AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Wat is de DBB crewnaam?

edit: nevermind.

Damn jammer dat ik vanavond weinig tijd heb om te playen.
Straks al trainen, half uurtje vind ik niet de moeite om de xbox aan te gooien.
Na trainen nog max 1,5 uur voor ik ga douchen en pitten... Moet wel iets te doen zijn in die tijd nog, maar zoals gisteren gewoon 3-4 uur playen is wel relaxte.

Holy shit, die online mode word zooooo chill hé. Heb wel vertrouwen in rockstar. Bye bye social life.

verander de crewnaaam!!!

JOHAN!!! DBB KNOKPLOEG PLS!!

edit: hahaha jezus, daarnet een random event, koffertje met 25k erin, nu random event terwijl ik ff kapsel wil fixxen, wordt de store overvallen xD

Laatst bewerkt:
Wel vet dat je mensen kan muggen online.

Brb mensen opwachten als ze net uit een bank komen die ze beroofd hebben. :o

Kijk mensen als jou moen zu gewoon weg maken!

Vuile spelbepervert.

verander de crewnaaam!!!

JOHAN!!! DBB KNOKPLOEG PLS!!

edit: hahaha jezus, daarnet een random event, koffertje met 25k erin, nu random event terwijl ik ff kapsel wil fixxen, wordt de store overvallen xD

Yo yo yo, zal kijken of dat lukt man!

Edit: Crew naam kan je niet wijzigen.

Laatst bewerkt:
micro transacties zouden echt wel heel k*t zijn

En ik hem em uitgespeeld :(, dafuq do I do now?

Wait for 1 october and do 100% and aaaaaaall the achievements.

What the **** ben ik aan het doen. Afgelopen 30 minuten:
Tegen een propeller gelopen, 3x overgereden, platgereden door een trein, compleet genuked door het leger. Gaat lekker.

edit: en dood door tegen een cactus te rijden, wut?

Laatst bewerkt:
same here

net ff wat voorbereiding gedaan voor die cargoheist zegmaar, nu alleen maar de gangster aan het uithangen met franklin xD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@DJR89, :roflol:

Wat een k*t missies zitten er tussen zeg, met die boot wel 10x die n*ger van de motorkap gevallen.
En nog wel 10x het verkloot omdat ik moest schieten en rijden tegelijk wat praktisch onmogelijk is...
Man man man.

Spoiler,
Ik moet beginnen aan de missie 'The big one' heist @ bank dus. Welke gunmans etc. kan ik het beste kiezen om het meeste geld te krijgen en de heist succesvol te laten verlopen? En hoeveel missies nu nog tot ik bij het einde ben, en welke keuze moet ik maken? :o

edit, zie dat ik nog 4 missies hierna moet doen.

Laatst bewerkt:
wel k*t van die lui die het voor ons gaan verzieken door irl gekke shit uit te halen

16 uur playtime nu, 25%.

Spoiler,
Ik moet beginnen aan de missie 'The big one' heist @ bank dus. Welke gunmans etc. kan ik het beste kiezen om het meeste geld te krijgen en de heist succesvol te laten verlopen? En hoeveel missies nu nog tot ik bij het einde ben, en welke keuze moet ik maken? :o

ik had packie en die eddie toh geloof ik, en je krijgt toch een flink bult geld als die klus geklaard is, dus dat maakt verder niet uit. als je die heist klaar hebt, krijg je nog 1 missie. er komt iemand bij franklin aan de deur, die je voor 3 keuzes laat. KIES OPTIE C!!!!

Terug
Naar boven