AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Zie je! Zelfs Johan wilt dat je hem aan mij verkoopt :roflol:

Ja ik weet wat hij écht bedoelde.. :o

PM me je adres dan kom ik hem zo halen!

Hehe :roflol: Ik wil dat niemand GTA ontgaat, het is een game die je MOET hebben! Dus hij MOET hem gewoon verkopen aan jou. :D

http://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1256494_672616282748484_64573002_n.jpg
15ge7o5.jpg

http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9676/yVpMwvvHZEmVf46QxXsbAg/0_0.jpg

Haha vet, mijn Trevor heeft ook zo'n badass baard :D

19/30 submarine parts, wat een ****ing drama is dat.

19/30 submarine parts, wat een ****ing drama is dat.

Watte?

---------- Post added 26 September 2013 at 14:25 ----------

Blijf t trouwens jammer vinden dat je met een vrachtwagen van 3000 kilo oid met volle snelheid nog steeds door een klein boompje of iets tot stilstaan kan worden gebracht, zwaar irritant.

Watte?

---------- Post added 26 September 2013 at 14:25 ----------

Blijf t trouwens jammer vinden dat je met een vrachtwagen van 3000 kilo oid met volle snelheid nog steeds door een klein boompje of iets tot stilstaan kan worden gebracht, zwaar irritant.

Zijn collectibles voor zo'n vrouw die haar man heeft vermoord of zo. 23/30 inmiddels.

---------- Post added 26 September 2013 at 14:33 ----------

Let ik niet op, vaar ik een strand op terwijl ik 10 min aan het varen was naar laatste locatie. sterf allemaal

Zijn collectibles voor zo'n vrouw die haar man heeft vermoord of zo. 23/30 inmiddels.

---------- Post added 26 September 2013 at 14:33 ----------

Let ik niet op, vaar ik een strand op terwijl ik 10 min aan het varen was naar laatste locatie. sterf allemaal

ik dacht eerst ook dat ik even 100% zou gaan halen door al die shit te vinden, maar toch maar niet. heb alle missies uitgespeeld met alle side missies maar ik ga die shit echt niet lopen zoeken, ook niet met http://uk.ign.com/maps/gta-5/los-santos-blaine-county erbij.

heb gta al 2 dagen niet meer aangeraakt :( i think i'm a phaggot bro's :(

Laatst bewerkt:
Wat win je er eigenlijk mee als je 100% doet?

Hahaha jezus, zit ik op een haai te jagen, komt er een ander van achter en vreet me op. Achievement unlocked.

ik dacht eerst ook dat ik even 100% zou gaan halen door al die shit te vinden, maar toch maar niet. heb alle missies uitgespeeld met alle side missies maar ik ga die shit echt niet lopen zoeken, ook niet met http://uk.ign.com/maps/gta-5/los-santos-blaine-county erbij.

heb gta al 2 dagen niet meer aangeraakt :( i think i'm a phaggot bro's :(
I know dat feel, er is verder geen moer te doen

---------- Post added 26 September 2013 at 15:22 ----------

Zie je! Zelfs Johan wilt dat je hem aan mij verkoopt :roflol:

Ja ik weet wat hij écht bedoelde.. :o

PM me je adres dan kom ik hem zo halen!
Ik wil hem ruilen voor fifa 14 :D

I know dat feel, er is verder geen moer te doen

---------- Post added 26 September 2013 at 15:22 ----------

Ik wil hem ruilen voor fifa 14 :D

PES 2009 heb ik voor je liggen!

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 15:31 ----------

Zeror! Verkoop hem maar aan mij! :)

Maar is gta online zeg maar met zijn alle in een levende gta wereld net als in de single player? Dus met random mensen die rond lopen zwemmen etc etc. Dat zou wel vet zijn. Nog vetter zou zijn als je in die levende wereld een grote shoot out met de politie kan houden xD

---------- Post added 26 September 2013 at 16:17 ----------

PES 2009 heb ik voor je liggen!

---------- Post toegevoegd 26 September 2013 om 15:31 ----------

Zeror! Verkoop hem maar aan mij! :)
Ik ga butthurt zijn als gta online de shit is. Ik denk dat ik de single player nog een keer ga doen en de andere heist opties ga kiezen.

Laatst bewerkt:
Maar is gta online zeg maar met zijn alle in een levende gta wereld net als in de single player? Dus met random mensen die rond lopen zwemmen etc etc. Dat zou wel vet zijn. Nog vetter zou zijn als je in die levende wereld een grote shoot out met de politie kan houden xD

---------- Post added 26 September 2013 at 16:17 ----------

Ik ga butthurt zijn als gta online de shit is. Ik denk dat ik de single player nog een keer ga doen en de andere heist opties ga kiezen.

Denk dat je gewoon verschillende modussen krijgt.

Deathmatch, team deathmatch, co-op, etc.

Denk dat je gewoon verschillende modussen krijgt.

Deathmatch, team deathmatch, co-op, etc.

Ik heb begrepen dat het wel wat uitgebreider is dan dat.

---------- Post added 26 September 2013 at 16:20 ----------

Een stuk uitgebreider zelfs, met missies en heists enso.

Single player is al super gedaan...ik kan me niet eens inbeelden hoe multiplayer gaat zijn als blijkt dat online spelen hun focus is geweest. Dan was dit een voorproefje of wat?

Word denk ik een concept a la red dead redemption, maar dan veel meer te doen en beter uitgewerkt.

Terug
Naar boven