- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trevor unlock je toch vrij snel tbh?
na 12/15% ofzo al?
Ik ga misschien maar opnieuw beginnen en kennis die ik nu heb meenemen om dik te cashen. Heb 80m maar is gewoon te weinig.
Vriend van me had de storyline na 3 dagen uitgespeeld, in 30 uur .. Maar dan geen enkele side missie gedaan en snel door de missies heen. Vind het persoonlijk toch leuker om ook wat side missies mee te pakken

Maar wat heb je nu aan al dat geld? Een leuke auto steel je toch gewoon. En al dat geld opdoen aan wapens of huizen is ook beetje nutteloos.Hier tip die je al eerder in de game moet toepassen om te eindigen met doekoe.
Assissanations missions pas op het laatste moment doen wanneer je de main missions hebt uitgespeeld. Al je geld investeren in de stock market moet je een bedrag van +300 mil. opleveren.
)ik heb nu alleen die juwelier gedaan, lekker uitstellen ;d

Maar wat heb je nu aan al dat geld? Een leuke auto steel je toch gewoon. En al dat geld opdoen aan wapens of huizen is ook beetje nutteloos.
Ik zie mijn geld alleen maar stijgen, zou niet weten aan wat ik het moet opdoen. (ingame dan ofc)
Heb nog maar weinig gespeeld van de missies, dus heb nog niet heel veel met de politie gehad.
Ben in het begin alle weird characters langs gegaan... Vond dat vaak maar rare questjes.
Maar volgens mij is er wel vrij veel politie.
Sloeg gewoon iemand neer op straat, en stond nog beetje na te trappen en gelijk politie in me nek.
Dit vind ik het leuke aan het spel... ik sloeg 'gewoon' iemand neer op straat, 'beetje' natrappen
Zit bij de een na laatste missie

Wat moet je met cash als je em toch al heb uitgespeeld, zou me meer gaan warm maken voor online als ik jou was.
Heb zelf geen idee wat ik met al dat geld zou moeten, behalve die tennisbaan etc die je kan kopen, maar dan heb je die, en dan.
Goed om te horen, dan ben ik dus nog wel ff zoet
Heb nu 3 heists gedaan, die juwelier, die met dat schip en die FIB heists, hoeveel zijn er?
Uiteindelijk zal ik het wel niet doen, omdat ik geen zin heb daar tijd aan te besteden. Beter GTA online inderdaad.True, maar ik wil al die gebouwenUiteindelijk zal ik het wel niet doen, omdat ik geen zin heb daar tijd aan te besteden. Beter GTA online inderdaad.

Als online er is stop je direct met dat opnieuw uitspelen, dus bespaar jezelf de moeite en ga lekker naar de sportschool in de tussentijd![]()

Waar kopen mensen GTA? Want ik zie een aantal keren mensen zeggen dat ze hem gister of eergisteren hebben gekocht..
Heb gisteren hier bij de lokale intertoys de laatste kopie weten te bemachtigen.
Volgende zending kwam zaterdag weer.