XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Dat was normaal het geval ja maar NU is er helemaal NIKS zeker over de "PC" versie !!!
dringt niet echt door heb ik het idee.......

EDIT het is ook voor het eerst in de GTA series dat er totaal nog niks te zien is van een "PC" versie,
alle vorige jaren was dit wel het geval, niet per se "game play"

Zou slim zijn van Rockstar om het plotseling als launchgame van de nextgen te brengen. Van next gen naar high end pc is misschien een wat kleinere stap.

Vind de soundtrack echt ruk btw, die van gta 4 was veeeel beter.

achja als ie dan iig wel goed geport word vind ik het niet erg. Je moet wat voor goede graphics over hebben. Op die bagger consoles zal het iig weer pixel tellen zijn :D

+1

De laatste keer dat ik nog een ps3 had gespeeld had ik het na 5 minuten uitgezet, ik kreeg letterlijk pijn mijn ogen van de resolutie,fps en de details...

Hahaha wat een zure losers zijn die pc gamers toch. Lekkah dat jullie em niet kunnen spelen.

wtf gta is nergens meer te krijgen en de mediamarkt enzo hebben em pas weer over 4 weken????

In,Rotterdam lagen gister in de middag nog hele stapels van gta

Mag ik dan bij jou thuis komen spelen, Ray? Ik wil ook GTA spelen!:nut:

Natuurlijk mag dat, ik ben niet zo moeilijk......
neem je wel je dubieuze doekjes mee [afbeelding niet meer beschikbaar]

Dubieuze doekjes of boekjes??

Doe allebei maar..

Ben je goed in multitasken dan?:roflol:

Al iemand in de Fighterjet gevlogen? Ik kom gvd telkens net niet weg :roflol:

Ben ik snelheid aan t maken voor t opstijgen schieten ze m gvd net kapot.

Ik heb alleen nog maar zo klein k*t vliegtuigje gevlogen.. Wel wennen zeg, vooral dat je zelf ook met de kop mee moet draaien in een bocht. :P

Aangezien gta 5 nog niet voor pc is, dacht ik gta 4 maar eens opnieuw te spelen..
Installeer ik de laatste patch vraagt hij voor een serial die op de achterkant van men manual moet staan, maar daar staat geen serial op ??? enkel een 7cijferige code/4letters.. Wtf is this shit

Aangezien gta 5 nog niet voor pc is, dacht ik gta 4 maar eens opnieuw te spelen..
Installeer ik de laatste patch vraagt hij voor een serial die op de achterkant van men manual moet staan, maar daar staat geen serial op ??? enkel een 7cijferige code/4letters.. Wtf is this shit

Zit er niet zo boekje in? Ik liep toen volgens mij ook tegen dat probleem op..

Zit er niet zo boekje in? Ik liep toen volgens mij ook tegen dat probleem op..

Ik heb hier de manual en die kaart zitten meer niet. Ik denk ook niet dat er meer hoeft in te zitten?
Ik ben dus srs al 2 uur bezig met een legaal spel te proberen te installeren, al men laatste games zijn gewoon gedownload en niets van last mee had..

That ironie

Dan weet ik het ook niet, kan het hoesje niet vinden van GTA IV.. Maar volgens mij was het dat boekje dat er bij in zit.

Ik heb alleen nog maar zo klein k*t vliegtuigje gevlogen.. Wel wennen zeg, vooral dat je zelf ook met de kop mee moet draaien in een bocht. :P

Ik heb in zo'n privejet-achtig vliegtuig gevlogen. Wel leuk om de wereld te verkennen, maar de jet lijkt me toch wat leuker hehe.

Ik heb in zo'n privejet-achtig vliegtuig gevlogen. Wel leuk om de wereld te verkennen, maar de jet lijkt me toch wat leuker hehe.

Nice, die heb ik nog niet eens gevlogen.. Ja een jet is veel leuker natuurlijk, ik zal het morgen ook eens proberen!

Terug
Naar boven