- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je m opblaast, komt de optie dan weer tevoorschijn met het bellen van de crew?iemand die weet hoe je bij de laatste missie je getaway vehicle veranderd? heb nu een ** ding en daar kan ik niks mee
A moment of silence for Peanuthead95 and StickySteeez.
Nooit ergens last van gehad bij het online spelen op de 360, maar ik begon pas met online spelen nadat ik de SP had uitgespeeld.klinkt niet al te positief hier..
bij gta 4 online had ik ook van die t*ring connectie problemen. ben bang dat ze het nu weer verpesten
heb het nog niet gespeeld (online), ben benieuwd

Dit is eigenlijk best onacceptabel, als ze 2 weken geleden al wisten dat dit ging gebeuren waarom hebben ze het dan niet gelijk maatregelen genomen. Mja ik ben klaar met de game XD, ik heb er een hele week van genoten. Het waren 7 fantastische dagen![]()
Voor iedereen die het wellicht nog niet weet, Rockstar heeft getweet dat het wss nog 2 dagen duurt voor online goed werkt.
als je m opblaast, komt de optie dan weer tevoorschijn met het bellen van de crew?
Dit is eigenlijk best onacceptabel, als ze 2 weken geleden al wisten dat dit ging gebeuren waarom hebben ze het dan niet gelijk maatregelen genomen. Mja ik ben klaar met de game XD, ik heb er een hele week van genoten. Het waren 7 fantastische dagen![]()

Neef heeft nog ps3Peanut je had je ps3 toch verkocht?
(Belachelijk lage prijs ook)
semi srs
Omdat er nog geen servers bestaan die in één keer 100 miljoen spelers aan kan denk ik![]()