XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Heb net Trevor unlocked, wat een baas :roflol:

3de char unlocked, 1 heist voltooid, met vliegtuig gevlogen en daarna de vlieghaven opgekocht...

Shit man, dit spel is echt geniaal. Het brengt me volledig terug naar de sfeer die ik verwacht van GTA (en ja, die ontbrak in GTA IV).

De verwijzingen naar GTA IV en San Andreas zijn ook aangenaam SPOILER:
Ballas, OG, die dingen

Kortom, goed spel, sfeer zit goed, missies zijn leuk, de easter eggs zijn weer terug zoals vanouds. In zo goed als elke missie zit er wel een sneer naar de huidige maatschappij...well done Rockstar!

GTA 5 haalt binnen 24 uur 800 miljoen dollar op
Grand Theft Auto 5 is hard op weg om de snelst verkochte game ooit te worden. Het vijftiende deel van de Grand Theft Auto-reeks haalde binnen één dag 800 miljoen dollar op.
Foto: Rockstar

Dat maakt uitgever Take-Two Interactive bekend.

Het huidige record staat op naam van Call of Duty: Black Ops 2. De first-person shooter behaalde na vijftien dagen de mijlpaal van 1 miljard dollar. Het is waarschijnlijk dat Grand Theft Auto 5 deze mijlpaal morgen al verbreekt.

"We zijn enorm blij met de eerste reacties van gamers. Grand Theft Auto 5 is de nieuwe norm voor creativiteit, innovatie en uitmundendheid binnen de entertainmentindustrie", aldus Strauss Zelnick, directeur van Take-Two Interactive. "We zijn ontzettend trots op Rockstar Games en hun creatieve prestaties en kunnen niet meer tevreden zijn met het succes van de lancering."

De succesvolle film Avatar behaalde de mijlpaal van 1 miljard na zeventien dagen. De film had eveneens een lager productiebudget dan Grand Theft Auto 5. Laatstgenoemde heeft naar verluidt ruim 260 miljoen dollar gekost, Avatar zou een budget van 240 miljoen dollar hebben gehad.

Lees ook de review van Grand Theft Auto 5: onmogelijk goed
Door: NU.nl/Daniël Verlaan

Wel echt jammer, denk echt al een jaar lang ah yes, kan in september lekker gta 5 gaan spelen. Blijkt dat het alleen maar voor op de console is :(

Welke radio staat er bij jullie op in de auto? :D West coast classics ftw!

Trouwens ik vind het wel raar dat je geen safe houses kan kopen. Dat valt me wel tegen.

En de politie ooh em gee, een 2 ster wanted level is moeilijk kwijt te raken. 3 sterren is bijna onmogelijk, het duurde letterlijk een half uur voordat ik die mofos kwijt was :(

Ja dat vond ik ook al, als je gewoon rijd zie je zelden politie.. Maar heb je ze eenmaal achter je aan, raak je ze amper kwijt. :mad:

Na x-aantal keren proberen is het gelukt om Social Club te linken in game, nog mensen die problemen hebben met iFruit te koppelen?

Iemand die weet waar de klote spel nog verkrijgbaar is? :mad:

Ik heb hem dinsdagavond bij mediamarkt breda gehaald, daar waren er volgens mij nog genoeg toen.

En de politie ooh em gee, een 2 ster wanted level is moeilijk kwijt te raken. 3 sterren is bijna onmogelijk, het duurde letterlijk een half uur voordat ik die mofos kwijt was :(

Je moet gewoon uit het niets offroad gaan en in een steegje rijden of onder een brug staan. En dan effe geduld hebben tot ze het opgeven. Binnen de 3min ben je ze kwijt. Als je verder in het spel zit moet je ze kwijt zien te geraken met een vuilniskar:p

Terug
Naar boven