MuscleMeat

Guitar Hero - Wie o wie?

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Wie heeft het wel eens gespeeld? Hoe leuk vond je het nog na een tijdje? Lijkt mij wel gaaf , maar het kost gelijk weer 100 euro zo complete set.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tja, ik vind het een ongelooflijk k*t spel, maar dat is mijn mening :)

• Topic Starter Topic Starter
Iets meer info svp.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Minder tekenfilms kijken. :P

Ik vind het wel een lachen spel. Maar het is wel het best geschikt voor een avondje met wat maten op de bank en een kratje bier er bij. Ik heb het maar 1 keer gespeeld, maar heb toen echt ontzettend gelachen!

koop een echte, veel leuker [Afbeelding niet meer beschikbaar] fokin' whiplash !

Ik vind het wel een lachen spel. Maar het is wel het best geschikt voor een avondje met wat maten op de bank en een kratje bier er bij. Ik heb het maar 1 keer gespeeld, maar heb toen echt ontzettend gelachen!

Daar is het ook voor! Maar het is denk ik leuker als je het met 2 personen kan doen, of niet?

Waarom zou je een game zonder fatality's willen spelen ???

Pinda....wat is dat nou man....kom op zeg. :)

Ik ras mijn guitar op die kerel zijn kop als hij beter is dan ik. Goed genoeg? :D

Ontspanning. :D

Hmmm oke....als je er blij van wordt is het goed.
Maar ik persoonlijk zal er nog geen euro aan uitgeven..dat spel is 1x 10min leuk.

nothing beats the real deal...

Imo heeft het alleen iets met muziek te maken op ritmisch vlak, voor de rest is het een behendigheidsspelletje. Het idee is wel grappig moet ik zeggen en sommige van die aziaten zijn er ook wel verdomd snel mee.

Die aflevering van South Park was geniaal!

Ik ben maar een beginnend gitarist.. maar voor het geld van dat guitar hero heb ik een amper gebruikte Yamaha Pacifica 112L en een Fender 60w ampje op de kop getikt..

Veel leuker :)

En zoals Rob G zegt.. Nintendo's Xboxen enzo zijn gemaakt voor vrienden met een krat bier en niet voor puistige nerds in een donkere kamer :p

Daar is het ook voor! Maar het is denk ik leuker als je het met 2 personen kan doen, of niet?

Met 1 gitaar kan je gewoon om beurten spelen, proberen de hoogste score te halen ofzo. Het is idd echt een behendigheidsspelletje, je hoeft alleen met 1 hand de 5 knopen te gebruiken (toonhoogtes) en met de andere hand aan dat schuifje trekken op het juiste moment. Kijk voor een normale game betaal je ook iets va 65 euro toch? Dan vind ik 100 euro voor dit spel wel te doen, persoonlijk vind ik het iig stukken vermakelijker dan het gros van de games. Maarja ik ben dan ook niet zo'n gamer.

Terug
Naar boven