XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ik ben zodra die uitkomt toevallig 3 weken weg dus ik loop wel achter dan maar dat haal ik zo in aangezien ik verder toch geen leven heb :D

Zo dan ga ik nu nog een jaar wachten..
k*t PC ....

Bij mij moet alles wijken voor GTA, alleen training krijgt nog prioriteit. Verder kan de hele wereld de t*ring krijgen :o

Ik ben benieuwd wanneer ie voor ps4 uitkomt, erg raar dat ie niet bij release gelijk vrij is imo.

Waarschijnlijk tegelijk met de pc-versie.

Srs? Duurt nog ****ing lang dus. Wat een onzin gvd.

Zoiets heb ik gelezen ja. Schijnt dat het makkelijk is om de pc-versie om te zetten naar de next-gen versie, en dit klinkt wel logisch. Van mij had het ook gewoon een launchgame moeten worden natuurlijk, de timing is klote nu. Iedereen speelt gta5 nog plat terwijl de nieuwe consoles uitkomen.

Zoiets heb ik gelezen ja. Schijnt dat het makkelijk is om de pc-versie om te zetten naar de next-gen versie, en dit klinkt wel logisch. Van mij had het ook gewoon een launchgame moeten worden natuurlijk, de timing is klote nu. Iedereen speelt gta5 nog plat terwijl de nieuwe consoles uitkomen.

Is onzin, waarschijnlijk gewoon om hogere verkoopcijfers te krijgen (aka more $) door mensen die een current gen hebben GTA 5 te laten kopen en wanneer ze een next gen hebben ook daarop weer. Zijn genoeg mensen die zo gek zijn om dat te doen.
Deffo mad.

Is onzin, waarschijnlijk gewoon om hogere verkoopcijfers te krijgen (aka more $) door mensen die een current gen hebben GTA 5 te laten kopen en wanneer ze een next gen hebben ook daarop weer. Zijn genoeg mensen die zo gek zijn om dat te doen.
Deffo mad.
gta 5 is al jaren in ontwikkeling dus je kunt het ze imo niet kwalijk nemen

Ik heb ook een request verzonden.

Mooi! Ik zie het :D Dan zal ik ook rangen verdelen.
Iemand een voorkeur? Enige wat telt is dat je wel redelijk actief bent. :)

Commisionairre lijkt me wel wat. Zoals ik al zei ben ik eerst 3 weken afwezig maar daarna volop aanwezig denk ik.

Is goed, dan maak ik jou die rang. Jullie zijn ook de eerste leden, dus krijgen wat dat betreft een streepje voor. :P
En als het goed is komt GTA Online ook pas 2 weken na de release werkelijk online. Dat ene weekje missen is dan geen probleem.

Zodra ik weer thuis ben wordt het uiteraard eerst de sp spelen. Maarja komt wel goed hoor

Ja dat is ook het eerste dat ik ga doen! Maar eenmaal de SP onder de knie, ga ik de MP ontdekken. :)

Nu moet het niet gekker worden, staan jullie wel of niet in de crew? Ik zie jullie nergens staan, terwijl ik op "invite" klikte.. ???

Laatst bewerkt:
Ja nu wel, thanks. Nadat je mijn request had goedgekeurd, moest ik de invite accepteren. Gaat niet vanzelf dus.

Wat activiteit betreft, ik zal voornamelijk 's avonds spelen, semester is weer begonnen.

Ah mooi, dan zal ik de rangen zometeen ook instellen. Gaat niet vanzelf idd, krijgen we er ook geen buitenstaanders in. Misschien dat ik ook nog wel een apart topic aan om leden te werven. Niet iedereen kijkt hier.

Ik zal voornamelijk 's middags online zijn, ben afhankelijk van tv in woonkamer. Maar ik moet nog eens een goede op de kop tikken dat ik ook 's avonds kan spelen.

Terug
Naar boven