AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

hij krijgt korting

k kan echt niet wachten tot ik dat ****ing smsje kijk dat ik hem op kan komen ahlen

brb ****ing veel voorwerk doen voor school zodat veel tijd als tijd is daar

Ik pik GTA5 donderdag op denk ik

hoe issie boys

Ik kan nog een aantal uurtjes wachten tot mijn collectors edition word bezorgd. :mad: En dan zie ik iedereen op facebook een foto plaatsen met hun blije b**kes en een GTA in hun hand. En ook nog eens chicks. FML

Oehhh 1 uur ga ik hem op halen :D zie ook op facebook allemaal gta5 langs komen haha. Ik moet in ieder geval eerst sporten van mezelf.
Wat vinden de mensen er tot nu toe van die al aan het spelen zijn?

Oehhh 1 uur ga ik hem op halen :D zie ook op facebook allemaal gta5 langs komen haha. Ik moet in ieder geval eerst sporten van mezelf.
Wat vinden de mensen er tot nu toe van die al aan het spelen zijn?

Super vetttttttttttt :D

---------- Post toegevoegd 17 September 2013 om 10:49 ----------

Gvd....
Ik wil hem heeeel graag maar heb helaas een (soort van) leven en een kleine... Dus ik wil hem niet.... Maaaaaar ik wil hem wel!! Heb ook de laatste dagen kriebels, de laatste uren en minuten kriebels... En dan lees ik dat mensen hem al hebben.. Zag foto's van lange rijen mensen die wachtten voor de deuren... Dat deed me goed..
Maar ik wil dat k*t spel niet.. Ben er veeeeeeeeel te oud voor :(
Maar ik wil hem wel heel even bekijken/spelen... Gvd ik wil dat spel ook!!

Haal em :D

Hij is ****ing leip. Vind de wouten wel net iets te snel achter je aan komen.

Dan moet je naar de "betere" duurdere buurten/wijken gaan, daar controleerd de politie nooit.. Tenminste in real life..

Ik kreeg net een mailtje van mediamarkt.nl

'' Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw bestelling van de game Grand Theft Auto V.

Vanwege de enorme vraag en de beperkte beschikbaarheid kunnen wij de game helaas niet op tijd aan u uitleveren. Op dit moment is het nog onbekend wanneer wij de nieuwe voorraad van GTA V ontvangen.

Wij zullen u later vandaag, indien meer informatie voorhandig is, verder informeren over de verwachte uitlevering van uw bestelling.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt Service team

Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
0900 - 6334262758 (De kosten bedragen 10 ct per minuut + de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).''

Kijk ik op mediamarkt.nl staat de verwachte levertijd op 4wkn. WTF

Gewoon annuleren brah of het pakket weigeren als het bezorgd wordt ga bij de bart smit of intertoys een exemplaar halen :)

'' Geachte klant,

Vanwege de enorme vraag en de beperkte beschikbaarheid kunnen wij de game helaas niet op tijd aan u uitleveren. Op dit moment is het nog onbekend wanneer wij de nieuwe voorraad van GTA V ontvangen.

Wij zullen u later vandaag, indien meer informatie voorhandig is, verder informeren over de verwachte uitlevering van uw bestelling.

Met vriendelijke groet,

0900 - 6334262758 (De kosten bedragen 10 ct per minuut + de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).''

Annuleren en in de winkel kopen.

Gister in de rij van de mediamarkt gestaan omdat er vanalles te doen was werd er gezegd. Alleen paar getunede auto's maar oké. Heb zelf geen spelcomputer, maar ben al de hele dag aan het twijfelen om een PS3 te kopen. Toen GTA San Andreas uitkwam heb ik ook gelijk een PS2 gekocht, zou zo wel de traditie mooi voort kunnen zetten..

Ik zeg doen

'' Geachte klant,

Met vriendelijke groet,

Knap lullig. In de winkel van MM is volgens mij nog wel voldoende. Verder zijn er ook nog andere zaken die gewoon voorraad hebben.

Heb hem binnen, add me voor de crew Snepke1990 (ps3)

Terug
Naar boven