MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Heb je meer info over die types?

Nee, ik ben daar ook benieuwd naar.. Ben bang dat je kiest voor iets k*ts dat je het dan niet meer kan veranderen. :o
Op de site van Rockstar was geen info beschikbaar :dunno:

bestaat er een bodybuilding type crew? :S

Niet dat ik weet.. Dbb crew nóg niet ;)

Dat is wel nice, crew die je kan opdelen in bepaalde rangen. Ze hadden alleen meer info over crews moeten geven, erg onduidelijk allemaal.

Nog 2 weken te gaan dus komt wel goed.

Nog even!

tumblr_m4ku0fyi5F1rwcc6bo1_500.gif

Vast wel, als een ander die crew wil maken vind ik het ook best. Ik ga veel tijd spenderen in GTA, maar ik kan niet beloven al die tijd online te zijn. Of er moet een optie zijn om meer leiders te hebben, dan kan het wel.

eerst de sp, dan de mp grijs spelen!

gaan me gains :(:(:9

Hier hetzelfde, zo gauw mogelijk een vliegtuig scoren en de omgeving checken. Daarna auto en rond touren. Dit word echt een aanslag op mijn leven.

ben wel benieuwd, wordt no life 4 life denk ik zo.

me ps3 hangt wel regelmatig vast met fifa 13 als hij een wedstrijd of een game gaat laden, ik speel haast nooit wat anders dan fifa en raak de ps3 haast niet meer aan maar ik kan dus niet vertellen of het aan fifa ligt, of aan de ps3.

ik hoop niet aan de ps3 anders gaat dit een duur maandje worden.

ben wel benieuwd, wordt no life 4 life denk ik zo.

me ps3 hangt wel regelmatig vast met fifa 13 als hij een wedstrijd of een game gaat laden, ik speel haast nooit wat anders dan fifa en raak de ps3 haast niet meer aan maar ik kan dus niet vertellen of het aan fifa ligt, of aan de ps3.

ik hoop niet aan de ps3 anders gaat dit een duur maandje worden.

Dat hoop ik ook voor je. Probeer eens met andere games.

Dat hoop ik ook voor je. Probeer eens met andere games.

ik had een paar keer the last of us gespeeld daar bleef niets vasthangen, maar bij fifa was het erg random, soms paar weken niet, dan weer wel.
ik heb bijvoorbeeld een save-game van een toernooi erop staan en als ik die wil gaan laden dan kaait die vast.

Crewnaam;

DBB AllStars oid, refereeert gelijk naar eventueel typecrew?

MP is pas 14 dagen na launch beschikbaar, niet vergeten!

Pc :o Crew in!

Terug
Naar boven