MuscleMeat

GtG Clean and Press Kettlebells, One arm Chinup training

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ooit gelezen dat je push en pull beweging in balans moet houden
Dat is niet het geval bij me nu, doe vooral pushups 10 of meer sets per dag, met 4-5 sets pullups
Wat denken jullie daar over? Is dat overdreven dat je daar problemen van krijgt?

kijk: https://www.youtube.com/shorts/pSJjhYeJxS0

Hier nog een update video van vandaag
Ben aan het bulken

Screenshot 2025-11-11 230051.png

72kg

Ik heb ooit gelezen dat je push en pull beweging in balans moet houden
Dat is niet het geval bij me nu, doe vooral pushups 10 of meer sets per dag, met 4-5 sets pullups
Wat denken jullie daar over? Is dat overdreven dat je daar problemen van krijgt?
Ik probeer mij er wel aan te houden om beiden gebalanceerd even veel even zwaar te trainen. Ik denk niet dat het perse problemen geeft om niet evenveel sets/reps van elk te trainen. In jouw geval is je rug ook alsnog sterker, of sterk genoeg, om het in kracht te balanceren, toch? Ik denk dat het daar meer om gaat.

Van dips heb ik wel eens gemerkt dat ze m'n houding verslechterden. Maar dat was dus ondanks een balans met de hoeveelheid rug training. En ik denk dat pushups dat risico niet zo erg geven, misschien zelfs goed zijn voor je houding als je er juist mee oefent om recht te blijven, gelijk als een soort plank oefening.

Overuse problemen van een kant te veel doen zie ik dan als een ander probleem. Dat wordt ook niet verholpen door de andere kant net zo veel te gaan trainen, dan moet je wat te veel is minderen, lijkt mij?

Haha heeft hij ook al gedaan dus wie ben jij om aan een dood paard te blijven trekken ;)

Het is wel jammer, roken is zo slecht. En lekker?? Dat valt ook wel mee, ik vond van de 25 peuken maar 3 echt lekker.
Dat verschilt per persoon hoe lekker ze het vinden
Sommige mensen vinden wiet bijv lekker ruiken dan is het ok voor hun maar ik heb dat met tabak

Laatst bewerkt:
Ik probeer er straks 30 op steen, spieren waren nog moe van de vorige set

Was jij niet degene die dit:

-Ik krijg bijna de indruk dat je er een genoegen in schept dat hij (weer) heeft gefaald. En forum is toch bedoeld om elkaar vooruit te helpen en niet om elkaar af te kraken?

Gisteren op mij reageerde? Heb je het licht gezien?

Gewoon lekker blijven loggen Mark. Ik rook ook en heb er geen last van met trainen en doe 1,5 uur cardio per dag👌🏻 denk dat wij de meesten er wel uit lopen hier op het forum😃 ben trouwens wel bezig met stoppen haha (zoveelste poging)

Inderdaad gewoon lekker door loggen man, ik denk dat de mensen het hier wel alleen maar goed voor jezelf bedoelen.

Gewoon lekker blijven loggen Mark. Ik rook ook en heb er geen last van met trainen en doe 1,5 uur cardio per dag👌🏻 denk dat wij de meesten er wel uit lopen hier op het forum😃 ben trouwens wel bezig met stoppen haha (zoveelste poging)
You can do it ! 💪🏻

Terug
Naar boven