AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Waar slaat het eigenlijk op dat je niet binnen kan schieten zoals in die striptent. Beetje jammer. Zit inmiddels op 57% en kan nog steeds geen huizen kopen :/

Ook niet als je al richt voor je naar binnen gaat? Zo kan het in kleding shops wel had ik gelezen, wie weet ook in de striptent.

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 23:32 ----------

Wisten jullie trouwens dat je ook in de bosjes kan duiken om te ontkomen van de politie?

Ook niet als je al richt voor je naar binnen gaat? Zo kan het in kleding shops wel had ik gelezen, wie weet ook in de striptent.

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 23:32 ----------

Wisten jullie trouwens dat je ook in de bosjes kan duiken om te ontkomen van de politie?

No shit, wilde net zeggen hoe hard ik me erger aan die k*t politie, vooral tijdens missies.

Net die Z car moeten afleveren voor die Devon dude, geen fijne auto als je wordt achtervolgt door politie, word er knettergek van.

Laatst bewerkt:
Vind gta v een beetje een let down to be honest. Weinig interieur, de politie die alles verpest, geen mogelijkheid om huizen te kopen, weinig afwisseling, blaine county etc is absoluut niet boeiend, en te weinig missies. Gta 4 was beter.

Gta online better be gud

ik ga echt ****ing vaak dood xD

loop ook constant met een grenade launcher en weet ik veel wat politie over hoop te schieten xD

Lol :roflol:

Ik heb de game gisteren gekocht en gisteren avond begonnen te spelen.
Ben ook al meerdere malen dood gegaan.

Liep met Trevor langs een groepje n*gers die naar me riepen vanaf hun bmx-jes... Denk ik van wacht maar ik schiet jullie overhoop.
Ga wijs voor ze staan, trek me gun en... hadden die eikels ook allemaal een gun en lag ik gelijk dood in 1 sec ofzo :p

Gisteren ook eindelijk kunnen spelen, eerst 8Gb installeren (wtf) en daarna eindelijk aan de slag. 1 missie gedaan (met die motor) en verder alleen aan het kloten geweest. Al met 1 stripper naar huis gegaan en 7x dood gegaan of zo. :D

Ik vind het er weer een stuk strakker uit zien dan GTA IV, heel erg veel te ontdekken! Ik ga me hier weer lang mee vermaken. :thumbup:

Vind gta v een beetje een let down to be honest. Weinig interieur, de politie die alles verpest, geen mogelijkheid om huizen te kopen, weinig afwisseling, blaine county etc is absoluut niet boeiend, en te weinig missies. Gta 4 was beter.

Denk dat het meer gaat om de online modus. Story vind ik wel super, die missies hebben gewoon alles.

Die politie is indd een minpunt, waar ligt Blaine County?

Snap niet wat je iedereen met die politie het.. ze zijn stuk slimmer dan in voorgaande delen en je kunt ze makkelijk kwijt raken door gewoon van de hoofdweg af te gaan en in zijstraat te parkeren..

Snap niet wat je iedereen met die politie het.. ze zijn stuk slimmer dan in voorgaande delen en je kunt ze makkelijk kwijt raken door gewoon van de hoofdweg af te gaan en in zijstraat te parkeren..

Als ze vlak achter je zitten of in de buurt komen ze gewoon achter je aan hoor met 2-3 sterren.

GTA4 vond ik echt slecht. De hele sfeer van GTA zoals we die in San Andreas hadden en Vice City (al is Vice City nog een pareltje apart :) ) ontbrak.

Het was een fijn spel, maar alles draaide om die rotbroer van je, zelf was je amper ergens mee bezig. GTA ging over het uitbreiden van je turf, andere bendes kapot maken etc.

Ik heb al veel gevloekt en geroepen op de politie in GTA, maar als ik het spel in zijn geheel bekijk. Het heeft weer die GTA sfeer die San Andreas voor mij ook zo goed heeft gemaakt.

Dat je minder geld krijgt voor missies (of zelf vaak geen geld) vind ik ook wat raar maar niet ergerlijk, als je de juiste keuzes maakt bij je heists komt alles goed :D

Nu, smaken verschillen dus dit is mijn mening. :cool:

-weinig intereur? Bedoel je details of huizen waar je in kan?
-de politie is juist veel toffer dan eerst. Ai is flink verbeterd en er zit meer logica in het weg komen van de politie.
-huizen kopen kan toch wel?
-spel heeft veel meer afwisseling dan de oudere delen
-in mijn optiek zijn de natuurgebieden dankzij de vele details juist boeiend
-te weinig missies kan ik nog niet over oordelen

voor mij was gta4 juist een tegenvaller en deel 5 bevalt me zeer goed.

Ik ga vandaag denk ik eens wat missies van gta spelen. Heb behalve een halfuurtje kloten nog niks gespeeld en ben wel benieuwd naar hoe missies enzo zijn.

Ik ga vandaag denk ik eens wat missies van gta spelen. Heb behalve een halfuurtje kloten nog niks gespeeld en ben wel benieuwd naar hoe missies enzo zijn.

Dat gekloot doe ik juist totaal niet, gebeurd toch meestal hetzelfde, kloten doe ik wel online tegen echte spelers :D

Hoe krijg je trouwens een 5 sterren wanted level? Heb het nog niet echt geprobeerd maar heb max 4 sterren gehad, komt bij 5 gewoon weer het leger achter je aan zoals vanouds?

---------- Post added 25 September 2013 at 09:30 ----------

Haha en voor die tijd hebben pc gamers toch maar een exemplaar gekocht voor de PS3/Xbox omdat ze niet konden wachten en er gewoon bij wilden zijn bij de release. Heel slim van Rockstar, scheelt ze een hoop downloaderz.

Scotoe neer blijven schieten.

Kga vanmiddag ook eens wat missies aanpakken!

Heb nog maar weinig gespeeld van de missies, dus heb nog niet heel veel met de politie gehad.
Ben in het begin alle weird characters langs gegaan... Vond dat vaak maar rare questjes.

Maar volgens mij is er wel vrij veel politie.
Sloeg gewoon iemand neer op straat, en stond nog beetje na te trappen en gelijk politie in me nek.

Heb nog maar weinig gespeeld van de missies, dus heb nog niet heel veel met de politie gehad.
Ben in het begin alle weird characters langs gegaan... Vond dat vaak maar rare questjes.

Maar volgens mij is er wel vrij veel politie.
Sloeg gewoon iemand neer op straat, en stond nog beetje na te trappen en gelijk politie in me nek.

Ja en als je ze niet achter je aan hebt zie je ze nergens rijden.

Je hebt em sinds gister en Trevor al unlocked, dan heb je al aardig wat missies gespeeld toch?

Vind die rare gast opdrachtjes wel geinig, ook een paar van gedaan. Zijn gewoon 1 van de vele side quests. Pfff als mijn prive het toe laat ga ik dit spel echt helemaal stuk spelen, heerlijk!

Terug
Naar boven