XXL Nutrition

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Word wel moe van dat k*tnegertaaltje elke keer hoor, heb 't niet zo op dat volk, was blij toen Michael in beeld kwam

Word wel moe van dat k*tnegertaaltje elke keer hoor, heb 't niet zo op dat volk, was blij toen Michael in beeld kwam
Homie, n**ga, b*ch ass,.. die zaken? :D

Ach, je moet er mee kunnen lachen, zelfde met al die incest hilbilly praat van Trevor

Hoe krijg ik die Ifruit?

K*t spel...

OMDAT IE potverdomme NOG NIET OP DE PC IS!!!!!

Hebben jullie trouwens ook die Zeppelin dlc?

Moet het nog zien. Winkelketens zijn niet erg betrouwbaar wat releasedata betreft.

Denk dat iedereen die zeppelin erbij heeft. Heb hem ook nog niet geactiveerd.

Uitgespeeld :o Nu de rest van de shit.

6uur bezig geweest om gta 4 op men pc te kunnen zetten, heb nochtans originele versie maar door die extreme veiligheidsmaatregelen lukte het niet..
Staat er dan toch uiteindelijk op maar de framerate is zo k*t dat het onspeelbaar is.. Ik was vergeten dat gta 4 de slechtste consoleport ooit is qua performance..

Pc gamers...:roflol:

Begin het zelf ook wel lachwekkend te vinden..
Jammer genoeg erger ik mij veel te veel aan het aiming systeem van console's, je kan zeggen wat je wilt maar grotendeel van de gamers zal je toch niet horen vertellen dat shooters beter zijn op console's.

Prijs viel in het verleden ook veel te hoog voor console's nu met de nieuwe ps4 zal ik wellicht sterk twijfelen. Eerst nog maar even wachten wat die game's zullen kosten.

Jammer genoeg erger ik mij veel te veel aan het aiming systeem van console's, je kan zeggen wat je wilt maar grotendeel van de gamers zal je toch niet horen vertellen dat shooters beter zijn op console's.

Prijs viel in het verleden ook veel te hoog voor console's nu met de nieuwe ps4 zal ik wellicht sterk twijfelen. Eerst nog maar even wachten wat die game's zullen kosten.

je hebt autoaim met gta 5, en shooting op console is een kwestie van wennen, Battlefield 3 was sinds Goldeneye 64 het eerste schietspel wat ik op een console speelde, lukte eerst voor geen meter, en toen schoot ik de sterren van de hemel.

---------- Post added 20 September 2013 at 13:23 ----------

Uitgespeeld :o Nu de rest van de shit.

wtf dude, hoelang bezig geweest?

kan niet wachten op de online modus iig :D

Vroeger altijd shooters op de pc gespeeld idd, LAN parties, in een clan gezeten. Moet er nu echter niet meer aan denken. Gewoon lekker op de bank zittend gamen :thumbup:

Idd, ik vind het soms lastig om het puntje te zien waarmee je mikt.

Terug
Naar boven