- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Homie, n**ga, b*ch ass,.. die zaken?Word wel moe van dat k*tnegertaaltje elke keer hoor, heb 't niet zo op dat volk, was blij toen Michael in beeld kwam

Downloaden? Heb m al staan...is best nog lachen
Word wel moe van dat k*tnegertaaltje elke keer hoor, heb 't niet zo op dat volk, was blij toen Michael in beeld kwam
Ik wel, kan 'm opbellen en dan gaan halen op de dropplaats (nog niet gedaan tough)
Ik wel, kan 'm opbellen en dan gaan halen op de dropplaats (nog niet gedaan tough)
Ik heb 'm via Amazon.co.uk gekocht, heb wel de collectors editionOok gekocht bij Bart Smit? Of is die DLC bij elke aankoop van GTA 5...
Begin het zelf ook wel lachwekkend te vinden..
Jammer genoeg erger ik mij veel te veel aan het aiming systeem van console's, je kan zeggen wat je wilt maar grotendeel van de gamers zal je toch niet horen vertellen dat shooters beter zijn op console's.
Prijs viel in het verleden ook veel te hoog voor console's nu met de nieuwe ps4 zal ik wellicht sterk twijfelen. Eerst nog maar even wachten wat die game's zullen kosten.

Vroeger altijd shooters op de pc gespeeld idd, LAN parties, in een clan gezeten. Moet er nu echter niet meer aan denken. Gewoon lekker op de bank zittend gamenBegin het zelf ook wel lachwekkend te vinden..
Jammer genoeg erger ik mij veel te veel aan het aiming systeem van console's, je kan zeggen wat je wilt maar grotendeel van de gamers zal je toch niet horen vertellen dat shooters beter zijn op console's.
Prijs viel in het verleden ook veel te hoog voor console's nu met de nieuwe ps4 zal ik wellicht sterk twijfelen. Eerst nog maar even wachten wat die game's zullen kosten.
Idd, ik vind het soms lastig om het puntje te zien waarmee je mikt.Begin het zelf ook wel lachwekkend te vinden..