- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Franklin zijn special ability is zooo ziek he, je kan gewoon op volle snelheid bochten nemen enzo xd
Weet iemand trouwens waar ik een bugatti kan jatten? Devin heeft er een maar die kon je niet stelen![]()

Weet er iemand wat die getalletjes betekenen die er bij elk character staan? Dus dat cirkeltje rechtsonder.
Weet er iemand wat die getalletjes betekenen die er bij elk character staan? Dus dat cirkeltje rechtsonder.
echt een lineair k*tspel
heb geen idee wat te doen nu nadat ik hem uitgespeeld heb al na 3 middagen spelen![]()
Tuurlijk, side-missies voltooien etc...Als je het spel uit hebt gespeeld, kun je dan niet gewoon een beetje rondhangen in die virtuele wereld? Dat je dan gaat sporten, auto rijden, gruwelijke moorden plegen, mensen beroven, etc.
echt een lineair k*tspel
heb geen idee wat te doen nu nadat ik hem uitgespeeld heb al na 3 middagen spelen![]()
Is het mogelijk om een toetsenbord en muis op een ps3 aan te sluiten? Die controllers vind ik altijd klote. ps3 + videobril + gta v = leven in een ander leven

Is het mogelijk om een toetsenbord en muis op een ps3 aan te sluiten? Die controllers vind ik altijd klote. ps3 + videobril + gta v = leven in een ander leven![]()
NiccceeEr zijn usb aansluitingen, nog niet getest maar ik dacht van wel. Je kan van sony zelf ook een toetsenbord kopen dus moet wel werken toch?

http://www.9lives.be/forum/sony-playstation/558381-ps3-toetsenbord-muis.html