AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Fake tits aan de incisie te zien, evegoed repped voor heet pic

Vandaag zo'n 10 uur zitten spelen als ik het goed heb. Weet niet meer hoe ik comfortabel kan zitten, dus lijkt me dit een goed moment even te stoppen :D
Zit al op 63% :( gaat veel te snel! Ben echt heel benieuwd wat het online gedeelte gaat doen.

Tip voor iedereen die bijna endgame is. Je moet richting het einde een keuze maken tussen a,b en c.
Ik raad je aan C te kiezen.

You'll thank me later.

echt een lineair k*tspel
heb geen idee wat te doen nu nadat ik hem uitgespeeld heb al na 3 middagen spelen :(

Als je het spel uit hebt gespeeld, kun je dan niet gewoon een beetje rondhangen in die virtuele wereld? Dat je dan gaat sporten, auto rijden, gruwelijke moorden plegen, mensen beroven, etc.

echt een lineair k*tspel
heb geen idee wat te doen nu nadat ik hem uitgespeeld heb al na 3 middagen spelen :(

Misschien ben jij juist degene die linear denkt... Ik heb van niemand deze klacht gehoord en zeker niet dat het een k*tspel is. Er is genoeg te doen buiten de verhaallijn als je zelf de moeite doet. De cheats zijn bijv ook leuk en hoe je daar mee kan spelen. Het leuke aan GTA is net dat je je eigen games kan maken, je kan gewoon wat gaan joyriden, kat en muis spelletjes, dingen doen ontploffen enz...

hoe kan gta 5 nu lineair zijn :roflol:
Weet je wel wat lineair is??

Is het mogelijk om een toetsenbord en muis op een ps3 aan te sluiten? Die controllers vind ik altijd klote. ps3 + videobril + gta v = leven in een ander leven:o

Er zijn usb aansluitingen, nog niet getest maar ik dacht van wel. Je kan van sony zelf ook een toetsenbord kopen dus moet wel werken toch?

Wat een vette game boys

Die missie met dat lifeinvader telefoontje hahahaha

Terug
Naar boven