MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Heb zaterdagavond een pre-order geplaatst op mediamarkt.nl
Zal hem morgen niet hebben ben ik bang, geen track en trace nummer ontvangen vandaag iig.
Wel k*t dan, vandaag ook een nieuwe tv gekocht bij mediamarkt, hadden ze ook de kleur die ik wou niet op voorraad.
K*t bedrijf. Nu dus wachten op de game en mijn nieuwe tv... bedankt mediamarkt :mad:

Gaatie bij mediamarkt bestellen :roflol:

Intertoys heeft het wel goed voor elkaar, mijn bestelling was vanochtend al bij PostNL aangemeld. Alleen komt PostNL niet eerder dan 1 uur hier. :fuu:

Intertoys heeft het wel goed voor elkaar, mijn bestelling was vanochtend al bij PostNL aangemeld. Alleen komt PostNL niet eerder dan 1 uur hier. :fuu:
toen ik nog World of warcraft speelde kwamen ze die collectors editions om 7.30 'sochtends al brengen :S (dag van release)

toen ik nog World of warcraft speelde kwamen ze die collectors editions om 7.30 'sochtends al brengen :S (dag van release)

Dafuq! Zou wel nice zijn, maar er staat nu op track&trace dat het word bezorgd tussen 12:30 en 14:30 :mad:

Ik geloof het wel dat PostNL het wel kan merken dat morgen de release van GTA is.

Kneusjes die snachts voor een winkel gaan staan en dagen vrij nemen van werk/school voor een spelletje :roflol: wat voor leven heb je dan...

Veel plezier :(

Kneusjes die snachts voor een winkel gaan staan en dagen vrij nemen van werk/school voor een spelletje :roflol: wat voor leven heb je dan...

Ik heb een prima leven, niks te klagen, bedankt. Gefrustreerd omdat je geen vrij hebt gekregen van je minimumloon slavenbaantje?

Mensen proberen belachelijk te maken die iets doen waaraan ze plezier beleven. Wat voor leven heb je dan.. Kneusje

De reviews op internet zijn wel consqequent 10/10. Beste game ooit is wel beetje de algemene conclusie.

De reviews op internet zijn wel consqequent 10/10. Beste game ooit is wel beetje de algemene conclusie.

98/100 xbox360 en 97/100 ps3 tot nu toe op metacritic. Heel goed als je kijkt naar de tweede en derde plek (95 last of us en 94 bioshock infinite), die ook belachelijk goed waren

Ben benieuwd wat GTA aan (verkoop)records gaat breken.

Ik hoop dat er meer beesten in zitten dan wat er was te zien. Sws honden, reeën en haaien.. Maar zou vet zijn als er ook beren in zitten in die bos gebieden.

Far cry3 was wat dat beteft wel ****ing nice. Ik hoop GTA ook!!

Ik hoop dat er meer beesten in zitten dan wat er was te zien. Sws honden, reeën en haaien.. Maar zou vet zijn als er ook beren in zitten in die bos gebieden.

Far cry3 was wat dat beteft wel ****ing nice. Ik hoop GTA ook!!

Boeiend, er zijn koeien jongen!

Laat gaan joh. Die mensen leven de leef tenminste.

---------- Post added 16 September 2013 at 23:49 ----------

11 minuten!!!

98/100 xbox360 en 97/100 ps3 tot nu toe op metacritic. Heel goed als je kijkt naar de tweede en derde plek (95 last of us en 94 bioshock infinite), die ook belachelijk goed waren

Denk dat die score in eerste instantie toch gewoon het overweldigende effect van de game is.
De (weinige) minpunten zullen na verloop van tijd vast wel wat meer naar de voorgrond komen.

Terug
Naar boven