AndroidHealthClinic

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Ik heb nu ook iets vervelend aan de hand.
Alle gesprekken zijn in het Engels, maar al de berichtjes , uitleg over de missie en pauze schermen zijn in het Frans.
Wordt er gek van, heb geen zin om na te denken bij zo een spelletje en alles te vertalen.
Iemand een idee hoe je de taal terug op Engels kan zetten? In het begin had ik een keuze scherm, maar dit gaat nu automatisch in het Frans..

Heb al geprobeerd de game data te verwijderen en de taal van m'n playstation in het Engels te zetten, maar dit helpt ook niet.

Lollzz omelet du fromage?

Wtf... derde triatlon gefinished, eerste, in een tijd van 27 minuten (!!!) En 59 seconden.

Ik voel mijn duim niet meer.. Dat is dus even snel gerekend 28 x 180 (minstens 3 keer X per minuut) = 5040 aanslagen...

Ik kan nog steeds niet online spelen.. Had er me zo op verheugd op m'n vrije dag vandaag :headbang:

Nou zeg, ik workout omhoog gooien wordt hij niet breder! Hij eet niet goed :( Krijg het niet voor elkaar om een leuke character te maken! En online laad niet verder maar dat was te verwachten.

Rank 8 yo.

Ik kom er maar niet in..

Updaten lukt hier niet eens :s

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:20 ----------

Scherm wordt gewoon zwart en blijft zwart.

hij doet het nog niet hoor, vanmiddag had ik rockstar servers are no available yet en nu heb ik timed out while connecting to the rockstar servers oid.

hij doet het nog niet hoor, vanmiddag had ik rockstar servers are no available yet en nu heb ik timed out while connecting to the rockstar servers oid.

Haast niemand komt erin. Ze zijn op dit moment servers aan het kopen en configureren zodat ze zsm up zijn :o

Haast niemand komt erin. Ze zijn op dit moment servers aan het kopen en configureren zodat ze zsm up zijn :o
net op de twitter van rockstar:
ff snel langs de mediamarkt voor een paar nieuwe servertjes #****allegtaspelers #richforeverbitch #weahaveyourmoneysss
609.png

Kom je uberhaupt iemand tegen in zo'n grote wereld met 16 man? Of is het kleiner online? (ik speel nog geen gta)

Ik zie het aan 't eind van de week wel.. Heeft toch geen zin de aankomende dagen.
Ze gaven aan dat het Amazon server park of het serverpark wat Microsoft gebruikt voor Azure niet eens zou voldoen, en die zijn beide echt hyooooooooooge.
Ze hebben het dus gewoon onderschat.. Dat ze maar opschieten.

01-10-2013 nevr forget

01-10-2013

3e patch

forever remember

Terug
Naar boven