markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaatie zijn ps3 verkopen terwijl je weet dat gta v uitkomt #skeretijdenKoop 'm vandaag gewoon voor de ps3 van m'n neef. #yolo#doekoe
Probeer ps3 mar te verkopu over een paar maande kryg je nix vor mer :SGaatie zijn ps3 verkopen terwijl je weet dat gta v uitkomt #skeretijden
Controles van gta zijn toch altijd k*t, of je het nu met een muis speelt of met een controller.
R2 om gas te geven, L2 om achteruit te rijden L1 om te schieten in de auto en R1 om handrem...
Was beter R1 gas, L1 achteruit, R2 handrem L2 schieten of iets...kan je spijtig genoeg niet aanpassen (of toch niet dat ik heb gevonden)
Moet je wel gewoon kunnen aanpassen hoor lijkt mij.

R2 om gas te geven, L2 om achteruit te rijden L1 om te schieten in de auto en R1 om handrem...
Was beter R1 gas, L1 achteruit, R2 handrem L2 schieten of iets...kan je spijtig genoeg niet aanpassen (of toch niet dat ik heb gevonden)

De hele opzet van preorderen is dat je het op de dag van de release binnen hebt. 't is ondertussen al 5 dagen verder, aanklagen die handel.potverdomme nog steeds niet binnen, had hem beter in een winkel kunnen kopen ipv pre orderen
De hele opzet van preorderen is dat je het op de dag van de release binnen hebt. 't is ondertussen al 5 dagen verder, aanklagen die handel.
Waarom zou je niet annuleren, als je het nu direct in de winkel kan halen en het is geen special edition. Je hebt wettelijk sowieso het recht om online orders 7 dagen na ontvangst of tijdens het order proces te annuleren.
Vliegveld brengt toch enkel op als je drops doet? Heist dacht ik ook (moet witgewassen worden etc?)Ik heb die 2e en 3e heist gedaan, submarine en security van. Maar heb hier nog geen geld voor ontvangen, of duurt dat een tijdje? En die vliegveld die ik heb gekocht met Trevor, brengt ook niks op. Moet dat nog? :S