- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Owww op die fiets.
En hoe werkt de online modus? Je kan gewoon weer met vrienden elkaar lekker afknallen etc?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Owww op die fiets.
En hoe werkt de online modus? Je kan gewoon weer met vrienden elkaar lekker afknallen etc?

Online is pas over ~2 weken beschikbaar, maar je kunt inderdaad van alles doen met je vrienden (tot 16 players volgens mij, of was het 32?). Er zijn in ieder geval 500+ online missies, er is dus van alles te doen. De game ondersteunt ook Crews (clans), je kunt dus crew wars hebben!![]()
Dat met die aliens is een spoiler man, zet ff in een spoiler melding!

Gewoon kijken naar gta 5 is al ****ing vet 

Was er geen actie bij game mania dat als je 2 oude PS3 spellen inleverde, je gta 5 voor 30 euro kon meenemen?
Dat hoorde ik ook op de radio geloof ik ja.
Ik heb hem gisteren avond gewoon bij de mediamarkt gehaald, zonder pre order ofzo. 47 euro, dus ook wel een prima prijs.
Was er geen actie bij game mania dat als je 2 oude PS3 spellen inleverde, je gta 5 voor 30 euro kon meenemen?
Zodat de pc nerds het spel 2 keer kopen waarschijnlijk? Misschien ook omdat er weinig verdient wordt aan een pc versie.

Dat was normaal het geval ja maar NU is er helemaal NIKS zeker over de "PC" versie !!!