Fitness Seller

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Hij is dus in Nederland nergens meer te krijgen?

Wat is de prognose wanneer hij eventueel weer beschikbaar zou zijn?

3-5 werkdagen (Super Free...) is gratis. Andere opties heb ik niet geprobeerd maar kosten tot 7 pond dacht ik.

Betalen kan met bankkaart (je geeft gegevens in zoals visa kaart) dus je moet geen betaalkaart hebben :)
In stock on September 28, 2013.

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 17:00 ----------

Hij is dus in Nederland nergens meer te krijgen?

Wat is de prognose wanneer hij eventueel weer beschikbaar zou zijn?
1 oktober.

Moet je de game dan voor 1 oktober eigenlijk ook weer pre-orderen?

En geldt die datum voor elke grote verkoper? Of alleen bij bijvoorbeeld Media Markt?

wauw wat een game, alles wat ik er van verwacht had. petje af naar rockstar. echt weer gta als vanouds.

dat einde is wel tricky, als je voor deathwist kiest zou je op het begin denken dat dat het einde van Franklin zal zijn, maar dat was dus niet zo. Had gelukkig nog een oude save, dus toch nog voor de juiste keuze gekozen.

Hnnnggg zie pas net vids over GTA5: Online. Kan niet wachten nu :')

http://www.ign.com/wikis/gta-5/GTA_Online

Potverdomme, ik heb 1 en 4 oktober examens, 3 en 5 oktober 2 deadlines. Oh en morgen en vrijdag 2 grote.

1 oktober online knallen!!!

**** school. Ga boeken lezen, sporten & GTA spelen:engel:

Als je GTA moet starten en dan laden, dat duurt echt zo ****ing lang he.. Irriteer ik mij mateloos aan. En ik ben nog geen enkele keer met. Trevor of Michael dood gegaan, maar met Franklin al meerdere keren. Word je ook ziek van, elke keer die medical prices.. :o

Voor de rest idd een top game :roflol:

wauw wat een game, alles wat ik er van verwacht had. petje af naar rockstar. echt weer gta als vanouds.

dat einde is wel tricky, als je voor deathwist kiest zou je op het begin denken dat dat het einde van Franklin zal zijn, maar dat was dus niet zo. Had gelukkig nog een oude save, dus toch nog voor de juiste keuze gekozen.

Spoiler over einde van de game
Omdat me maten niemand hadden gekilled. Heb ik gewoon Trevor omgelegd puur om te kijken wat er dan gebeurd. Zo dood als wat nu :D.

Iemand al wat ontdekt om na alle missies geld te verdienen?

Spoiler over einde van de game
Omdat me maten niemand hadden gekilled. Heb ik gewoon Trevor omgelegd puur om te kijken wat er dan gebeurd. Zo dood als wat nu :D.

Iemand al wat ontdekt om na alle missies geld te verdienen?

Wil ik ook wel weten, zo kom ik nooit aan die golf club...

jezus wat een vette game

doseer wel heel erg op t moment

wil em namelijk niet na een week ofzo al uit hebben xD

iemand nog tips om nu al veel geld te gaan verdienen (ben op 20% ofzo, na die ziekenhuis/lijkzak missie), en wil al wat properties gaan kaufen

Hier tip die je al eerder in de game moet toepassen om te eindigen met doekoe.
Assissanations missions pas op het laatste moment doen wanneer je de main missions hebt uitgespeeld. Al je geld investeren in de stock market moet je een bedrag van +300 mil. opleveren.

Al iemand die gta wil verkopen aan mij? :o

Als je GTA moet starten en dan laden, dat duurt echt zo ****ing lang he.. Irriteer ik mij mateloos aan. En ik ben nog geen enkele keer met. Trevor of Michael dood gegaan, maar met Franklin al meerdere keren. Word je ook ziek van, elke keer die medical prices.. :o

Voor de rest idd een top game :roflol:

Ik vind het laden aan het begin weer totaal niet erg omdat het spel daarna eigenlijk nooit meer laad. Liever dit dan van die spellen die blijven laden.

ik ga echt ****ing vaak dood xD

loop ook constant met een grenade launcher en weet ik veel wat politie over hoop te schieten xD

Ik vind het laden aan het begin weer totaal niet erg omdat het spel daarna eigenlijk nooit meer laad. Liever dit dan van die spellen die blijven laden.

Nu je het zo zegt is het idd niet zo erg meer :p Alleen als je nog even gauw wilt gamen dan duurt wachten een eeuwigheid :o

Waar slaat het eigenlijk op dat je niet binnen kan schieten zoals in die striptent. Beetje jammer. Zit inmiddels op 57% en kan nog steeds geen huizen kopen :/

Terug
Naar boven