AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Owww op die fiets.

En hoe werkt de online modus? Je kan gewoon weer met vrienden elkaar lekker afknallen etc?

Online is pas over ~2 weken beschikbaar, maar je kunt inderdaad van alles doen met je vrienden (tot 16 players volgens mij, of was het 32?). Er zijn in ieder geval 500+ online missies, er is dus van alles te doen. De game ondersteunt ook Crews (clans), je kunt dus crew wars hebben! :cool:

Online is pas over ~2 weken beschikbaar, maar je kunt inderdaad van alles doen met je vrienden (tot 16 players volgens mij, of was het 32?). Er zijn in ieder geval 500+ online missies, er is dus van alles te doen. De game ondersteunt ook Crews (clans), je kunt dus crew wars hebben! :cool:

Andere missies dan de single player?

Andere missies dan de single player?

Waarschijnlijk soortgelijke missies, heists etc, aangezien de single player missies character-gebonden zijn (voor de 3 main characters) en online speel je met andere characters (die maak je zelf). Dus ja, de actie zal vergelijkbaar zijn, minus het verhaal-element.

Dat met die aliens is een spoiler man, zet ff in een spoiler melding!

kan niet wachten tot pc versie is uitgekomen, heb al paar uur youtube erop zitten :roflol: Gewoon kijken naar gta 5 is al ****ing vet :p

Die heist's zijn wel een leuke toevoeging, weet iemand hoeveel heist's je zo kan doen in de het volledig spel? Heb er nu 4 bekeken maar vind ik er niet. Hopelijk zijn 10+ :)

jezus man

nog geen bericht van gamemania, beter moet k niet echt tot zaterdag wachten

Was er geen actie bij game mania dat als je 2 oude PS3 spellen inleverde, je gta 5 voor 30 euro kon meenemen?

Was er geen actie bij game mania dat als je 2 oude PS3 spellen inleverde, je gta 5 voor 30 euro kon meenemen?

Dat hoorde ik ook op de radio geloof ik ja.

Ik heb hem gisterenavond gewoon bij de mediamarkt gehaald, zonder pre order ofzo. 47 euro, dus ook wel een prima prijs. Niet eens in een rij hoeven staan gelukkig.

Dat hoorde ik ook op de radio geloof ik ja.

Ik heb hem gisteren avond gewoon bij de mediamarkt gehaald, zonder pre order ofzo. 47 euro, dus ook wel een prima prijs.

Klopt, lees net ff op internet.

Was een actie van budgetgaming, 3 oude PS3 spellen inleveren en je kon em meenemen voor 20 euro.

Dat is wel een prijsje vind ik, zeker omdat GTA V voor veel mensen toch het laatste PS3 spel is wat je koopt.

Dat is zeker een mooie prijs, maar waarschijnlijk zijn er weer allemaal voorwaarden. Gamemania ript je echt zwaar met die tweedehandsgames.

Wachten tot de pc versie uit is... tot die tijd..

0.jpg

Ironman in gta 4...

als je pre-order plaatste ging het zo;

of 2 games van samen 25 euro
of 3 games van samen 30 euro, dan kreeg je volgens mij dat bedrag korting, tot maximaal 30 euro

heb ik dus maandagavond nog snel ff gedaan om 7 uur ofzo xD

pc versie komt na een jaar, wrm doen ze dat?

En, zijn er al lui die na een paar uur spelen zoiets hadden van: "waar de **** ben ik mee bezig...Ik moet me ontwikkelen, wijven nken & boeken lezen:o"

Zodat de pc nerds het spel 2 keer kopen waarschijnlijk? Misschien ook omdat er weinig verdient wordt aan een pc versie.

2x kopen lijkt me sterk, kan best zijn dat ze het kopen maar dan 1x op een console, op pc sowieso downloaden.
Als die hufters niet binnen een half jaar de pc versie uitbrengen dan download ik het gewoon weer. Had de laatste jaren juist weer een beetje de instelling om voor goede games te betalen maar als het te lang duurt kunnen ze dat schudden :D

pc versie komt na een jaar, wrm doen ze dat?
Dat was normaal het geval ja maar NU is er helemaal NIKS zeker over de "PC" versie !!!
dringt niet echt door heb ik het idee.......

EDIT het is ook voor het eerst in de GTA series dat er totaal nog niks te zien is van een "PC" versie,
alle vorige jaren was dit wel het geval, niet per se "game play"

Laatst bewerkt:
hoop nou maar dat ze het niet binnen een half jaar uitbrengen, krijg je weer zo'n goedkope k*tport

Terug
Naar boven