MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Tv's zijn lang zo duur niet meer tegenwoordig. Wat een hel om afhankelijk te zijn van je ouders zeg

Gelukkig niet, een groot scherm is tegenwoordig niet meer zo duur. Ja is zeker een hel, want die kijken de hele avond tv. :mad:

Jullie zijn nu overigens commissioners! ;) Morgen open ik wel een topic op meer leden te werven :D

Een degelijke 32 kun je al voor een paar honderd krijgen, kun je ook voor je PC gebruiken, gaat je een hoop irritatie schelen, ik ken je probleem ;).

Nice, dan hoeft geld het probleem niet te zijn. Ja irritatie en frustratie kan soms hoog oplopen als je midden in een missie o.i.d. moet afbreken omdat je ouders tv willen kijken :roflol:

Is onzin, waarschijnlijk gewoon om hogere verkoopcijfers te krijgen (aka more $) door mensen die een current gen hebben GTA 5 te laten kopen en wanneer ze een next gen hebben ook daarop weer. Zijn genoeg mensen die zo gek zijn om dat te doen.
Deffo mad.

Nee. Weinig mensen kopen next gen consoles omdat ze nog steeds minder zijn dan de tegenwoordige PC. Het heeft geen zin om nu al een next gen te kopen, de games die aangekondigd zijn kun je net zo goed op de PC spelen.

GTA V behoort ook helemaal niet tot next gen, maar tot the current high end gen.

Daarnaast is het spel al 5 jaar in ontwikkeling. Om je antwoord te vinden waarom GTA V niet bij de release op de next gen kwam, speelt logica.

Nee. Weinig mensen kopen next gen consoles omdat ze nog steeds minder zijn dan de tegenwoordige PC. Het heeft geen zin om nu al een next gen te kopen, de games die aangekondigd zijn kun je net zo goed op de PC spelen.

GTA V behoort ook helemaal niet tot next gen, maar tot the current high end gen.

Daarnaast is het spel al 5 jaar in ontwikkeling. Om je antwoord te vinden waarom GTA V niet bij de release op de next gen kwam, speelt logica.

Heb ik het over PC? Het verbaast me dat ze uberhaupt nog een port maken voor de PC, met de piraterij cijfers van tegenwoordig verdienen ze daar geen ruk meer aan en is het logisch dat alle ontwerpers zich richten op consoles ja. Met jou beredenering zou niemand meer een console kopen 'omdat pc's toch krachtiger zijn' :o.

Goedzo. Ben ook een PC gamer, misschien dat dat je verbazing duidelijk maakt over het feit dat ik de next gen NU overbodig vind.
Hoe weet jij dat ze een port maken dan? Source plz.

Wie lezen kan is in het voordeel hé ;) De PC blijft hoe dan ook krachtiger, maar goed niet iedereen kan een PC bouwen :o

Goedzo. Ben ook een PC gamer, misschien dat dat je verbazing duidelijk maakt over het feit dat ik de next gen NU overbodig vind.
Hoe weet jij dat ze een port maken dan? Source plz.

Wie lezen kan is in het voordeel hé ;) De PC blijft hoe dan ook krachtiger, maar goed niet iedereen kan een PC bouwen :o

:roflol:
Maat ik heb hier een i7 2600k staan met een 7970 erin en ben junior IT engineer, ik denk dat je het tegen de verkeerde hebt :roflol: Game al 10+ jaar, alle interessante FPS games die uit zijn gekomen heb ik hier wel gehad staan.
Een port komt er altijd slimmerik, al is het maar om de laatste centen eruit te wringen. Wie lezen kan is in het voordeel.. Ik denk dat je een beetje in overyour head bent op een onderwerp waar je EIGENLIJK te weinig weet van hebt, maar toch leuk probeert mee te praten.
Maakt niet uit, is niet erg. Er is altijd nog een volgende keer.

Oh AMD in je PC? Enough said :roflol:

Moet je toch maar eens de gaming industrie gaan bestuderen, er werken namelijk ook teams aan de PC versie bij bedrijven. Daarnaast komt er niet altijd een port, aangezien er exclusives zijn enz wjw.

Dat je 10 jaar je freddy fish spelletjes speelt, wil dat dan gelijk zeggen dat jij over veel kennis mbt dit onderwerp bezit? :P
You don't know shit.

Oh AMD in je PC? Enough said :roflol:

Moet je toch maar eens de gaming industrie gaan bestuderen, er werken namelijk ook teams aan de PC versie bij bedrijven. Daarnaast komt er niet altijd een port, aangezien er exclusives zijn enz wjw.

Dat je 10 jaar je freddy fish spelletjes speelt, wil dat dan gelijk zeggen dat jij over veel kennis mbt dit onderwerp bezit? :P
You don't know shit.

Meer kennis dan jou en dat blijkt wel uit je vorige post(s).
Overigens is de 7970 gewoon een dikke high end kaart, dat jij een van de mensen bent die AMD 'slechter' vind omdat de massa dit altijd roept bevestigd alles nog maar eens.

Niet zo moeilijk he als IT engineer xD. Valt me nog erg tegen dat je zo weinig weet.

Sure high end cheap ass kaart. Ik koop nog altijd liever Nvidia kaarten dan die troep. Dan maar 40 euro meer. :roflol:

Dem crossfire support.

Niet zo moeilijk he als IT engineer xD. Valt me nog erg tegen dat je zo weinig weet.

Sure high end cheap ass kaart. Ik koop nog altijd liever Nvidia kaarten dan die troep. Dan maar 40 euro meer. :roflol:

Dem crossfire support.

Ga nou maar terug naar je 1e lijns servicedesk baantje, er zijn mensen hier die over de game willen praten en niet elkaar persoonlijk willen aanvallenin een discussie.
En dan ook nog genakt worden :o

Tja jij bent degene die zich aangevallen voelt hé! Nu leg je de schuld bij mij neer. :P

OT:

Nog 13 dagen guys!

Die ouwe gekkies!

Nerdfight:popcorn:

Dat filmpje van de singleplayer van GTA5 zag er zo ontzettend gaaf uit, ik hoop dat het echt net zo tof wordt. Deel 4 vond ik zelf niet zo heel leuk namelijk. de stad en graphics van de 5e zien er vet uit en het wisselen van characters zag er helemaal super uit.

Eindelijk nog eens wat om handen 's avonds ! :shoot:

4 vond ik niet zo goed, 5 lijkt me wel nice!

Wat er ook echt tof uitzag was dat je kon wisselen van character en dan 'ineens' zijn leven kon binnenvallen en dan blijkt hij bijvoorbeeld chill en fietstochtje te maken ofzo.

nodig me ook is uit; SavageBrother

Terug
Naar boven