MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is onzin, waarschijnlijk gewoon om hogere verkoopcijfers te krijgen (aka more $) door mensen die een current gen hebben GTA 5 te laten kopen en wanneer ze een next gen hebben ook daarop weer. Zijn genoeg mensen die zo gek zijn om dat te doen.
Deffo mad.
Nee. Weinig mensen kopen next gen consoles omdat ze nog steeds minder zijn dan de tegenwoordige PC. Het heeft geen zin om nu al een next gen te kopen, de games die aangekondigd zijn kun je net zo goed op de PC spelen.
GTA V behoort ook helemaal niet tot next gen, maar tot the current high end gen.
Daarnaast is het spel al 5 jaar in ontwikkeling. Om je antwoord te vinden waarom GTA V niet bij de release op de next gen kwam, speelt logica.
.
De PC blijft hoe dan ook krachtiger, maar goed niet iedereen kan een PC bouwen 
Goedzo. Ben ook een PC gamer, misschien dat dat je verbazing duidelijk maakt over het feit dat ik de next gen NU overbodig vind.
Hoe weet jij dat ze een port maken dan? Source plz.
Wie lezen kan is in het voordeel héDe PC blijft hoe dan ook krachtiger, maar goed niet iedereen kan een PC bouwen
![]()

Game al 10+ jaar, alle interessante FPS games die uit zijn gekomen heb ik hier wel gehad staan.

Oh AMD in je PC? Enough said
Moet je toch maar eens de gaming industrie gaan bestuderen, er werken namelijk ook teams aan de PC versie bij bedrijven. Daarnaast komt er niet altijd een port, aangezien er exclusives zijn enz wjw.
Dat je 10 jaar je freddy fish spelletjes speelt, wil dat dan gelijk zeggen dat jij over veel kennis mbt dit onderwerp bezit?
You don't know shit.
Niet zo moeilijk he als IT engineer xD. Valt me nog erg tegen dat je zo weinig weet.
Sure high end cheap ass kaart. Ik koop nog altijd liever Nvidia kaarten dan die troep. Dan maar 40 euro meer.![]()
Dem crossfire support.