- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oehhh 1 uur ga ik hem op halenzie ook op facebook allemaal gta5 langs komen haha. Ik moet in ieder geval eerst sporten van mezelf.
Wat vinden de mensen er tot nu toe van die al aan het spelen zijn?

Gvd....
Ik wil hem heeeel graag maar heb helaas een (soort van) leven en een kleine... Dus ik wil hem niet.... Maaaaaar ik wil hem wel!! Heb ook de laatste dagen kriebels, de laatste uren en minuten kriebels... En dan lees ik dat mensen hem al hebben.. Zag foto's van lange rijen mensen die wachtten voor de deuren... Dat deed me goed..
Maar ik wil dat k*t spel niet.. Ben er veeeeeeeeel te oud voor
Maar ik wil hem wel heel even bekijken/spelen... Gvd ik wil dat spel ook!!

Hij is ****ing leip. Vind de wouten wel net iets te snel achter je aan komen.

Daarom speel je GTA ook, om het realisme.In het echte leven komen ze wss sneller achter je aan![]()
Dan kun je beter niks zeggen.Daarom speel je GTA ook, om het realisme.
Potverdomme zegDan kun je beter niks zeggen.
Annuleren en in de winkel kopen.Ik kreeg net een mailtje van mediamarkt.nl
'' Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling van de game Grand Theft Auto V.
Vanwege de enorme vraag en de beperkte beschikbaarheid kunnen wij de game helaas niet op tijd aan u uitleveren. Op dit moment is het nog onbekend wanneer wij de nieuwe voorraad van GTA V ontvangen.
Wij zullen u later vandaag, indien meer informatie voorhandig is, verder informeren over de verwachte uitlevering van uw bestelling.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Service team
Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
0900 - 6334262758 (De kosten bedragen 10 ct per minuut + de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).''
Kijk ik op mediamarkt.nl staat de verwachte levertijd op 4wkn. WTF
Ik kreeg net een mailtje van mediamarkt.nl
'' Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling van de game Grand Theft Auto V.
Vanwege de enorme vraag en de beperkte beschikbaarheid kunnen wij de game helaas niet op tijd aan u uitleveren. Op dit moment is het nog onbekend wanneer wij de nieuwe voorraad van GTA V ontvangen.
Wij zullen u later vandaag, indien meer informatie voorhandig is, verder informeren over de verwachte uitlevering van uw bestelling.
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Service team
Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:
0900 - 6334262758 (De kosten bedragen 10 ct per minuut + de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).''
Kijk ik op mediamarkt.nl staat de verwachte levertijd op 4wkn. WTF
Zit in m'n afstudeerjaar en heb nog een halfjaarlijkse buitenlandse stage .. stof tot nadenken ditIk ben alleen bang dat ik andere dingen te hard ga verwaarlozenZit in m'n afstudeerjaar en heb nog een halfjaarlijkse buitenlandse stage .. stof tot nadenken dit