MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Bug in GTA Online maakt singleplayer GTA 5 onspeelbaar
Door een bug kunnen sommige mensen die het dinsdag verschenen GTA Online hebben gespeeld geen missies meer accepteren in de singleplayermodus van Grand Theft Auto 5.

m1mx71eanpdf_sqr256.jpg

Doordat er geen nieuwe missies geaccepteerd kunnen worden, kan er dus ook geen progressie worden gemaakt in de singleplayer. Als spelers na het optreden van de bug hun progressie hebben opgeslagen, is de bijbehorende savegame in ieder geval tijdelijk onbruikbaar geworden. Het is nog niet bekend of Rockstar dit kan oplossen via een update.
De grootste problemen lijken zich voor te doen bij de Playstation 3-versie van GTA 5. Onder een bericht van Rockstar op zijn website stromen reacties binnen van PS3-spelers die GTA Online niet kunnen spelen of sindsdien problemen hebben met de singleplayer.
Op beide platformen is GTA Online sinds de lancering gisteren beperkt speelbaar. Wanneer spelers hier wel toegang tot wisten te krijgen, lukte het hen vaak niet om hun progressie op te slaan of de eerste missie te spelen. Rockstar gaf eerder al aan dat de servers van GTA Online in het begin instabiel en overbelast zouden zijn.
Overigens verscheen gisteren een update voor de singleplayermodus van de game. Deze zou onder andere de bug dat opgeslagen auto's plots verdwijnen moeten wegwerken.

http://www.nu.nl/tech/3590677/bug-in-gta-online-maakt-singleplayer-gta-5-onspeelbaar.html

Vind tot nu toe online nog geen k*t aan ..

Volgens mij lukt single player bij mij ook niet meer, heb nog die laatste heist te gaan maar staat nog niks op de map. Of dat moet nog, even afwachten dus.

Volgens mij lukt single player bij mij ook niet meer, heb nog die laatste heist te gaan maar staat nog niks op de map. Of dat moet nog, even afwachten dus.

na die laatste heist is er nog maar 1 missie, en die moet je met franklin doen bij het huis van franklin, kies C btw.

Dat jullie allemaal al zo ver zijn haha. Ik ben net voor het eerst bezig met trevor.

na die laatste heist is er nog maar 1 missie, en die moet je met franklin doen bij het huis van franklin, kies C btw.

Oke iedereen zegt al dat je C moet kiezen :p maar thx man, zal ik doen! Kijken of ik vanmiddag die SP er doorheen kan jagen.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 11:02 ----------

Dat jullie allemaal al zo ver zijn haha. Ik ben net voor het eerst bezig met trevor.

Minder rond kloten en alleen de missies doen. :D

Ik ben nu 'the big one' aan het voorbereiden met Michael, Trevor, Franklin en Lester. Ik zit op 50% of zo, maar heb ik nog veel missies?

Ik ben nu 'the big one' aan het voorbereiden met Michael, Trevor, Franklin en Lester. Ik zit op 50% of zo, maar heb ik nog veel missies?

kan je zien in je telefoon, of via start > stats

maar als je the big one hebt gedaan heb je nog 1 missie, the big one is de een na laatste.

:( Ik heb pas twee dagen gespeeld....

Ik heb last van die bug:( , veschijnen geen nieuwe missie icoontjes. ****zooi kan ik helemaal opnieuw beginnen

Zodra het spel (ALS ie er komt) voor de pc der is ga ik ook echt niet alleen maar missies doen, VEEL kloten is de shit!

Nogmaals, weet iemand hoe ik mn getaway vehicle verander?

Volgens mij kan dat niet meer tijdens de missie. Ik maak altijd een save game vlak voor de planning van een heist, zodat ik altijd nog dingen kan veranderen..

Ja dat heb ik dus niet, en geen zin om die k*tmissie met die helikopter weer opnieuw te doen.

Als ik mn vehicle sloop of gewoon ermee wegrij zou het dan wel kunnen?

Ja dat heb ik dus niet, en geen zin om die k*tmissie met die helikopter weer opnieuw te doen.

Als ik mn vehicle sloop of gewoon ermee wegrij zou het dan wel kunnen?

Nope een van je andere karakters zet er dan gewoon weer dezelfde auto neer.

Meen je toch niet, ik rijd met een crappy suv dan, gister kon ik bijna niet wegkomen

Mooi klote dan :roflol:
Ik zette die k*t getaway cars elke x per ongeluk een teringeind weg omdat ik vergat waar de heist zelf was, 1 keer 2.5 miles :roflol:

Bij die vorigen maakte het geen reet uit, bij deze heb je gewoon een goede bak nodig, sowieso met bulletproof tires, had daarvoor best wat geld gestoken in een getaway car, maar moest ineens een missie doen waarbij ik die auto niet kan gebruiken, daarna dacht ik **** it.

Bij die vorigen maakte het geen reet uit, bij deze heb je gewoon een goede bak nodig, sowieso met bulletproof tires, had daarvoor best wat geld gestoken in een getaway car, maar moest ineens een missie doen waarbij ik die auto niet kan gebruiken, daarna dacht ik **** it.

Welke missie is dat dan? De laatste missie? Of 'the big one'?

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 14:03 ----------

Wat ik trouwens ook vaag vindt is dat je opeens die auto's niet meer hoeft te verzamelen voor die Devin.

---------- Post toegevoegd 2 October 2013 om 14:04 ----------

En dat je die shipment niet hoeft op te duiken na dat die soort van Boeiing die je hijacked met een strooivliegtuigje ook niet meer hoeft op te duiken.

Terug
Naar boven