MuscleMeat

Aankondiging GTA V officeel aangekondigd

Net update binnen gedaan en hij werkt!!!

Ik vind online echt tegenvallen hoor.. Had er veel meer van verwacht.

Vooral al die langdradigheid als je bijv. wisselt van storymode naar online.. En als je dood gaat, lijkt het een eeuwigheid te duren voor je weer terug bent. Jammer :(

Heb je gisteren ook geupdate?

Eens kijken thuis dan...gisteren invite om met kameraad mee te spelen maar bleef maar laden :sad:

Gister niks gehad, heb wel xbox he.
Krijg net alsnog time out, dus is nog steeds niet gefixed. zelfs bij solo session..

Ik vind online echt tegenvallen hoor.. Had er veel meer van verwacht.

Vooral al die langdradigheid als je bijv. wisselt van storymode naar online.. En als je dood gaat, lijkt het een eeuwigheid te duren voor je weer terug bent. Jammer :(

Snel kruisje drukken ;) Dan respawn je sneller.

Ah, net de tutorial race gewonnen. Had 500 ingezet, best flink gecashes met 5k haha.

Lol iemand ik liep net in de metro te kloten met mijn favoriet van de drie karakters Franklin (en Chop), werd hij door een passant uitgescholden voor 'juicer'. :D Dat kloten is trouwens wel vet, beetje mensen uitlokken door ze te begroeten en uitschelden door op rechterpijltje te drukken.

Wtf wist niet eens dat dat kon.. Uitdagen met middelvinger in een voertuig is trouwens ook wel grappig :D

Uitdagen met middelvinger in een voertuig is trouwens ook wel grappig

Daar heb ik dan weer nog nooit ruzie door gekregen, ga ik ook eens proberen. Jou wel gelukt om met Chop te lopen? Hij valt iedereen aan die jou aanvalt :cool: Ideaal om met hem en een wapenstok mensenmassa's uit elkaar te jagen.

Daar heb ik dan weer nog nooit ruzie door gekregen, ga ik ook eens proberen. Jou wel gelukt om met Chop te lopen? Hij valt iedereen aan die jou aanvalt :cool: Ideaal om met hem en een wapenstok mensenmassa's uit elkaar te jagen.

Ik al meerdere keren, ligt er ook een beetje aan in welke buurt je het doet. Ja heb wel eens met Chop gelopen, als je op iemand richt valt hij diegene aan :p grote mensenmassa's heb ik niet geprobeerd maar kan me voorstellen dat het vet is, bedankt voor je inspiratie :cool:

Kan je zomaar andere mensen aanvallen? Andere online spelers bedoel ik dan

Je kunt passive mode aanzetten ja.

weer een paar dagen geen games gespeeld helaas.
Vanavond na stage en werk kan ik nog wel even, dan probeer ik meteen of gta online al werkt:P

Hier hetzelfde.. Kan alleen solo online :rolleyes: Leuk principe van online gaan.. in je eentje :rolleyes:

Solo online is bij mij zelfs niet eens gelukt. Heb 3x geprobeert een mannetje te maken en als ik dan door wil gaan blijft het scherm zwart :(

En jij was nog wel de makker van de dbb crew:P

Solo online is bij mij zelfs niet eens gelukt. Heb 3x geprobeert een mannetje te maken en als ik dan door wil gaan blijft het scherm zwart :(

En jij was nog wel de makker van de dbb crew:P

Ook dat heb ik al heel wat keren meegemaakt.. Of dat je wel solo kan, maar geen enkele actie kan ondernemen. Dan kan je ook niks beginnen, loopt gewoon te vaak vast. :(

Ja precies, daar baal ik ook ontzettend van.. Ben ik leider van de crew met laagste rank straks, als alles goed werkt haal ik het wel weer in :p

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je kunt beginnen met de 2e heist?Kreeg als Michael een smsje van Trevor dat ik mijn vliegskills moest verbeteren. De helft gedaan van de Flight School maar ik heb er zo'n hekel aan :p Ben dus gestopt en ben nu een beetje doelloos met alle 3 de personages aan het rondrijden. Of moet ik de Flight School perse halen ???
Moet ik nu ergens op wachten ofzo?

Terug
Naar boven