTA 4 al een pak minder. In Vice City reden de wagens wel lekker
Voor mij mag het een mix zijn van graphics uit IV en gameplay uit Vice City. Het zou ook geweldig zijn als je je eigen karakter kan maken met natuurlijk in de game mogelijkheden tot personaliseren. Tattoo's, bodybuilding, kroegen en bars, ... Maar ik heb al gelezen dat er keuze gaat zijn uit vijf karakters. Het zou ook gaan tussen de steden LA (Los Santos), Washington, NY, Las Vegas. Ook het vernielen van gebouwen lijkt me wat
en natuurlijk h**ren, zonder h**ren, geen GTA 
Voor mij mag het een mix zijn van graphics uit IV en gameplay uit Vice City. Het zou ook geweldig zijn als je je eigen karakter kan maken met natuurlijk in de game mogelijkheden tot personaliseren. Tattoo's, bodybuilding, kroegen en bars, ... Maar ik heb al gelezen dat er keuze gaat zijn uit vijf karakters. Het zou ook gaan tussen de steden LA (Los Santos), Washington, NY, Las Vegas. Ook het vernielen van gebouwen lijkt me wat
en natuurlijk h**ren, zonder h**ren, geen GTA