MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Peanut je had je ps3 toch verkocht?

(Belachelijk lage prijs ook)
semi srs

nevr forget

forget nevr

Al 2 keer van level 10 naar 7 gegaan door serverproblemen. Ook ongeveer 36k kwijt:(

iemand die weet hoe je bij de laatste missie je getaway vehicle veranderd? heb nu een ** ding en daar kan ik niks mee

klinkt niet al te positief hier..
bij gta 4 online had ik ook van die t*ring connectie problemen. ben bang dat ze het nu weer verpesten :(
heb het nog niet gespeeld (online), ben benieuwd

Kom niet verder dan character maken en kan dat niet eens saven...:( :( ( op xbox )

klinkt niet al te positief hier..
bij gta 4 online had ik ook van die t*ring connectie problemen. ben bang dat ze het nu weer verpesten :(
heb het nog niet gespeeld (online), ben benieuwd
Nooit ergens last van gehad bij het online spelen op de 360, maar ik begon pas met online spelen nadat ik de SP had uitgespeeld. :D

Voor iedereen die het wellicht nog niet weet, Rockstar heeft getweet dat het wss nog 2 dagen duurt voor online goed werkt.

Dit is eigenlijk best onacceptabel, als ze 2 weken geleden al wisten dat dit ging gebeuren waarom hebben ze het dan niet gelijk maatregelen genomen. Mja ik ben klaar met de game XD, ik heb er een hele week van genoten. Het waren 7 fantastische dagen:janken:

Dit is eigenlijk best onacceptabel, als ze 2 weken geleden al wisten dat dit ging gebeuren waarom hebben ze het dan niet gelijk maatregelen genomen. Mja ik ben klaar met de game XD, ik heb er een hele week van genoten. Het waren 7 fantastische dagen:janken:

Is bijna altijd met een grote online game.

Voor mij was het gisteravond nog gewoon de singleplayer. Maar maakt niet uit, die is gaaf genoeg.

Die stock exchange is ook random as ****, koop ik voor 1 mil aandelen in AirEmu en val ik FlyUS aan, gaat AirEmu omlaag en FlyUS blijft stabiel ???

als je m opblaast, komt de optie dan weer tevoorschijn met het bellen van de crew?

Geen idee.

Had eerst een zwaar getunede auto, bulletproof tires etc. Maar moest ineens een missie doen (die boor jatten) waardoor ik die auto moest droppen, daarna dacht ik **** it geen zin om weer te tunen, getaway vehicles waren in de voorgaande missies ook niet zo belangrijk.

Na 1 sec banden lek en kwam bijna niet weg, dacht dat ik gek werd, mocht alles overnieuw doen.

Omdat er nog geen servers bestaan die in één keer 100 miljoen spelers aan kan denk ik :rolleyes:

Omdat er nog geen servers bestaan die in één keer 100 miljoen spelers aan kan denk ik :rolleyes:

Aan de ene kant is er wat voor te zeggen; het is een gigantisch project, erg moeilijk om in één keer goed te doen etc.
Aan de andere kant hebben ze na 3 dagen een miljard verdiend, ze hadden best wel wat miljoenen kunnen investeren in servers, desnoods een serverfarm huren de eerste weken om de drukte aan te kunnen. Het is zonde om een groot aantal servers te kopen, die theoretisch alle spelers in 1 keer kwijt kunnen. Probleem is: hoe vaak komt dit voor? Waarschijnlijk alleen in het begin en daarna daalt het aantal tot het een evenwicht bereikt. Dan is de helft van je servers nutteloos en financieel gezien is dat niet handig.

Terug
Naar boven