AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Al die reclame op tv voor gta 5 op Vier (belgische tv), kom er gek van.. Zeker die laatste zin 'only ps3 en xbox' MTF'ER!

Haha die Trevor, wat een eindbaas.

Dat stukje dat ze bij die neef aankwamen was echt hilarisch :roflol:

Gvd k*tspel... Doe een Triathlon, ben ik al ruim 20min onderweg en zit nog op de fiets dus ongeveer 2/3 vlieg ik de bocht een beetje uit en rij ik een toeschouwer aan... Moet ik helemaal opnieuw beginnen!! :( :(

Ruim 20min op dat k*t knopje zitten drukken :(

Hoe zie je nou op hoeveel % van de game je zit dan?

Ik ga voor D

• Like
Waarderingen: kane
70% :s

• Like
Gister lekker een paar uur kunnen spelen. Wat een geweldige game, ik ben er zeer positief over. Hier ben ik blij om omdat ik GTA4 zo een teleurstelling vond.

• Like
n*gers, kunnen we de crewnaam ng aanpassen?

DBB Knokploeg pls

• Like
Laatst bewerkt:
Iedereen al alle easter eggs gevonden?

Sinds ik met Trevor kan spelen vind ik t spel wel heel verslavend worden :D

Overal suppressors voor gekocht ook, schiet lekker.

Kocht gelijk die sup voor de shotgun toen ik hem zag. Was echt no country for old men gelijk

Ik heb zojuist gelezen dat je beter de assassination missies als allerlaatste kan doen, dus aan het eind van de main missions, en dan investeren in de stock market moet je flink wat geld opleveren. :)

Ik heb zojuist gelezen dat je beter de assassination missies als allerlaatste kan doen, dus aan het eind van de main missions, en dan investeren in de stock market moet je flink wat geld opleveren. :)

Kreeg ik net ook van een maat te horen, balen haha.

Las het ook later pas, ik heb er volgens mij nog 1 of 2 dus daar wacht ik nog ff mee.

Terug
Naar boven