MuscleMeat

GtG Clean and Press Kettlebells, One arm Chinup training

Ja wel.
De enige reden dat ik nu slaap is omdat die mong**l van een onderbuurman op gedonderd is met zijn muziek 24/7 en aids longen hoesten

Ga ik liggen 3 uur in de morgen
INEENS MUZIEK
Zo was dat
Ik denk niet dat de overlast van je buurman de enige reden was dat je snachts om 3:00 nog met pushups in de weer was. Of heb ik het mis?

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijk ik heb wel af en toe nog slaap problemen maar het is beter geworden

Ik ga mijn dieet fixen, ik at elke dag 10 zoete pistachebolletjes van albert heijn als ontbijt.
Voortaan minder zoete dingetjes en meer eiwitten
Misshien krijg ik dan meer kracht om planche en front lever te leren

Ik heb besloten om geen bril meer op te doen, het voelt niet meer nodig
Ik ben er van overtuigd dat de ogen in een paar maanden helemaal goed zijn

Ik heb besloten om geen bril meer op te doen, het voelt niet meer nodig
Ik ben er van overtuigd dat de ogen in een paar maanden helemaal goed zijn
Zonder bril zie ik enorm slecht maar ik verdraag een bril niet om continue op te zetten en zet die dus alleen op in de auto en soms voor de Wii 😄
Er werd me gezegd dat een raw (vegan) dieet mijn ogen zouden verbeteren, de cataract lijkt weg (waarschijnlijk door medicijnen stop) maar mijn zicht blijft hopeloos, helaas.

Heb je affirmaties geprobeerd?

Dat werkt voor mij in eens plotseling vandaag, terwijl ik er 2 maanden geleden ben mee begonnen en toen werkte dat niet

Heb je affirmaties geprobeerd?

Dat werkt voor mij in eens plotseling vandaag, terwijl ik er 2 maanden geleden ben mee begonnen en toen werkte dat niet
Ik heb geen idee hoe ik daar aan moet beginnen.
Ik probeer ook al wel een tijd om dingen te manifesteren maar heb me er nog niet genoeg in verdiept denk ik

Combinatie met nu 1 maand al celibaat zijn, ik lees ook andere mensen die celibaat zijn krijgen scherpere ogen

Ik heb geen idee hoe ik daar aan moet beginnen.
Ik probeer ook al wel een tijd om dingen te manifesteren maar heb me er nog niet genoeg in verdiept denk ik
Ik zeg gewoon in mijn hoofd met mijn gedachtes "Ik heb perfect zicht"

Maar ik had ook gelezen dat je moet proberen te voelen als je voelt als je ineens perfect zicht had, dat gevoel proberen te voelen met de gedachtes erbij

574158748_18123523447502987_7399138080534964831_n.jpg

68.5 kg

Ik focus me nu op de knuckle pushups.

Terug
Naar boven