AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Bij mn eerste heist aangekomen, twijfel alleen tussen smart of loud, hmm

Bij mn eerste heist aangekomen, twijfel alleen tussen smart of loud, hmm

Ik had loud (ik haat stealth btw); gekozen voor de hacker van life invader, voor getaway had ik de goedkopere man gekozen. Enkel als hired guns heb ik de pro's genomen (wou er geen shootout van maken).

Resultaat, 1 milj voor Michael (na de 2.5 milj aftrek voor die kerel die z'n huis was gesloopt).

Ik had wel ook ALLE diamenten kunnen bemachtigen.

hoe kan gta 5 nu lineair zijn :roflol:
Weet je wel wat lineair is??

die missies zijn veels te lineair.
Open wereld is geweldig maar heb alles nu wel een beetje gezien. Of ik vind het k*t dat ik met dat verhaal klaar ben nu.

maar de missies zelf zijn veels te lineair. Kan echt geen moment van het pad afwijken of ik faal al. Enige waar je zelf inbreng in moest hebben zijn de missies van Franklin voor lester. Voor de rest waren ze echt niet uitnodigend voor de creativiteit die het spel je bied.

en ik ben best wel boos dat mijn volledig gepimpde 1 miljoen kostende veyron niet meer bij de autoafhaal staat nadat ik gecrasht was. :(

die missies zijn veels te lineair.
Open wereld is geweldig maar heb alles nu wel een beetje gezien. Of ik vind het k*t dat ik met dat verhaal klaar ben nu.

maar de missies zelf zijn veels te lineair. Kan echt geen moment van het pad afwijken of ik faal al. Enige waar je zelf inbreng in moest hebben zijn de missies van Franklin voor lester. Voor de rest waren ze echt niet uitnodigend voor de creativiteit die het spel je bied.

en ik ben best wel boos dat mijn volledig gepimpde 1 miljoen kostende veyron niet meer bij de autoafhaal staat nadat ik gecrasht was. :(

Van je pad afwijken, wat wil je dan, een patatje oorlog halen als je met een heist bezig bent?

Is het leuk ?

Ik vond het verhaal zeer vermakelijk, binnenkort die heists en zo nog een keer doen, maar dan de andere manier.

Zit vast bij de Flying School, als je die looping moet doen met op de helft een barell roll :mad:

youtube

And it's done!!!!! :(

Nu de rest nog halen enzo :)

Al wel vaak bijna geneigd geweest mn controller een gooi te geven hoor, pff, die straatraces zijn zoo frustrerend

Heeft iemand al zo'n rotweiler aan stukken gereden?

Mooiste is nog dat GTA V op mijn bday is uitgekomen :D

Wanneer unlock je nu dat 4e character? Zit op 60% en mag nu wel eens tijd worden :mad:

Bij pauzemenu, dan stats en dan laatste tab, heb je zegmaar die gele cirkel met dat percentage erin, is dat je % van je storyline?

Terug
Naar boven