MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Gezellig de Online saampjes :$

kom eraan

Vanmorgen en vanmiddag prima kunnen spelen, nu zijn mijn laadtijden weer enorm terwijl Kevinson en een maat van mij binne 5 sec erin zitte.. Gvd

Wel jammer dat er zo veel races enzo zijn bij de select

Kan niet wachten totdat alles gefixed is. Wil appartment keupe :\ heb al 220k woej! :P

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je kunt beginnen met de 2e heist?Kreeg als Michael een smsje van Trevor dat ik mijn vliegskills moest verbeteren. De helft gedaan van de Flight School maar ik heb er zo'n hekel aan :p Ben dus gestopt en ben nu een beetje doelloos met alle 3 de personages aan het rondrijden. Of moet ik de Flight School perse halen ???
Moet ik nu ergens op wachten ofzo?

Ik had 2/3 van de Flight School gedaan en kon toen plotseling aan de tweede heist beginnen, dus je hoeft niet alles te doen ;)

Dit is nou al de vierde keer dat ik een poppetje moet aanmaken, staat rockstar cloud servers are unavailable blabla, wtf is dit

:roflol: Weer dik 3 ton op de bank staan.

Hoe xd?

Van mij is er nog.. Compleet met garage en alles. Mooi.

Denk als ik het zo lees dat ik maar lekker offline blijf.
Gisteren weer even gespeeld en me eigen weer lekker zitten ergeren aan de clumsy besturing.
Hoe langer ik het speel hoe slechter ik de game eigenlijk vind.
Het wilt te veel, en alles werkt net niet.
Het verhaal is mooi en hilarisch, het spel op zich is gewoon best wel k*t.

Jij bent volgens mij wel een van de weinigen die de besturing niet te doen vind.. In alle opzichten is die beter dan GTA IV. Speel je het op Xbox? Dat kan wel een verklaring zijn, vind die controls namelijk ook niet te doen :P

Terug
Naar boven