- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Srsly 70 euro? Potverdomme heb een nieuwe slim gekocht voor 200 xDMediamarkt stonden net +-700 man, rij door naar lokale intertoys hier en sta met 15 man te wachten terwijl ze flink hebben ingekocht rofl, word nachtje doortrekken!
Net 2ehands console opgehaald voor 70 euro met controller speciaal hiervoor, rofl
Srsly 70 euro? Potverdomme heb een nieuwe slim gekocht voor 200 xD

En dan zegt ie tegen mij dat ik mijn ps3 voor weinig weg deedMediamarkt stonden net +-700 man, rij door naar lokale intertoys hier en sta met 15 man te wachten terwijl ze flink hebben ingekocht rofl, word nachtje doortrekken!
Net 2ehands console opgehaald voor 70 euro met controller speciaal hiervoor, rofl

Kneusjes die snachts voor een winkel gaan staan en dagen vrij nemen van werk/school voor een spelletjewat voor leven heb je dan...
Dat is ook leuk, maar een beetje wildlife is ook wel vermakend.Wel vet is als je word aangevallen en je hebt je hond mee, dat de hond diegene aanvalt!

Was om half 1 bij de saturn, kon meteen doorlopen, het spel voor 37e meegenomen
Veel plezier, iedereen!!