- Waardering
- 884
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb je gisteren ook geupdate?
Eens kijken thuis dan...gisteren invite om met kameraad mee te spelen maar bleef maar laden![]()
Ik vind online echt tegenvallen hoor.. Had er veel meer van verwacht.
Vooral al die langdradigheid als je bijv. wisselt van storymode naar online.. En als je dood gaat, lijkt het een eeuwigheid te duren voor je weer terug bent. Jammer![]()
Dan respawn je sneller.Ah, net de tutorial race gewonnen. Had 500 ingezet, best flink gecashes met 5k haha.

Geen dank kerel, het kan idd als storend ervaren worden. btw vanwaar die ontiegelijke rotkop van Wilders op die foto's van jou?![]()

Uitdagen met middelvinger in een voertuig is trouwens ook wel grappig
Ideaal om met hem en een wapenstok mensenmassa's uit elkaar te jagen.Daar heb ik dan weer nog nooit ruzie door gekregen, ga ik ook eens proberen. Jou wel gelukt om met Chop te lopen? Hij valt iedereen aan die jou aanvaltIdeaal om met hem en een wapenstok mensenmassa's uit elkaar te jagen.
grote mensenmassa's heb ik niet geprobeerd maar kan me voorstellen dat het vet is, bedankt voor je inspiratie 
Jaa, er schijnt een optie te zijn die ervoor zorgt dat je niet dood kan buiten missies en deathmatches enso moet je ff googlieKan je zomaar andere mensen aanvallen? Andere online spelers bedoel ik dan
Hier hetzelfde.. Kan alleen solo onlineLeuk principe van online gaan.. in je eentje
![]()

Solo online is bij mij zelfs niet eens gelukt. Heb 3x geprobeert een mannetje te maken en als ik dan door wil gaan blijft het scherm zwart
En jij was nog wel de makker van de dbb crew![]()

Ben dus gestopt en ben nu een beetje doelloos met alle 3 de personages aan het rondrijden. Of moet ik de Flight School perse halen