MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Mediamarkt stonden net +-700 man, rij door naar lokale intertoys hier en sta met 15 man te wachten terwijl ze flink hebben ingekocht rofl, word nachtje doortrekken!
Net 2ehands console opgehaald voor 70 euro met controller speciaal hiervoor, rofl

Mediamarkt stonden net +-700 man, rij door naar lokale intertoys hier en sta met 15 man te wachten terwijl ze flink hebben ingekocht rofl, word nachtje doortrekken!
Net 2ehands console opgehaald voor 70 euro met controller speciaal hiervoor, rofl
Srsly 70 euro? Potverdomme heb een nieuwe slim gekocht voor 200 xD

Zal echt k*t zijn als die installatie veel tijd inneemt. Ik wil gelijk los gaan!! :eek:

En dan zegt ie tegen mij dat ik mijn ps3 voor weinig weg deed :roflol:

Potverdomme, wat duurt het lang voordat hij geinstalleerd is al zeker 12 minuten ofzo nu bijna klaar! :D

Niet zeiken, voor mij duurt het nog +12 uur voor ik hem in handen heb.. :fuu:

Enjoy! :P

Thanks, hij start nu op voor de gelegenheid een fles bacardi en een fles cola opengetrokken tot morgenochtend :D!

• Like
Waarderingen: wwe
lekker boys

have fun

ik ga me verder ergeren aan rome

Was om half 1 bij de saturn, kon meteen doorlopen, het spel voor 37e meegenomen :p

Veel plezier, iedereen!!

Have fun voor de mensen die nu beginnen! Ik ga eerst slapen, morgen werken ;) Spel is tenminste binnen! Wat een chaos bij de Media Markt net. GTA blijft een soort van jeugdsentiment.

Hooppaaaa thuis en alles aangeslote bij mattie van me, here we go

4917jYd.jpg

Hoppatee:p

Nog mensen wakker gebleven? :o

Jullie slapen nu zeker allemaal.
Kan ik die game vandaag halen zonder pre order? of is overal op denken jullie?

Veel plezier in ieder geval voor alle bishes die m al hebben:D

Ik denk dat het wel lukt vandaag, het is echt ruim ingekocht. De Media Markt waar ik gisteren was had zoveel dozen staan, daar konden ze meerdere keren de hele rij mee voorzien.

Gvd....
Ik wil hem heeeel graag maar heb helaas een (soort van) leven en een kleine... Dus ik wil hem niet.... Maaaaaar ik wil hem wel!! Heb ook de laatste dagen kriebels, de laatste uren en minuten kriebels... En dan lees ik dat mensen hem al hebben.. Zag foto's van lange rijen mensen die wachtten voor de deuren... Dat deed me goed..
Maar ik wil dat k*t spel niet.. Ben er veeeeeeeeel te oud voor :(
Maar ik wil hem wel heel even bekijken/spelen... Gvd ik wil dat spel ook!!

Terug
Naar boven