Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Vliegveld brengt toch enkel op als je drops doet? Heist dacht ik ook (moet witgewassen worden etc?)

Hmm oke, de eerste heist duurde ook een tijdje. Lester regelde dat, mogelijk dit keer ook. Maar er staat nooit een vliegtuig op dat vliegveldje, dus drops gaan dat moeilijk :p

Hmm oke, de eerste heist duurde ook een tijdje. Lester regelde dat, mogelijk dit keer ook. Maar er staat nooit een vliegtuig op dat vliegveldje, dus drops gaan dat moeilijk :p
Je kan met de buggy ook geld verdienen (wel minder dan met vliegtuig :D)

Ik heb een bar gekocht die me 7100$ per week opbrengt...

Alsook aandelen gekocht toen ik wist dat ik de eigenaar van de concurrentie moest omleggen :roflol:

Je kan met de buggy ook geld verdienen (wel minder dan met vliegtuig :D)

Ik heb een bar gekocht die me 7100$ per week opbrengt...

Alsook aandelen gekocht toen ik wist dat ik de eigenaar van de concurrentie moest omleggen :roflol:

Die staat er wel, dan kan ik dat wel doen. :p 7100$ is niet verkeerd, ik zal mij ook eens verdiepen in aandelen. Had al gelezen dat je kan inzetten op een autohandelaar en dan de auto's van de concurrent allemaal opblazen dat je dan ook dikke winst maakt :D

En je kan ook zelf een security van heist in je eentje doen. Ook maar eens proberen!

Die staat er wel, dan kan ik dat wel doen. :p 7100$ is niet verkeerd, ik zal mij ook eens verdiepen in aandelen. Had al gelezen dat je kan inzetten op een autohandelaar en dan de auto's van de concurrent allemaal opblazen dat je dan ook dikke winst maakt :D

En je kan ook zelf een security van heist in je eentje doen. Ook maar eens proberen!
1ste heist heeft me 1 mil opgeleverd (Michael) vond ik ook niet slecht :D beetje wikken en wegen welke jobs je aan goedkopere krachten wilt geven :D

1ste heist heeft me 1 mil opgeleverd (Michael) vond ik ook niet slecht :D beetje wikken en wegen welke jobs je aan goedkopere krachten wilt geven :D

Wtf, ik had dus alle duurdere krachten in dienst genomen. :o Bij mij leverde het 1 mil in totaal op geloof ik, waarvan 400k naar Michael ging.

Wtf, ik had dus alle duurdere krachten in dienst genomen. :o Bij mij leverde het 1 mil in totaal op geloof ik, waarvan 400k naar Michael ging.
Ik had de diamantair, ging voor de full frontal aanpak, heb ook alle juwelen kunnen pikken.

Had die newbie genomen (van Lifeinvader) als hacker
Pro guns zodat het niet uit de hand liep
Newbie voor de ontsnapping te regelen (enkel keuze voertuig was hierdoor minder)

4 mil total binnengehaald, waarvan 2.5 naar die kerel ging die zijn balkon naar beneden ging en dan bleef er nog 1 mil over voor mij :D

Ik had de diamantair, ging voor de full frontal aanpak, heb ook alle juwelen kunnen pikken.

Had die newbie genomen (van Lifeinvader) als hacker
Pro guns zodat het niet uit de hand liep
Newbie voor de ontsnapping te regelen (enkel keuze voertuig was hierdoor minder)

4 mil total binnengehaald, waarvan 2.5 naar die kerel ging die zijn balkon naar beneden ging en dan bleef er nog 1 mil over voor mij :D

Ik heb er maar 1 of 2 vitrines niet kunnen pakken, maar dan scheelt dat nogal in de buit. Volgende keer doe ik ook iets mindere krachten. Ik had dus alles pro, was niet eens nodig geweest want ik vond die heist nog erg makkelijk gaan.

Dan heb jij het wel slim gespeeld, volgende keer toch maar 2 keer nadenken voordat ik de stap zet :roflol:

Ze maken flink winst! Nu ze dat geld hebben kunnen ze alvast werken aan GTA 6 :D

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 23:51 ----------

Of een vette DLC!

Ik heb die 2e en 3e heist gedaan, submarine en security van. Maar heb hier nog geen geld voor ontvangen, of duurt dat een tijdje? En die vliegveld die ik heb gekocht met Trevor, brengt ook niks op. Moet dat nog? :S
Lekkere spoilers man.
Submarine heist heeft geen opbrengst want het wapen zou nooit verkocht kunnen worden. Van die security van weet ik ook niet hoe dat zit, heb er ook geen geld voor gekregen.

Lekkere spoilers man.
Submarine heist heeft geen opbrengst want het wapen zou nooit verkocht kunnen worden. Van die security van weet ik ook niet hoe dat zit, heb er ook geen geld voor gekregen.

De trailer had dan ook in een spoiler gemoeten.. :D Vanzelfsprekend dat die voertuigen in de missies zitten, voor diegene die nog niet zover zijn weten ook niet waar het over gaat. :)

Hmm, beetje vaag man. Hoelang geleden voor jou dat je die missies deed? Ik ging 20 min later er af. Wel gaf hij bij die submarine missie aan dat de opbrengst 1mil was, maar in de verhaallijn werd er idd gezegd dat ze er niks mee konden.

De trailer had dan ook in een spoiler gemoeten.. :D Vanzelfsprekend dat die voertuigen in de missies zitten, voor diegene die nog niet zover zijn weten ook niet waar het over gaat. :)

Hmm, beetje vaag man. Hoelang geleden voor jou dat je die missies deed? Ik ging 20 min later er af. Wel gaf hij bij die submarine missie aan dat de opbrengst 1mil was, maar in de verhaallijn werd er idd gezegd dat ze er niks mee konden.
Een tijd geleden alweer, ik heb net me eerste missie voor die film producer solomon gedaan en wat missies voor devin

Een tijd geleden alweer, ik heb net me eerste missie voor die film producer solomon gedaan en wat missies voor devin

Ja die eerste missie voor Solomon had ik ook net gedaan, daarna nog minstens een uurtje zelf wat gekloot, maar nog steeds geen geld. Trevor kan bij mij wel wat geld gebruiken, heeft nog maar 21.000$ :mad:

Net voor de eerste keer gta 5 kunnen spelen op een lanparty :D
Best vet spel, heb één missie kunnen doen met die n*ger. Rijden is allesins vééél verbeterd tegenover 4.

Net voor de eerste keer gta 5 kunnen spelen op een lanparty :D
Best vet spel, heb één missie kunnen doen met die n*ger. Rijden is allesins vééél verbeterd tegenover 4.
Franklin zijn special ability is zooo ziek he, je kan gewoon op volle snelheid bochten nemen enzo xd

Weet iemand trouwens waar ik een bugatti kan jatten? Devin heeft er een maar die kon je niet stelen :(

Weet er iemand wat die getalletjes betekenen die er bij elk character staan? Dus dat cirkeltje rechtsonder.

Terug
Naar boven